JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/177767-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Błaszki: Budowa  przyłącza  studni  głębinowej  do  Stacji  Uzdatniania  Wody  w Gruszczycach  gm.  Błaszki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177767 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta Błaszki , pl. Niepodległości 13, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 043 8292491, faks 043 8290932.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blaszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  przyłącza  studni  głębinowej  do  Stacji  Uzdatniania  Wody  w Gruszczycach  gm.  Błaszki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie przyłącza  studni  głębinowej  do  SUW  w  Gruszczycach  w ramach  którego  należy  wyposażyć  otwór  studzienny  w  aparat  pompowy   ze  sterowaniem  i  zasilaniem  energetycznym  oraz  rurki  pizometryczne.
Rurociąg   w  studni  należy  wykonać  z  rur  stalowych  kołnierzowych, a  łączący   ujęcie  wody  ze  stacją  uzdatniania  z  rur  PE-HD(PN-10).
Szczegółowy  zakres  robót  i  potrzebnych  materiałów  znajduje  się  w  przedmiarze  robót, a sposób  wykonania  opisany  jest  w  projekcie budowlano - wykonawczym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru  robót,  które  są  załącznikami do  SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  udzielenie  zamówienia  publicznego  mogą  się  ubiegać  wykonawcy  spełniający warunki :
3.1. są  uprawnieni  do  występowania  w  obrocie  prawnym  zgodnie  z  warunkami  
       ustawowymi -  wypis  do  rejestru  działalności  gospodarczej,
3.2. posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie   oraz  potencjał  techniczny ,  posiadają
       uprawnienia, 
3.3. udokumentują   że  dysponują  własnymi  środkami   finansowymi  bądź  posiadają
       potwierdzoną  przez  bank  zdolność  kredytową, 
3.4. udokumentują  dobre  i  terminowe  wykonanie  zamówień  podobnych  do  przedmiotu  
       zamówienia,
            3.5. nie  podlegają  wykluczeniu  na  podstawie  art. 24  ustawy  Prawo  zamówień
         publicznych,
3.6. udzielą  co  najmniej  36  miesięcy  gwarancji  na  wykonane  prace  i  wbudowane  materiał
       oraz  urządzenia. 
3.7. jest  ubezpieczony  od  prowadzonej  działalności  gospodarczej  w  zakresie  OC.  Ocena  spełnienia  warunków  zastanie
      dokonana  na podstawie analizy zawartych w ofercie dokumentów według  formuły  spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W  celu  potwierdzenia, że  Wykonawca  posiada  uprawnienia  do  wykonania
      określonej  działalności  lub  czynności:  
            
            1.1.Podstawa  prawna  działania  firmy - aktualny  odpis z właściwego rejestru albo  aktualne
                   zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne   przepisy
                   wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności   gospodarczej -  
                   - wymaga  się aby dokument był wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem
                  terminu  składania ofert.
      W przypadku składania oferty przez podmioty występujące  wspólnie, właściwe dokumenty
       muszą być złożone przez każdy podmiot.
      Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy  
      spółki cywilnej. 

            1.2.Informacja o skazaniu  lub  nie skazaniu  z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
                   zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia  

                   osoby w  zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień  
                   Publiczny -   wymaga  się  aby informacja była z wymogami ustawy PZP i była wystawiona  
                    nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.

            1.3.Informacja o  zakazaniu  ubiegania  się  o zamówienie publiczne z Krajowego Rejestru
                  Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy  Prawo Zamówień Publicznych - wymaga się  
                   aby  informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i była wystawiona nie wcześniej niż 
                   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

1.4.Aktualne na  dzień składania oferty zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku  zaległości
       podatkowych, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem  zwolnienia,  
       odroczenia  lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w  całości  
       wykonania decyzji  właściwego organu - wymaga się aby Wykonawca nie  zalegał z zapłatą  
       podatku i  zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3   miesiące od daty składania  
       ofert.
      W przypadku składania oferty przez podmioty występujące  wspólnie, właściwe dokumenty
        muszą być złożone przez każdy podmiot.

1.5. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń   Społecznych o
       nie  zaleganiu ze składkami, lub  zaświadczenie o uzyskaniu  przewidzianego prawem  
       zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych  płatności  lub wstrzymaniu w  
       całości wykonania decyzji właściwego organu - wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z  
       zapłatą podatku  i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty  
       składania ofert.
       W przypadku składania oferty przez podmioty występujące  wspólnie, właściwe  dokumenty
        muszą być złożone przez każdy podmiot.
  
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
     potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

2.1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności
 personelu w okresie trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest  
 krótszy, w tym okresie.
        W przypadku składania oferty przez podmioty występujące  wspólnie, właściwe   
       dokumenty  muszą być złożone przez każdy podmiot.

      2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą  nadzorować wykonanie zamówienia  lub będą
                                           uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji                                                                                     
                                           (kopie dokumentów) niezbędnych  do wykonania zamówienia, 

      2.3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych prac, a jeśli okres  prowadzenia
 działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim  rodzajem i wartością   
 pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości oraz daty i miejsca  
 wykonania oraz z  załączeniem dokumentów   potwierdzających, że roboty te wykonano   
 należycie.
       W przypadku składania oferty przez podmioty występujące  wspólnie, właściwe   
       dokumenty  muszą być złożone przez każdy podmiot.

3.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
     zapewniającej wykonanie zamówienie:
            
            3.1. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,
                   potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
                   Wykonawcy -  informacja winna  być  wystawiona nie  wcześniej niż 3 miesiące od daty
                    składania ofert. 
         
       W przypadku składania oferty przez podmioty występujące  wspólnie, właściwe dokumenty
        muszą być złożone przez każdy podmiot.

3.2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony
       od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej -  
        wymaga się  aby Wykonawca posiadał aktualną polisę OC, a  ubezpieczenie  powinno  być
        na  kwotę  większą  od  proponowanej  ceny  w  ofercie.

    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub mieszka poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  
    zamiast  dokumentów, o których mowa w pkt. 1- 1.1; 1.2; 1.3, składa dokument lub   
    dokumenty,  wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  
    potwierdzające odpowiednio, że:
    a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
    c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub  
        zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na  
       raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu.
      Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
      miejsce  zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - 1.1; 1.2; 1.3   
      zastępuje się  je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed  notariuszem,   
      właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem  samorządu zawodowego  
      lub  gospodarczego  odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub  kraju, w którym Wykonawca  
      ma  siedzibę lub miejsce  zamieszkania. 
      Po sprawdzeniu i analizie Zamawiający dokona oceny czy przedłożone dokumenty  
      odpowiadają  wymaganiom ustalonym w SIWZ i czy tym samym Wykonawca spełnia   
      warunki udziału w  postępowaniu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie  
      oryginałów lub kserokopii.  
      W przypadku złożenia kserokopii dokumentów, Wykonawca   winien opatrzyć je klauzulą 
       za zgodność z oryginałem i poświadczyć podpisem.  
      Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii   
      dokumentu  wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub  
      budzi  wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej   
      prawdziwości  w inny sposób. 
      Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem  
      na  język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://peup.blaszki.pl/zamowienia.seam.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację  istotnych  warunków  zamówienia  można  uzyskać  w  Urzędzie  Gminy  i  Miasta  w  Błaszkach  pl. Niepodległości  13, pok. Nr 14  w  dniach  pracy  Urzędu  
w  godz. od  8.00  do  14.00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Gminy  i  Miasta   w   Błaszkach  pl.  Niepodległości   13   pok.  Nr 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com