Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/180533-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Radymno: Termomodernizacja budynku szkolnego w Świętem- docieplenie ścian - Zespół Szkół w Świętem</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 180533 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radymno , ul. Lwowska 38, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie, tel. 016 6282419, 628138, 6281367, faks 016 6282419.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugradymno.ires.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku szkolnego w Świętem- docieplenie ścian - Zespół Szkół w Świętem.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termomodernizacja budynku szkoły w Świętem- docieplenie ścianRozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.z blachy nie nadającej się do użytku - 18.76 m2Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku-68.00 mRozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku-2.80 mOdbicie tynków wewn.z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow. odbicia do 5 m2-681.99 m2Wymiana wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie z cegły lub gazobetonu-24.00 szt.Wykucie z muru kratek wentylacyjnych-102 szt.Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV o pow. do 0.4 m2 . Gabaryt 0,45*0,85*4 szt piwnica-1.53 m2Wykucie z muru każdej wmurowanej końcówki wspornika stalowego-6.00 szt.Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o pow. ponad 2 m2.- 13.58 m2Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 12 cm- metoda lekka ATLAS STOPTER lub równoważna ; faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie, grubość 2,0 mm na ścianach-681.99 m2Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 2 cm - metoda lekka ATLAS STOPTER lub równoważna; faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie, grubość 2,0 mm na ościeżach i kominach-145.24 m2Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - metoda lekka ATLAS STOPTER lub równoważna- dopłata za wzmocnienia miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie): listwy aluminiowe , listwy startowe-765.13 mDocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grub.5 cm- metoda lekka ATLAS STOPTER lub równoważna; faktura -bez wyprawy elewacyjnej na ścianach -cokół budynku-59.87 m2Analogia. Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej na powierzchnie ścian zewnętrznych-64.87 m2Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm-43.75 m2Analogia. Wyprawa cieńkowarstwowa z mozaikowych tynków żywicznych zewnętrznych- 59.87 m2Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł-102 szt.Montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy powlekanej okrągłych o śr. 15 cm-61.20 mObsadzenie krat stalowych w ścianach z cegieł-22.00 gniazdoRusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m-952.90 m2.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.42.11.26-6.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załą-czonych do oferty, zgodnie z § 11 siwz. Zamawiający oczekuje, że oferenci zapoznają się dokładnie ze szczegółowymi warunkami przetargu określonymi w niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifi-kowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wy-łącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświad-czonym przez wykonawcę..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugradymno.ires.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Radymno, ul. Lwowska 38, 37 - 550 Radymno.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radymno, ul. Lwowska 38, 37 - 550 Radymno, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>